Przyznam, że mi też się takie sytuacje zdarzają - mam zrealizowane kilkadziesiąt tysięcy zamówień i niestety czasami pierdoli się wszystko naraz, niezależnie od tego jak człowiek stara się tego uniknąć i przewidzieć.
Ostatnio np. z dnia na dzień zniknęły praktycznie wszystkie koszulki damskie u dostawców - mam na stanie tego w tysiącach sztuk, ale i tak musiałem ściągnąć większą partię z niemiec, co trwa. Dzień później pracownik złamał sobie bark Itp. Itd. Stawiam sobie za punkt honoru by o tym informować i dawać klientowi do wyboru od razu zwrot kasy, jakiś rabat itp. itd. - nie mam wpływu na niektóre rzeczy, ale dalej ponoszę odpowiedzialność.
Warto tylko dodać że największe sklepy typu Agito permamentnie nie dotrzymują terminów. Nie pamiętam bym od nich dostał coś zgodnie z terminem, opowiadałem chyba też jak reklamacja dysku SSD trwała miesiąc i w międzyczasie zmieniono dwukrotnie to co dostanę - ale przyznam, że mi to nie przeszkadzało bo dostałem dysk dużo lepszy od tego, za który zapłaciłem. Podobnie po wtopie Adobe mam abonament po grubym rabacie.
Ostatnio np. z dnia na dzień zniknęły praktycznie wszystkie koszulki damskie u dostawców - mam na stanie tego w tysiącach sztuk, ale i tak musiałem ściągnąć większą partię z niemiec, co trwa. Dzień później pracownik złamał sobie bark Itp. Itd. Stawiam sobie za punkt honoru by o tym informować i dawać klientowi do wyboru od razu zwrot kasy, jakiś rabat itp. itd. - nie mam wpływu na niektóre rzeczy, ale dalej ponoszę odpowiedzialność.
Warto tylko dodać że największe sklepy typu Agito permamentnie nie dotrzymują terminów. Nie pamiętam bym od nich dostał coś zgodnie z terminem, opowiadałem chyba też jak reklamacja dysku SSD trwała miesiąc i w międzyczasie zmieniono dwukrotnie to co dostanę - ale przyznam, że mi to nie przeszkadzało bo dostałem dysk dużo lepszy od tego, za który zapłaciłem. Podobnie po wtopie Adobe mam abonament po grubym rabacie.