jeśli jesteś z okolic wawy to zapraszam do piaseczna na setup basu.
Artykulacja i timing - mówiąc delikatnie mogło by być lepiej (w porównaniu do pana na filmiku to nawet dużo lepiej)
struny trupy, bass dość głuchy i źle ustawiony
z tego razem do kupy nie da się zrobić Hi Fi
Do tego typu HI FI, co na filmiku potrzebujesz:
Świeże struny - topowi zawodnicy zmieniają komplet na nowy po dwóch godzinach gry w studio.
Najlepiej DR HI Beams lub Ernie Ball zdecydowanie stalowe i zdecydowanie nie powlekane
Ciężki mostek np Hipshot lub badass ewentualnie gotoh może (mosiądz lub hard zinc) ale zdecydowanie nie np aluminium
Perfekcyjny setup z minimalną łódką ok 0.5 mm max 1mm i strunami najniżej jak się da.
Dwa przyzwoite single w układzie jazz 70-ties dobrze ustawione
Jasno i dźwięcznie brzmiącą basówkę najlepiej ciężki jesion klon
Dobry DI o impedancji wejściowej min. 800Kohm i urządzenie, które pozwoli ci uzyskać klasyczny uśmiech romana ala sadowsky czyli podbicie dołu na 40Hz i góry na 4kHz z dobrocią 6dB/oct i z bardzo przezroczystym torem audio.
Wersja tania to np preampy outbord sadowsky lub aguilar, wersja pośrednia to wzmacniacze SWR po drobnych modyfikacjach, wersja Hi End to Demeter.
Taurus się do tego nie nadaje, bo za bardzo HiFi to on nie jest. Układ EQ też moim zdaniem ma niezwykle kiepski i mało przezroczysty.
EMG nie są Ci potrzebne do HIFI. Chyba że chcesz grać solo bez zespołu, w kapeli bowiem z ich HI FI niezbyt wiele zostaje.
Poza tym EMG nie znoszą kiepskich basówek, żeby ich montowanie miało jakikolwiek sens bas musi bardzo dobry. A zawodnik najlepiej jakby dużo grał kciukiem
No i jeszcze najgorsze... trzeba naprawdę sporo ćwiczyć, bo na HIFi słychać każde omsknięcie i niepewność w artykulacji.
Artykulacja i timing - mówiąc delikatnie mogło by być lepiej (w porównaniu do pana na filmiku to nawet dużo lepiej)
struny trupy, bass dość głuchy i źle ustawiony
z tego razem do kupy nie da się zrobić Hi Fi
Do tego typu HI FI, co na filmiku potrzebujesz:
Świeże struny - topowi zawodnicy zmieniają komplet na nowy po dwóch godzinach gry w studio.
Najlepiej DR HI Beams lub Ernie Ball zdecydowanie stalowe i zdecydowanie nie powlekane
Ciężki mostek np Hipshot lub badass ewentualnie gotoh może (mosiądz lub hard zinc) ale zdecydowanie nie np aluminium
Perfekcyjny setup z minimalną łódką ok 0.5 mm max 1mm i strunami najniżej jak się da.
Dwa przyzwoite single w układzie jazz 70-ties dobrze ustawione
Jasno i dźwięcznie brzmiącą basówkę najlepiej ciężki jesion klon
Dobry DI o impedancji wejściowej min. 800Kohm i urządzenie, które pozwoli ci uzyskać klasyczny uśmiech romana ala sadowsky czyli podbicie dołu na 40Hz i góry na 4kHz z dobrocią 6dB/oct i z bardzo przezroczystym torem audio.
Wersja tania to np preampy outbord sadowsky lub aguilar, wersja pośrednia to wzmacniacze SWR po drobnych modyfikacjach, wersja Hi End to Demeter.
Taurus się do tego nie nadaje, bo za bardzo HiFi to on nie jest. Układ EQ też moim zdaniem ma niezwykle kiepski i mało przezroczysty.
EMG nie są Ci potrzebne do HIFI. Chyba że chcesz grać solo bez zespołu, w kapeli bowiem z ich HI FI niezbyt wiele zostaje.
Poza tym EMG nie znoszą kiepskich basówek, żeby ich montowanie miało jakikolwiek sens bas musi bardzo dobry. A zawodnik najlepiej jakby dużo grał kciukiem

No i jeszcze najgorsze... trzeba naprawdę sporo ćwiczyć, bo na HIFi słychać każde omsknięcie i niepewność w artykulacji.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)