05-27-2016, 08:40 PM
(05-27-2016, 07:43 PM)sire napisał(a): dzięki alfik sam nie wiem co lepsze różnica jest ale nie aż taka miażdżąca w jedną jak i w drugą stronę. jakaś podpowiedź sugestia i podpowiedź po latach doświadczeń z nagrywaniem instrumentów i graniem koncertów?
Na koncertach to nie ma to specjalnego znaczenia


Na nagraniu są stare rozegrane basówki robione z zupełnie innego drewna niż dziś i w innej technologii lakierowania.
W dzisiejszych czasach łatwiej o dobry tandem jesion klon. Dobry palisander już się skończył praktycznie, można jeszcze coś dobrego znaleźć u lutników ale sire to seryjniak.
Bierz jesion klon. Myślę, że warto dodać te parę stówek.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)