12-16-2015, 01:31 PM
Youtube - Wielcy , mniejsi i całkiem mali :)
|
01-15-2016, 11:29 AM
Adrian zrobił coś na kształt Wala:
01-15-2016, 11:35 AM
Piękny! Ciekawe, ile śpiewają. No i niestety nie ma walowskiej główki zapewne, a ta frogowa nie leży mi za bardzo.
01-15-2016, 12:28 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-15-2016, 12:30 PM przez Marcin S.)
ale będą to na zamówienie wstawiać do wszystkich kształtów, w Jazzusie dawałoby radę. Albo w bezgłownej Żabie :-o
swoją drogą, grałem na paru ACG z tym preampem i podobały mi się, ale dotąd Alan nie sprzedawał go w innej formie niż zamontowany w jego basówkę. Fajnie widzieć, że to się zmieniło.
01-15-2016, 12:38 PM
Alan nie robił czasem elektroniki u Wala?
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
01-15-2016, 12:52 PM
Nie wiem, jak czytałem o Walu to nigdy mi nie wpadło jego nazwisko w oczy. Mi się jego basy w ogóle nawet podobają, ale manualnie mam problem - on nie zrobi bardziej zaokrąglonej podstrunnicy i chuj. Radius 20 cali albo w ogóle płasko. Poza tym to jednak tańszy jest od Wala i szybszy...
na niedawnym zlocie basschatu też była prezentacja o W i nie padła taka sugestia
01-15-2016, 01:21 PM
Ten bas może troche wygląda jak Wal, ale brzmi jak każdy Frog. Tyle że możliwości ustawień milion, ale mnie prócz jakiegoś podobnego do jazza nic tam się nie podobało. Ładny bas i chyba tyle.
Ze zdjęć Marcina chciałbym za to każdy, może sobie wyglądać byle jak (choc o to trudno u Wala), będzie brzmiał jak nic innego.
01-15-2016, 02:01 PM
(01-15-2016, 12:52 PM)Marcin S napisał(a): Nie wiem, jak czytałem o Walu to nigdy mi nie wpadło jego nazwisko w oczy. Mi się jego basy w ogóle nawet podobają, ale manualnie mam problem - on nie zrobi bardziej zaokrąglonej podstrunnicy i chuj. Radius 20 cali albo w ogóle płasko. Poza tym to jednak tańszy jest od Wala i szybszy... Wal - the sound of electric wood Walwick - the sound of wood PRZYPADEG?
01-15-2016, 10:10 PM
Brzmieniowo to nie ma nic wspólnego z Wal'em.I jak dla mnie wygląda groteskowo...Strasznie "walą" plastikiem te Maruszczyki.Po co robić basy ,które mają coś udawać?
Wale też powinni przestać robić, po co udawać Corty.
Zresztą nie odzywaj się, jakiegoś szrota precla kupił i wielkie co, wszystko mu plastikiem wali. P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
01-15-2016, 10:31 PM
(01-15-2016, 10:10 PM)dr_kciuk napisał(a): Po co robić basy ,które mają coś udawać? tych się zapytaj co zaś do maruszczyka 3 parametryczne filtry w basie dają możliwość uzyskania rzeczywiście sporej gamy brzmień. Teoretycznie to nie jest nawet głupie rozwiązanie... problem w tym, że jak ktoś nie jest zawodowym realizatorem to raczej mało użytecznych. Pewnie bym coś z tego fajnego wykręcił... po czym wziął bym fendera i grał dalej Jak ktoś chce grać w ten sposób to prostszym i użyteczniejszym oraz znacznie lepiej brzmiącym rozwiązaniem jest pasywny bass stereo i dwa preampy. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
01-15-2016, 10:33 PM
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości