(04-01-2012, 09:28 PM)Alfik napisał(a): GSB jestem Ci ogromnie wdzięczny za sample !!! M15 podoba mi się zdecydowanie. Mniej szumi i daje bardzo ładny klej. Co za tym idzie studer idzie jutro do poprawki. We wtorek będe miec do porównania PR99 mk III na 30 IPS i 807 na 15 IPS. Zamówiłem też kilka taśm. Poprawie troszkę ten miks bo mnie jeszcze wkurw... i wrzuce wam wtedy do porównania po jednym i po drugim magnetofonie. P.S. W tym pierwszym numerze też bass nakurw... niemiłosiernie tak że nie można się skupić na reszcie - i to właśnie lubie
To i ja jestem ciekaw!
Robilem testy na roznych tasmach (Zonal Mastering 820, Quantegy 632 i costam jeszcze) - zblizonych parametrami do tez ktorej uzywam zwykle. Nie rekalibrowalem magnetofonu i efekty byly slabe (wieksze szumy, dziwne pasmo) - chyba ze typowo do "efekciarstwa" (co itez mi sie kiedys zdarzyło!). Nie widzi mi sie jechac do Berlina i kalibrowac 50-kilowego potwora pod nową taśme, jak obecna brzmi pięknie i klasycznie (choć kusi mnie najbardziej RMGI SM900!!! A moze Ty masz jakąś SM900 pod ręką?
Czekam na nowe próbki..!
PS: Jak bedziesz chcial sie pozbyc Avalona 747 to mi napisz
PS2: Kiedyś miałem 4-ślad Tascam Portastudio z magicznym przyciskiem DBX (typ redukcji szumow, lekka kompresja przy tym). Juz mixy cyfrowe wrzucane na KASETĘ na ten cztreroślad dawały mega roznice w porowananiu do cyfry... Miazga! Polecam te urzadzenia kazdemu, kto chce zaczac przygoe z taśmą. Zreszta na 4-sladowym Portastudio nagral plyte Manson Manson, Frusciante, Springsteen i inni
-


