(11-12-2014, 09:04 AM)Krulik napisał(a):(11-11-2014, 11:04 PM)Maciejeq napisał(a): Takie same pickupy masz w basie teścia, tym ''historycznym"
Btw zazdroszczę prezentów!
Racja, nie pomyślałem zupełnie. Czyli efekt po włożeniu ich do Millera będzie podobny.
(11-11-2014, 11:53 PM)Dex napisał(a): Już chciałem napisać "nie nadają się do niczego" ale to ma być merytoryczna dyskusja. Miller jest dość tłusty na standardowych pickupach. Pytanie co we fretlessie masz.
We fretlessie mam MECi, a bass to GMR Bassforce zrobiony z czegoś egzotycznego. Obawiam się, że po włożeniu DiMarzio to dołu będę miał tutaj zdecydowanie za dużo?
Na fretlessach brzmią pięknie. One nie dodają dołu - bardziej dodają niskiego środka i kompresji w tym paśmie. Bass brzmi tłuściej, a nie bardziej muliście
np Mistrz Ścierański takie ma w kramerze.
W Jazzbasie brzmią świetnie zwłaszcza jak się gra na samym bridge i odrobinie neck
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor