Zdjęcia Sprzętu!
o jebaniutki
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
Na tej fotce wygląda niestety jak jakiś niefortunny refin...
Odpowiedz
Full oryginal Wink ten lakier sie odbarwia na niebiesko pod wplywem zmiany temperatury Wink zima jest czarny, latem blekitny
Odpowiedz
Mam apre ferdkow i lakier niszczy sie tam w zupelnie iny sposob niz u ciebie;p
Odpowiedz
Szit... nieciekawie to wygląda.
Próbowałem wygooglować coś w stylu "Fender body discoloration",
ale nie znalazłem nic poza zżółknięciem białego lakieru, lub zzielenieniem Lake Placid itp...
Jesteś pewien, że to nie refin?

Odpowiedz
wyglada jakby ktos pomieszal dwa niekompatybilne lakiery...
Odpowiedz
Kiedys na ebayu widzialem czerwonego jazza z tych lat i lapach po rogach taki sam niebieski odcien jak moj.. Co do sladow zuzycia... Basu nie mam od nowosci.. Gram na nim juz ze dwa lata,.. Odkad go mam, niewiele sie poprzecieral... Nie neguje, ze ktos mu w tych ubytkach lakieru pomagal Wink grunt ze gra jak trzeba !! Wink
Odpowiedz
(04-25-2015, 04:50 PM)yacoob napisał(a): grunt ze gra jak trzeba !! Wink
i tu juz jestes w błedzie mrgreen refiny nie grają mrgreen brzmią beznadziejnie jak sadowsky mrgreen
Emotka_2755
Odpowiedz
Jednym ruchem mozna zrobic tak , ze z refinu zrobi sie wspanialy lekko uzywany fender i daje glowe , ze nikt tego nie zauwazy. Od razu przestanie grac jak Sadowsky i zacznie znowu brzmiec jak przedtem...
Odpowiedz
(04-25-2015, 05:42 PM)ketchup_lagodny napisał(a):
(04-25-2015, 04:50 PM)yacoob napisał(a): grunt ze gra jak trzeba !! Wink
i tu juz jestes w błedzie mrgreen refiny nie grają mrgreen brzmią beznadziejnie jak sadowsky mrgreen
Emotka_2755

Chłopie kurcze mało śmieszne niestety te twoje żarty...

Jak ktoś zdziera stary lakier opalarką albo chemicznie to gwarantuje Ci, że brzmienie takiego refina nie będzie nawet stać przy przeciętnym staruszku... Parę razy płakać mi się chciało jaką krzywdę, ktoś zrobił instrumentowi.

Zrobienie dobrego refina bez popsucia brzmienia instrumentu jest ogromnie trudne i mega pracochłonne. W Polsce słyszałem tylko instrumenty po refinie robionym przez Witwę i Witkowskiego, które dawały radę z brzmieniem. Reszta z tych co słyszałem dostawała etykietkę natychmiast na allegro.

Możesz oczywiście zrobić nie inwazyjny refin starego Fendera - tak jak ja zrobiłem w moim - zostawiasz nawet popękaną skorupę z Fullerplasu pod spodem i na zewnątrz kładziesz cieniutko nowe nitro - ale taki refin to nie refinSmile

ale to jeszcze nic... prawdziwe problemy z refinami zaczynają się przy 100 i więcej letnich skrzypcach...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
A tu takie rzeczy piszo:

http://www.caraguitars.com/fullerplast.htm
Odpowiedz
(04-25-2015, 08:59 PM)Basstard napisał(a): A tu takie rzeczy piszo:

http://www.caraguitars.com/fullerplast.htm

Wrzucałem kiedyś ten link. Wszystko się zgadza.

Dla mnie instrumenty pokryte samym nitro, które ponoć "oddychają" to zwykle straszna porażka mają gumowo głuchawe brzmienie z dużą ilością ostrych nieprzyjemnych peeków w wysokim środku. Czym twardsze pokrycie tym lepiej.


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Zalać betonem!
Odpowiedz
To rozumiem, że korpusy nasączone wyłącznie jakimiś olejami to kibel, gówno i lipa z miodem?

Odpowiedz
Miałem kiedyś takiego wine red , który podobnie się odbarwiał i to był oryginał..także niekoniecznie jest to refin...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 23 gości