06-27-2011, 12:28 PM
(06-27-2011, 12:10 PM)Fabian napisał(a):
to blekitne pod lakierem, to podklad? czy inny lakier?
troche zdjecie rozjasnilem.
groza, podstrunnica na zywo wyglada na ciemniejsza. postaram sie zrobic lepsza zdjecia, tym razem nie taboretem. no i jest highgloss.
takie mam jeszcze.
Fabian ja bym inwestował w ten bass...
mroku fullerplast jest przezroczysty i tylko przezroczysty po latach miodowacieje... w 60siątych i wczesnych 70siątych do niektórych kolorów kładli na niego jeszcze zwykle warstwę podkładu i nie myl go z fullerpastem... biały lub szarawy.
Zwykle późne 70siate mają już tylko fullerplast i sunburst, czarny albo natural rzadziej: biały, antigua, international color, Sienna sunburst, walnut i parę innych
fiesta red skończyła się na jazz basach tak okolo 1969
dimarzio stare i nowe grają bardzo podobnie - nie doszukiwałbym się różnic natury strategicznej... tylko pamiętajcie, że pickup gra dobrze tak około 20 lat... potem magnesy się rozmagnesowują miedz traci odrobinę swoje właciwości - we wszystkich staruszkach montuje nowe pickupy stare trzymam w szafie...
najstarszy komplet 1973 jest już warty ładnych paręset baksów choć wcale nie gra lepiej niż nowe cs 60 które mam w tym basie jeszcze troszkę poczekam i wymienie je na jakoś basówkę
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor