02-06-2014, 08:08 AM
Mówiąc krótko... po prawie już 20 latach pracy w studiu nagrań, nagłośnieniu i szeroko pojętej branży audio mogę powiedzieć jedno:
Syfra jako medium do przetwarzania i miksowania sygnału to zło - czy pod postacią modelującego coś tam pluginu czy multiefektu, na taniutkich przetwornikach z mocno ograniczoną mocą obliczeniową. Efekty tego typu nadają się tylko, do jammowania w domu i nagrywania na szybko pomysłów. Jak ktoś ma troszkę szacunku dla słuchacza i samego siebie tego typu syfrowe gówienka powinien omijać z daleka. Korg Pandora czy mały muliefekt do ćwiczenia są jak najbardziej ok ale próbę z kapelą już bym się wstydził na tym zagrać.
Są pewne bardzo zaawansowane i drogie efekty cyfrowe dające brzmienie nieosiągalne w analogu zwłaszcza jeśli chodzi o pogłosy delaye i zaawansowaną transformacje sygnału, ale rozmawiamy wtedy o drogich zabawkach do postprodukcji lub wytwarzania z gitary mocno nie gitarowych brzmień.
Syfra jako medium do przetwarzania i miksowania sygnału to zło - czy pod postacią modelującego coś tam pluginu czy multiefektu, na taniutkich przetwornikach z mocno ograniczoną mocą obliczeniową. Efekty tego typu nadają się tylko, do jammowania w domu i nagrywania na szybko pomysłów. Jak ktoś ma troszkę szacunku dla słuchacza i samego siebie tego typu syfrowe gówienka powinien omijać z daleka. Korg Pandora czy mały muliefekt do ćwiczenia są jak najbardziej ok ale próbę z kapelą już bym się wstydził na tym zagrać.
Są pewne bardzo zaawansowane i drogie efekty cyfrowe dające brzmienie nieosiągalne w analogu zwłaszcza jeśli chodzi o pogłosy delaye i zaawansowaną transformacje sygnału, ale rozmawiamy wtedy o drogich zabawkach do postprodukcji lub wytwarzania z gitary mocno nie gitarowych brzmień.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor