11-30-2011, 02:07 PM
(11-30-2011, 07:18 AM)gsb napisał(a):(11-29-2011, 04:16 PM)Alfik napisał(a): w przypadku piecy gitarowych gitarzysta gra w tym samym pomieszczenie z głową na paczce. Tak rezonuje lepiej i brzmi lepiej. Główka w reżyserce to opcja dla tych którym nie zależy na brzmieniu i wykonaniu tylko na wygodzie pracy (w przypadku gitary i lampowego wzmacniacza).
Taa
Czekaj musze to gdzieś zapisać.
Jeśli to ironia to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi... Head pobudzony rezonującą paczką zaczyna wibrować i zwykle w specyficzny sposób mikrofonować - brzmienie jest przestrzenniejsze i bardziej wysycone - patrz voxy AC30 w których wszystko lata w środku. Dodatkowo gitara brzmiąca na krawędzi feedbacku lepiej wibruje bo jest po prostu pobudzana sprzężeniem. Pooglądaj sobie stare gitarowe wygi jak stojąc przed stackiem marshalla łapią feedback na długich nutach osiągając dowolny sustain. Jeśli Cie to śmieszy to niestety nie wiele wiesz o rockandrollu

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)