4x10, 2x10,1x15 itd... czyli wszystko na temat paczek
Ja rozważam zamianę 2x10 na 1x12 bo za głośno pod lampą na koncertach i próbach :S
Odpowiedz
Po prostu dziadziejesz na starość Big Grin
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
Za głośno dla innych, dla mnie jest dobrze Big Grin
Odpowiedz
Kup lodówkę.
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
poszukuję jakiegoś forumisia posiadającego GS212 Aguilara, prośba o kontakt na priv
Odpowiedz
(10-13-2015, 02:22 PM)Magic napisał(a): poszukuję jakiegoś forumisia posiadającego GS212 Aguilara, prośba o kontakt na priv

Ja miałem przez kilka lat możesz pisac
(10-09-2015, 01:43 PM)Pecu napisał(a):
(09-10-2015, 12:03 PM)Alfik napisał(a): 2x10 jest świetna do studia, ale jako odsłuch nie daje rady nawet w średnim bandzie.

Trochę to bzdura jest Smile
Swojego czasu zagrałem na pojedynczej 2x10 trochę prób, klubów i plenerów i nie było większych problemów ze słyszalnością w kapeli rockowej z 2 gitarami i napierdzielającym po talerzach drummerze Smile

https://www.youtube.com/watch?v=9YCsQ7abVe8

4x10 albo 2x12 gwarantuje na pewno więcej "dmuchnięcia", ale nie zgodzę się, że 2x10 nie daje rady Emotka_2755

Dużo zależy oczywiście od tego jaka to 2x10 Wink

Rozumiem, że używałeś tej 2x10 jako odsłuch douszny Big Grin

i twoja opinia nie jest podyktowana faktem aktualnej sprzedaży 2 kolumn 2x10Smile

Emotka_2755

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Czy opłaca się z nie najwyższych lotów gitarowej 412 wywalić głośniki/kupić bez nich po taniości i załadować tam głośniki basowe? Wink
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
(10-13-2015, 04:05 PM)Husky napisał(a): Czy opłaca się z nie najwyższych lotów gitarowej 412 wywalić głośniki/kupić bez nich po taniości i załadować tam głośniki basowe? Wink

nie
obudowy głośnikow są liczone stojone pod konkretne głośniki.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(10-13-2015, 04:05 PM)Husky napisał(a): Czy opłaca się z nie najwyższych lotów gitarowej 412 wywalić głośniki/kupić bez nich po taniości i załadować tam głośniki basowe? Wink

Kup sobie http://brzmienie.eu/simms-watts-212/ pod tego selmera i VI bassa i heja Big Grin
Odpowiedz
(10-13-2015, 04:52 PM)Dex napisał(a):
(10-13-2015, 04:05 PM)Husky napisał(a): Czy opłaca się z nie najwyższych lotów gitarowej 412 wywalić głośniki/kupić bez nich po taniości i załadować tam głośniki basowe? Wink

Kup sobie http://brzmienie.eu/simms-watts-212/ pod tego selmera i VI bassa i heja Big Grin

Jeśli wierzyć danym, to seler ma 120 wat, wolę nie ryzykować. Undecided
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
(10-13-2015, 02:25 PM)Alfik napisał(a):
(10-13-2015, 02:22 PM)Magic napisał(a): poszukuję jakiegoś forumisia posiadającego GS212 Aguilara, prośba o kontakt na priv

Ja miałem przez kilka lat możesz pisac
(10-09-2015, 01:43 PM)Pecu napisał(a):
(09-10-2015, 12:03 PM)Alfik napisał(a): 2x10 jest świetna do studia, ale jako odsłuch nie daje rady nawet w średnim bandzie.

Trochę to bzdura jest Smile
Swojego czasu zagrałem na pojedynczej 2x10 trochę prób, klubów i plenerów i nie było większych problemów ze słyszalnością w kapeli rockowej z 2 gitarami i napierdzielającym po talerzach drummerze Smile

https://www.youtube.com/watch?v=9YCsQ7abVe8

4x10 albo 2x12 gwarantuje na pewno więcej "dmuchnięcia", ale nie zgodzę się, że 2x10 nie daje rady Emotka_2755

Dużo zależy oczywiście od tego jaka to 2x10 Wink

Rozumiem, że używałeś tej 2x10 jako odsłuch douszny Big Grin

i twoja opinia nie jest podyktowana faktem aktualnej sprzedaży 2 kolumn 2x10Smile

Emotka_2755

Miałem 2x10 edena i... w próbowni grało wystarczająco ale... no bym się nie odważył zabrać na poważnego giga. Nie ma na tyle dobrze ogarniętych akustyków żeby na 5 minutowym soundchecku ustawili Ci odsłuchy i wszystko jak należy - jak się umie grać na pamięć i lubi się ryzyko to można grać i na jednej dziesiątce Smile ale na scenie trzeba się mieć z czego odepchnąć i samemu zadbać o swój komfort a 2x10 w większości warunków nie jest wystarczająca (chyba, że do kotleta) - dlatego miałem też drugie 2x10 które i tak stawiałem w pionie a nie poziomo... ale ja to głuchy jestem Smile

Są np. osobistości, którym wystarcza jeden głośniczek i trzeba także szanować ich zdanie bo pewnie standardy i realia w których występują są odmienne nie wspominając o granym materiale - nie każdy tłucze rockerkę.
Odpowiedz
(10-13-2015, 04:05 PM)Husky napisał(a): Czy opłaca się z nie najwyższych lotów gitarowej 412 wywalić głośniki/kupić bez nich po taniości i załadować tam głośniki basowe? Wink

Kup Ashdowna VS412, będzie lepiej i taniej. Jedna sztuka została na Allegro w śmiesznie niskiej cenie.
Odpowiedz
(10-13-2015, 02:25 PM)Alfik napisał(a):
(10-13-2015, 02:22 PM)Magic napisał(a): poszukuję jakiegoś forumisia posiadającego GS212 Aguilara, prośba o kontakt na priv

Ja miałem przez kilka lat możesz pisac
(10-09-2015, 01:43 PM)Pecu napisał(a):
(09-10-2015, 12:03 PM)Alfik napisał(a): 2x10 jest świetna do studia, ale jako odsłuch nie daje rady nawet w średnim bandzie.

Trochę to bzdura jest Smile
Swojego czasu zagrałem na pojedynczej 2x10 trochę prób, klubów i plenerów i nie było większych problemów ze słyszalnością w kapeli rockowej z 2 gitarami i napierdzielającym po talerzach drummerze Smile

https://www.youtube.com/watch?v=9YCsQ7abVe8

4x10 albo 2x12 gwarantuje na pewno więcej "dmuchnięcia", ale nie zgodzę się, że 2x10 nie daje rady Emotka_2755

Dużo zależy oczywiście od tego jaka to 2x10 Wink

Rozumiem, że używałeś tej 2x10 jako odsłuch douszny Big Grin

i twoja opinia nie jest podyktowana faktem aktualnej sprzedaży 2 kolumn 2x10Smile

Emotka_2755

Dobrzuszny! Przywiązałem sobie paczkę sznurkiem od snopowiązałki do brzucha Smile

A co do sprzedaży... Serio? Niczym rasowy troll i z internetowego forum Wink Emotka_2755

(10-14-2015, 10:00 AM)langusta napisał(a): Miałem 2x10 edena i... w próbowni grało wystarczająco ale... no bym się nie odważył zabrać na poważnego giga. Nie ma na tyle dobrze ogarniętych akustyków żeby na 5 minutowym soundchecku ustawili Ci odsłuchy i wszystko jak należy - jak się umie grać na pamięć i lubi się ryzyko to można grać i na jednej dziesiątce Smile ale na scenie trzeba się mieć z czego odepchnąć i samemu zadbać o swój komfort a 2x10 w większości warunków nie jest wystarczająca (chyba, że do kotleta) - dlatego miałem też drugie 2x10 które i tak stawiałem w pionie a nie poziomo... ale ja to głuchy jestem Smile

Są np. osobistości, którym wystarcza jeden głośniczek i trzeba także szanować ich zdanie bo pewnie standardy i realia w których występują są odmienne nie wspominając o granym materiale - nie każdy tłucze rockerkę.

Ja też miałem drugie 2x10 na duże sceny. Komfort grania nieporównywalnie większy. Ale kilka razy zmuszony byłem do zagrania rockerki na jednej 2x10 i... tak jak pisałem... no da się Smile

Ale słusznym jest, że każdy ma swoje potrzeby, swoje "ucho" i nie można generalizować. Ja bazuję na swoich doświadczeniach i się nimi podzieliłem. EOT Smile Pozdro osiemset Wink Emotka_2755
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
Pytanie do paczkowych ekspertów: po kiego grzyba pakowano wyściółkę z waty do pak basowych (i zdaje się nie tylko)?
Kupiłem wintydża na fajnym głośniku 18" - paczka jest zamknięta, niewentylowana.
Czy ryzykuję czymś eksperymentując i wywalając wyściółkę?
Odpowiedz
Ekspertem nie jestem. Wytłumienie służy do dostrojenia paczki. Jak wywalisz, przesunie się rezonans, może brzmieć bardziej pudełkowato, bucząco.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 20 gości