03-10-2017, 03:53 PM
(03-10-2017, 09:05 AM)wahrocker napisał(a): Każdy orze,jak może
Alfik - to nie jest zestaw bi-amp .Wszystko gra full range,podzielony jest tylko sygnał na clean i drive.
Buffer -> tube preamp -> looper(4fx) -> comp -> signal spliiter ---<
clean -> signal mixer
drive -> SFT -> eq -> signal mixer
signal mixer -> amp
W zależności od potrzeb leci to do wzmaka tube,solid state albo klasaD + różne konfiguracje paczek GS12 i RBH210.
Z ciekawostek to sam sobię miksuję dwa mic.D4 i SM57.
DI niet bo trąca "plastikiem".
Chyba jednak ja mam prościej
Ja też mam opcje bez bi amp zestaw drive pakuje wtedy zamiast w sm900 to w powrót pętli Demetera.
Jak byś był kiedyś w Wawie to może byś mnie odwiedził z tymi gratami?
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor