07-30-2014, 09:52 PM
Podobno nie ćwiczymy i jesteśmy 10 lat za samymi sobą, oraz jesteśmy fajni jedynie w 5% przypadków.
Drugiej i trzeciej tezy nie jestem w stanie w jakikolwiek sposób podważyć, ale czuję się zobowiązany do dostarczenia dowodów rzeczowych w postaci nagrań, że choć pierwsza z nich nie jest prawdą.
W ramach ciekawostki i zmagania się z własnymi słabościami.
Nauczenie się tego na pamięć zajęło mi rok. Oprócz ewidentnych problemów z pamięciowym przyswojeniem takiej ilości materiału: 9 chorusów, w sumie 10 stron gęsto zapisanych 16stkami, było tu bardzo dużo rzeczy do zrobienia: timing, długości nut, dynamika, frazowanie, feeling, barwa, kondycja aby ugrać te wszystkie 16stkowe pasaże. Ciężko było uzyskać taką swobodę grania tych wszystkich nutek jakby przy okazji i bez spiny.
Dwa kompletne tejki od początku do końca bez klejenia wcinek i poprawek, tak aby sprawdzić na ile jestem to w stanie ugrać „na żywca”
Jedno z samym bębnem, drugie z oryginalnym nagraniem. W drugim przypadku nie ma cudów. Starałem się zrobić frazowanie długości nut i te wszystkie smaczki jak naj dokładniej, na ile mi pozwalają umiejętności ale Big Band gra bez klika generalnie zwalnia, w kilku miejscach przyśpiesza, słowem aby pokryć idealnie to co gra Mistrz, trzeba by się w kilku miejscach wkleić a tu nie o to chodziło. Taką muzykę gra się „na żywca” i tego typu ćwiczenie jest tylko aproksymacją mającą dać w założeniu jakiś rozwój.
Struny zakładane na grajmidole (miesięczne prawie) dużo grane nie prane SWR GrandPrix W Mbox 3.
Oczywiście cytowanym tu Mistrzem Jaco nie jestem i nie będę, ale przynajmniej starałem się zbliżyć i zrozumieć jego wykonanie na tyle na ile mi moje własne ułomności pozwalają.
https://soundcloud.com/blazejdomanski/kf...ts/chicken
https://soundcloud.com/blazejdomanski/kf...ts/chicken
Drugiej i trzeciej tezy nie jestem w stanie w jakikolwiek sposób podważyć, ale czuję się zobowiązany do dostarczenia dowodów rzeczowych w postaci nagrań, że choć pierwsza z nich nie jest prawdą.
W ramach ciekawostki i zmagania się z własnymi słabościami.
Nauczenie się tego na pamięć zajęło mi rok. Oprócz ewidentnych problemów z pamięciowym przyswojeniem takiej ilości materiału: 9 chorusów, w sumie 10 stron gęsto zapisanych 16stkami, było tu bardzo dużo rzeczy do zrobienia: timing, długości nut, dynamika, frazowanie, feeling, barwa, kondycja aby ugrać te wszystkie 16stkowe pasaże. Ciężko było uzyskać taką swobodę grania tych wszystkich nutek jakby przy okazji i bez spiny.
Dwa kompletne tejki od początku do końca bez klejenia wcinek i poprawek, tak aby sprawdzić na ile jestem to w stanie ugrać „na żywca”
Jedno z samym bębnem, drugie z oryginalnym nagraniem. W drugim przypadku nie ma cudów. Starałem się zrobić frazowanie długości nut i te wszystkie smaczki jak naj dokładniej, na ile mi pozwalają umiejętności ale Big Band gra bez klika generalnie zwalnia, w kilku miejscach przyśpiesza, słowem aby pokryć idealnie to co gra Mistrz, trzeba by się w kilku miejscach wkleić a tu nie o to chodziło. Taką muzykę gra się „na żywca” i tego typu ćwiczenie jest tylko aproksymacją mającą dać w założeniu jakiś rozwój.
Struny zakładane na grajmidole (miesięczne prawie) dużo grane nie prane SWR GrandPrix W Mbox 3.
Oczywiście cytowanym tu Mistrzem Jaco nie jestem i nie będę, ale przynajmniej starałem się zbliżyć i zrozumieć jego wykonanie na tyle na ile mi moje własne ułomności pozwalają.
https://soundcloud.com/blazejdomanski/kf...ts/chicken
https://soundcloud.com/blazejdomanski/kf...ts/chicken
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor