05-22-2015, 01:09 PM
(05-21-2015, 10:02 PM)raku napisał(a): Wiesz, ja względem stażu, wieku w sumie tez, tom jeszcze prawie dzieciak. Więc nie pamiętam
No i ciężko zdefiniować lepszy :/
Stosunek jakość/cena? Ostatni jazz jaki był u Mateusza i mnie porwał to ten Fender z klonową podstrunnicą za 3200. Był niedawno, nie wiem czy jeszcze jest
Więc, lepiej tego za 2800 czy jechać do Mateusza? Co będzie "bardziej opłacalne"?
W ciągu ostatnich 25 lat nie spotkałem ani jednego "fendera" made in USA lub made in Mexico wyprodukowanego po roku 1983 (już nie w fullertone) którego walory brzmieniowe były by w jakikolwiek sposób porównywalne do:
a. starych kopii produkcji japońskiej
b. nowych basów Fender Japan
Instrumenty japońskie oferują znacznie bardziej żywe, organiczne i akustyczne brzmienie w stosunku do współczesnej produkcji amerykańskiej, która IMO nie zasługuje nawet na logo Fender na główce.
Nadmieniam, że współczesnych basów "fendera" ograłem setki.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)