08-22-2010, 12:28 AM
(08-21-2010, 09:32 PM)Maciejeq napisał(a): Alfik- niemożliwe, podoba Ci się brzmienie MM?
Tego MM tak - bo brzmi genialnie poza tym jest pasywny - preamp mu nie szumi i nie zamula, nie ma głuchych strun... i oczywiście jest bez płytki. Podobnie grałem też ostatnio na jesionowym MM z 1976 z dechy zabijał i pomimo, że połowa brzmienia uciekała na kiepskiej elektronice i tak brzmiał świetnie. Niestety seryjne MM produkowane obecnie nie mają nawet startu do tych wioseł... nie lakierowane gryfy brzmia głucho - drewno nie tej selekcji, elektronikę trzeba wymieniac... w studiu okazuje się, że z basu w miksie zbyt wiele nie zostaje. Grający trafia się jeden na kilkanaście niestety. Paru moich kolegów ma na szczęście dobre - ratujące honor firmy... Takiego starego powiedzmy z lat 70 siatych sam bym sobie chętnie sprawił i zaopatrzył go w gryf grafitowy statusa + pasywne bartolini lub Delano.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor