Przykłady zajebistego brzmienia basu
to nie jest Spector !!!
Jason nie miał jeszcze żadnego Spectora w czasie nagrywania AJFO.
Pierwszy jego Spec, na którym nagrał Czarny Album, to był i tak pożyczony.
Na AJFO to nie Spector !! Mam gdzieś artykuł w którym Jason się wypowiada na czym nagrywał AJFO, ale teraz jestem zbyt najebany żeby to szukać Big Grin i tak ledwo staram się pisać tego posta Big Grin
Ale z tego co pamiętam to jakiś Jazz Bass będzie, albo coś w układzie JJ
Odpowiedz
Przeca Newsted gra głównie na Sadowszczakach zarówno JJ jak i JP ale w czasach AJFO grał albo na Alembicach (Elan, Europa, Spoiler - zresztą on ma w chuj i jeszcze troche Alembiców w arsenale !) albo WAL-a. Na spectorach nagrał Black Album (czasami używał też StingRaya albo Precla do dogrania jakichś partii).
Odpowiedz
możliwe, ale ten sound można uzyskać wpinając spectora ns2 prosto w linię Smile
niski, warczący dołek + szklista góra ze stalówek
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(07-10-2011, 12:00 AM)Viking napisał(a): to nie jest Spector !!!
Jason nie miał jeszcze żadnego Spectora w czasie nagrywania AJFO.
Pierwszy jego Spec, na którym nagrał Czarny Album, to był i tak pożyczony.
Na AJFO to nie Spector !! Mam gdzieś artykuł w którym Jason się wypowiada na czym nagrywał AJFO, ale teraz jestem zbyt najebany żeby to szukać Big Grin i tak ledwo staram się pisać tego posta Big Grin
Ale z tego co pamiętam to jakiś Jazz Bass będzie, albo coś w układzie JJ

OT: kurwa... jak ja dałem rady to wczoraj napisać będąc najebanym w trzy dupy mrgreen
Odpowiedz


slina

dlaczego to takie brzydkie i drogie?
Odpowiedz
(07-10-2011, 09:45 AM)Burning napisał(a): możliwe, ale ten sound można uzyskać wpinając spectora ns2 prosto w linię Smile
niski, warczący dołek + szklista góra ze stalówek

Szklista górka? raczej po prostu świeże strunky, ktróre szeleszczą w górze. Do tego przydałaby się niska akcja (żeby progi robiły swoje).
Ja w studio teraz wypróbuję patent z nagrywaniem dodatkowej ścieżki z basu na sucho (czyli mikrofon przy strunach Wink )
www.facebook.com/rustedbrain
www.rustedbrain.pl
www.rustedbrain.8merch.com

Fernandes BXB -> Ampeg SVT (już za chwileczkę, już za momencik) II PRO -> Ampeg SVT 810E = Thrashing Madness \m/
Odpowiedz
Odpowiedz
brzmienie fajne. sprzęt fajny. teraz pozostaje już tylko nauczyć się grać. Smile
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
Information 
An 8-string Spector...

Odpowiedz
Odpowiedz
(07-10-2011, 07:50 PM)OMSON napisał(a): An 8-string Spector...



8 strunowy spector grany koscią - brzmi nawet fajnie ma prawie takie pierdolnięcie jak stary jesionowy jazz grany delikatnie z palucha...

(07-10-2011, 07:57 PM)herp napisał(a):

bass tu brzmi akurat najsłabiej...
(07-10-2011, 01:36 PM)jetofuj napisał(a):

YES - brzmienie rewelacyjne - co to jest dokładnie???
(07-09-2011, 01:50 PM)Rumcayz napisał(a):
(07-09-2011, 01:44 PM)Viking napisał(a): ani te brzmienie fajne, ani granie...


Ototot +1
O ile granie to kwestia gustu, o tyle brzmienie to po prostu popiardywanie...


W tym miksie niszczy <3 slina


EDYTA:
+1

Mół w dole i ABS (absolutny brak środka) dla mnie typowy antysound

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Alfik, mysle o tym składzie na żywo. Na jutubie to beznadzieja jest...

No chyba ze TU:
Odpowiedz
(07-05-2011, 03:45 PM)Aroniusz napisał(a):

mrgreen wypas!!

brzmi jakby miał struny zrobione z gumki od majtek Smile
(07-10-2011, 08:15 PM)herp napisał(a): Alfik, mysle o tym składzie na żywo. Na jutubie to beznadzieja jest...

No chyba ze TU:

Słyszałem go w różnych składach na żywo... I słyszałem ten sam materiał w podobnym składzie grany przez Śp Steve Logana, Piotra Żaczka, Pawła Mąciwode, Marcina Pospieszalskiego, czy Jeff'a Andrews'a Wszyscy wyżej wymienieni Panowie brzmieli znacznie selektywniej i z większym ciosem... pod zastanowienie podam Ci fakt, że po koncercie w Wawie na którym była większość naszych topowych basistów na jego foderze zagrał akustyk... kolega, który jest sprawnym basistą, ale nie ma aspiracji bycia wirtuozem. Zapanowała wśród kolegów pewna konsternacja bo okazało się, że brzmi jakieś 100 procent lepiej niż Garison... Technika grania wszystkimi palcami daje Ci owszem szybkość ale za dość wysoką cene brzmienia... Willis i Di Piazza grają trochę inną techniką i poradzili sobie z tym problemem Garrison i Feraund moim zdaniem nie

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
DiPiazza - tak brzmi, jak należy. Willis dla mnie za bardzo głaszcze struny. Lubię strasznie nutki, które mu z pod palców wychodzą, ale brzmienia nie bardzo. Co do Feraunda - jak gra dwoma palcami, to momentami gra fajnie i z agresją. Jest w moim odczuciu kopnięcie mimo tego, co powyżej napisałeś.

No to klasyka w repertuarze i brzmieniu (ależ Buddy zamiata)

Gram na nerwach.
Odpowiedz
(07-10-2011, 08:05 PM)Alfik napisał(a): Mół w dole i ABS (absolutny brak środka) dla mnie typowy antysound

No widzisz, a mi i kilku jeszcze tutaj osobom ten sound podnosi poziom endorfiny Emotka_2755

Tobie się pewnie to spodoba Wink



EIDT:
+ to Wink
www.facebook.com/rustedbrain
www.rustedbrain.pl
www.rustedbrain.8merch.com

Fernandes BXB -> Ampeg SVT (już za chwileczkę, już za momencik) II PRO -> Ampeg SVT 810E = Thrashing Madness \m/
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 13 gości