08-31-2016, 08:24 PM
Genialny lakier,wykonanie piękne i heban.Jak Kamecki się spisuje tzn.cena/jakość kontakt itd?Kropki by mi się bardzo przydały na boku podstrunnicy.Jak bardz polecasz?
Humma Kavula
Humma Kavula
Zdjęcia Sprzętu!
|
08-31-2016, 08:24 PM
Genialny lakier,wykonanie piękne i heban.Jak Kamecki się spisuje tzn.cena/jakość kontakt itd?Kropki by mi się bardzo przydały na boku podstrunnicy.Jak bardz polecasz?
Humma Kavula
08-31-2016, 08:42 PM
Mazdah, to jest Kamecki. Zgadles! Dlatego tez sie zdecydowalem na ten lakier, bo jest wieczny Choc nie ukrywam, ze kosztowal bardzo duuuzo.
yarzenioova, co do kropek... Widze, ze nawet gdy mam zapalone swiatlo w pokoju, to lapia blask i potem go oddaja. Wyglada to niesamowicie! I podczas gigu mysle, ze bedzie sie spisywac doskonale. Slyszalem o tym opinie ludzi grajacych powaznie i kazdy zachwalal. A reszta... Cenowo to wysoka polka, moze nawet zbyt wysoka. Jednak powiem, ze przerobki sa warte kazdej ceny. Dla samego Kameckiego nie ma rzeczy niemozliwych, i to jest swietne! U niego da sie zrobic absolutnie wszystko i nie powie Ci, ze ie nie da. Czasowo tez nie jest najlepiej. Ja czekalem rowne cztery miesiace na efekt finalny. Gosc ma spore oblozenie, a tez badzmy szczerzy, wazniejsi sa ludzie z Fear Factory niz taki Ty I to trzeba szanowac, a jesli nie, to trzeba sie z tym pogodzic. Basstard, jak bedziesz w Kato to zapraszam na testy, bo wiem, ze na ten bass ostrzysz zeby od jakiegos czasu
08-31-2016, 09:27 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-31-2016, 09:27 PM przez zakwas.)
@Rawhead - czerwony był ładniejszy.
(08-31-2016, 04:43 PM)Rawhead napisał(a): Znowu sie bede przechwalal, ale czekalem na ten moment odkad tylko kupilem ta gitare Wiec... Z czego jest korpus w tym basie? Jaki dokładnie symbol mają pickupy? Stalowe progi brzmią obrzydliwie na klasycznych pickupach podobnie jak heban na podstrunnicy, ale właśnie z Bartolinim doskonale Ci się to powinno dogadać. Barwa typu nowoczesny Dzwon. Trafny wybór. Jak już musiałeś mieć preamp to trzeba było wstawić Audere. Aguilar jest mocno taki sobie, a tani nie jest. Generalnie dobrze się to prezentuje. Twardy lakier akurat bardzo dobrze robi na brzmienie. Oczywiście pytanie też jak wygląda w tym basie sprawa tzw wilków... Bo np Tomek Kciuk Jaworski w swoim headlesie Statusa ma do gryfu dokręcony kawał ciężkiego "imadła" z castoramy bo inaczej poprostu ten bass nie brzmi. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
09-01-2016, 12:56 AM
Alfik, calosc to konstrukcja NTB wykonana z klonu. Pickupy maja symbol 59CBJS.
A co do wilkow... Jeszcze nie wiem. Bass odebralem wczoraj i ledwo co mialem czas pograc na nim wiecej niz kilka minut. Ale w brzmienie trafiles idealnie. Nowoczesny dzwon, tak bym wlasnie podsumowal to, jak brzmi
09-01-2016, 02:05 AM
Nowoczesny dzwon. Chetnie bym porownal ten bas z grafitem , zeby uslyszec roznice. Nagraj koniecznie cos .
09-01-2016, 05:25 PM
(09-01-2016, 12:56 AM)Rawhead napisał(a): Alfik, calosc to konstrukcja NTB wykonana z klonu. Pickupy maja symbol 59CBJS. To, że NTB pamiętam, ale wydawało mi się, że tam jest olcha plus klon. 59CBJS to zdecydowanie najsensowniejszy wybór do tego basu. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
09-01-2016, 06:34 PM
(09-01-2016, 05:25 PM)Alfik napisał(a): To, że NTB pamiętam, ale wydawało mi się, że tam jest olcha plus klon. Tak sie sklada, ze to jedyne pickupy jakie moglem zamontowac. Rozstaw strun jest tutaj bardzo waski, w zwiazku z czym w wiekszosci pickupow magnesy nie pokrywalby sie ze strunami. Jakby to chociaz bylo 16,5mm to nie byloby AZ takiego problemu ze znalezieniem pickupow, ale u mnie jest niecale 16mm. Niemniej jednak te dzialaja swietnie!
09-02-2016, 06:09 AM
Śmiechłem. Było?
(Link za: "For the love of bass")
09-02-2016, 06:21 AM
09-02-2016, 06:26 AM
Gibsun wat r u doin
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760 '69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic '73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
09-02-2016, 07:08 AM
eee, 6/43
09-02-2016, 08:18 AM
☓ Buzz ☓ Sire ☓ Wzmacniacze klasy D ☓ EMG ☓ Płytki na Fenderach
Nie używam! STOP AGRESYWNEJ PROPAGANDZIE! Gibsun 2017, stahp Uff, nie jest to jednak oficjalny Patrząc na gryf i korpus kołuje aż się w głowie
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760 '69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic '73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
09-02-2016, 09:24 AM
Korpus zerżnięty ze spectorbirda
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|