02-14-2011, 03:01 PM
Pomijać nie pomijać - srał to pies, trzeba sprawdzić i tyle. Jedna uwaga:
powinieneś ustawić sobie na piecu gotowy finalny sound który chcesz potem usłyszeć na nagraniu. Jak na piecu cacy to mikrofony do skutku parę różnych i przede wszystkim ich ustawienie. Zanim zaczniesz kręcić EQ popracuj godzinkę z przesuwaniem mikrofonu - powinno dać radę uzyskać to co miałeś na piecu +/- bez zbędnych ruchów korekcją itp.
Nigdy, przenigdy, pod żadnym względem nie wierz w półprodukty, że to się wyciągnie, to się poprawi, że plugin turbo exciter się zapnie i będzie cacy. Nichuja to tak nie działa.
Jak w studio będzie jakiś dobry kompresor to wepnij go między bas a piec i spróbuj wyłączyć preamp w gitrze - dobrze ustawiony kompresor powinien dać to samo poczucie mocy i nasycenia, ale w lepszym wydaniu.
Aha - i jak kręcisz na piecu to koniecznie w tym konkretnym pomieszczeniu co będzie nagrywane, na tym konkretnym basie i setupie efektów. To wszystko ma dużo większy wpływ na barwę niż górnodolnośrodkowy warkot AlNiCo 5 8, 12 i 203.
powinieneś ustawić sobie na piecu gotowy finalny sound który chcesz potem usłyszeć na nagraniu. Jak na piecu cacy to mikrofony do skutku parę różnych i przede wszystkim ich ustawienie. Zanim zaczniesz kręcić EQ popracuj godzinkę z przesuwaniem mikrofonu - powinno dać radę uzyskać to co miałeś na piecu +/- bez zbędnych ruchów korekcją itp.
Nigdy, przenigdy, pod żadnym względem nie wierz w półprodukty, że to się wyciągnie, to się poprawi, że plugin turbo exciter się zapnie i będzie cacy. Nichuja to tak nie działa.
Jak w studio będzie jakiś dobry kompresor to wepnij go między bas a piec i spróbuj wyłączyć preamp w gitrze - dobrze ustawiony kompresor powinien dać to samo poczucie mocy i nasycenia, ale w lepszym wydaniu.
Aha - i jak kręcisz na piecu to koniecznie w tym konkretnym pomieszczeniu co będzie nagrywane, na tym konkretnym basie i setupie efektów. To wszystko ma dużo większy wpływ na barwę niż górnodolnośrodkowy warkot AlNiCo 5 8, 12 i 203.