02-06-2014, 10:40 AM
(02-06-2014, 10:38 AM)groza napisał(a): Wiesz, cza patrzeć w kontekście.
Słyszałem prawdziwego, dobrze utrzymanego rhodesa i potem to samo z norda stage 2. No rhodes brzmiał lepiej. W studio.
Mój ulubiony lokalnie gitarzysta od zawsze nagrywa wszystko na mesie, to jego sound. Na koncerty bierze randalla tego z modułami preampów bo ma przyzwoitą mesę, fendera i marshalla w jednym. W jego rencach dopierdala to bardzo ładnie, chociaż mesa (ten model pojebany, roadking) jeszcze ładniej - ale nie ma co świrować i brać 3 piece gitarowe na koncert w klubie
Live szczerze wątpię by ktoś z przodu usłyszał różnicę - ja prywatnie jakbym miał to albo tamto nosić co koncert to bym podziękował
randall to dalej analog i to nawet niezły

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)