12-11-2013, 01:18 PM
(12-11-2013, 12:35 PM)yarzenioova napisał(a): Sprawdz sobie swoja gwarancje. O ile mi wiadomo gwarancja rozpoczyna sie często od dnia otrzymania sprzetu przez serwis, wtedy rozpoczyna sie 30 dni, nie liczy sie data wysylki czy otrzymania przez sklep. Mialem tak z telefonem w Play. Serwis LG polecal by na przyszlosc dzwonic do nich, wysla kuriera na swoj koszt odbiora telefon, odesla w ciagu paru dni naprawiony. Sklepy zwykle zwlekaja zbierajac wysylki zeby im sie oplacalo wysylac kuirerem w ogole. Ja tak czekalem dzieki nieswiadomosci poltora miesiaca na telefon.
jako ciekawostkę mogę podać kontrprzykład
ja kupiłem u maczosa większość swoich gratów do sali.
3 wzmacniacze gitarowe były w serwisie. Sala jest w Warszawie, serwis w Sopocie a Maczos (wtedy jeszcze) w Gliwicach.
Zagadka, gdzie najlepiej wg dystrybutora wysłać wzmacniacz lampowy?
otóż ten delikatny jak by nie było sprzęt należy wysłać do sklepu (wwa-gli -300 km) a sklep wyśle to do nich (gli-sopot- 600 km) w sumie jakies 900 km w jedną stronę zamiast 300.
a.