Duża inwestycja, która prawie na pewno nie zwróci się w ciągu roku czy dwóch.
Opcja ma sens, ale jedynie w wypadku, gdy kupujesz graty na swój użytek (do studia np. albo wynajmowanej sali prób) a wypożyczenie traktujesz jako dodatkową usługę.
Sprzęt kupowany do biznesu musi po prostu na siebie pracować a nie stać i się kurzyć. A nie sądzę byś dał radę wynająć go nawet co weekend, nie mówiąc już o całym tygodniu.
Przydatny byłby kontakt z kilkoma firmami nagłośnieniowymi, które czasem muszą zapewnić backline o określonych parametrach a nie zawsze mają takie konkretnie graty (albo w ogóle nie mają gratów backlinowych).
Opcja ma sens, ale jedynie w wypadku, gdy kupujesz graty na swój użytek (do studia np. albo wynajmowanej sali prób) a wypożyczenie traktujesz jako dodatkową usługę.
Sprzęt kupowany do biznesu musi po prostu na siebie pracować a nie stać i się kurzyć. A nie sądzę byś dał radę wynająć go nawet co weekend, nie mówiąc już o całym tygodniu.
Przydatny byłby kontakt z kilkoma firmami nagłośnieniowymi, które czasem muszą zapewnić backline o określonych parametrach a nie zawsze mają takie konkretnie graty (albo w ogóle nie mają gratów backlinowych).
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410