10-22-2010, 11:35 AM
(10-22-2010, 11:10 AM)Burning napisał(a): Gajdzin - polecam napisać pytanie do amerykańskiego sklepu, który ma w sprzedaży urządzenie, które wymaga informacji
u nich obsługa klienta zazwyczaj przekracza najśmielsze oczekiwania.
Oj, to chyba dawno nie byłeś w Hameryce, kolego Burning... W 90% amerykańskich sklepów muzycznych pracują ludzie, którzy o sprzedawanym sprzęcie nie wiedzą nic, mają wszystko głęboko gdzieś (chociaż sprytnie to maskują pozornym luzikiem i pro-klienckością wymaganą przez pracodawców) i wygłaszają z pełnym przekonaniem kwestie typu "niech pan nie kupuje preampa z zasilaniem fantom jeśli ma pan SM57, bo jeśli włączy pan ten fantom przez pomyłkę, to pan spali mikrofon". Co innego w wysoce wyspecjalizowanych firmach sprzedających hi-endowy sprzęt nagraniowy (np. Mercenary Audio), ale ci nie sprzedają takich produktów ze średniej półki jak Art czy Focusrite.
Dzwoniłem nota bene do amerykańskiego dystrybutora ART, nie mieli pojęcia, ale obiecali napisać do ARTa i zapytać. Może maile od swoich dystrybutorów ART czyta, bo od klientów ewidentnie nie...