Zdjęcia Sprzętu!
A ja uważam tak: Alfik ma sporo racji jeśli chodzi o meritum, ale forma jest słaba. Niech sobie Omson używa nawet Thumba NTB na EMG, przykręci do niego płytkę, podpina się pod G-K czy choćby Behringera i nagrywa używając plug-inów ściągniętych z netu - jeśli jest zadowolony to nam nic do tego Wink
Odpowiedz
(08-20-2013, 12:02 PM)OMSON napisał(a):
(08-20-2013, 11:33 AM)Alfik napisał(a):
(08-20-2013, 08:12 AM)OMSON napisał(a):
(08-20-2013, 07:48 AM)pinio napisał(a): Ten Art, za dużo kolorowych diód i przełączników, tak jak mówi bartoshek chodziło mi o coś totalnie prostego, oprócz ganu bez żadnych dodatkowych ubarwiaczy Tongue
Chyba czas zrobić coś samemu...

A nie żal Ci czasu? Masz to za 139 zł... Podejrzewam, że koszt DIY wyjdzie podobny, jak nie większy + nakład czasu.

http://allegro.pl/art-tube-mp-przedwzmac...75333.html

(ja nie widzę w nim żadnych ubarwiaczy poza prostą kontrolą Gain/Output - reszta to jakieś ficzersy od DI)

Znasz się na elektronice???

Bo znowu gadasz głupoty... i wprowadzasz swoją oczywiście subiektywną opinią ludzi w błąd.

ten art jest urządzeniem wibitnie niskiej jakości, który z lampowym torem i brzmieniem, ultra krótką drogą sygnału i dźwiękiem wysokiej klasy (czyli cechami wyróżniającymi dobry DI ma niezwykle mało wspólnego. Obejrzyj sobie foto bartoshka...

Omson masz owszem prawo do własnych opinii... do własnych faktów już niestety nie...


Błażeju Domański, znam się za to wystarczająco na ludziach, aby z całym przekonaniem stwierdzić, że kwalifikujesz się do hospitalizacji, z powodu rozchwiania emocjonalnego, zaś Twoje ataki stały się męczące już nie tylko dla mnie, ale i dla reszty czytajacych

Ależ Drogi Omsonie ja nie atakuję Ciebie tylko głupoty, które namiętnie i z namaszczeniem wypisujesz...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(08-20-2013, 11:57 AM)herp napisał(a): [Obrazek: 140546-do-i-need-600-direct-box-reddi2.jpg]

Otwarty REDDI

[Obrazek: reddi.jpg]

Mój kolega go ma, jest BARDZO zadowolony.

Zdjęcia się nie zgadzają: otwarty ma pass thru na panelu a dolny nie ma.

Fajne trafo wyjściowe i zasilacz topowo zrobiony. W sumie poza trafem (które daje charakter) prosta i przyjemna sprawa mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
(08-20-2013, 12:04 PM)Alfik napisał(a): jeden z najlepszych DI na świecie - jedyna wada zbyt niski poziom sygnału wyjściowego jak do standardu +22dBu z jakim pracują zwykle profesjonalne konwertery

Możesz wyjaśnić?
Odpowiedz
(08-20-2013, 12:11 PM)herp napisał(a):
(08-20-2013, 12:04 PM)Alfik napisał(a): jeden z najlepszych DI na świecie - jedyna wada zbyt niski poziom sygnału wyjściowego jak do standardu +22dBu z jakim pracują zwykle profesjonalne konwertery

Możesz wyjaśnić?

Jednym słowem wymaga często zastosowania dodatkowego przedwzmacniacza mikrofonowego (niepotrzebny element toru) aby w pełni wykorzystać maksymalną rozdzielczość sygnału cyfrowego.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(08-20-2013, 12:08 PM)Basstard napisał(a): A ja uważam tak: Alfik ma sporo racji jeśli chodzi o meritum, ale forma jest słaba. Niech sobie Omson używa nawet Thumba NTB na EMG, przykręci do niego płytkę, podpina się pod G-K czy choćby Behringera i nagrywa używając plug-inów ściągniętych z netu - jeśli jest zadowolony to nam nic do tego Wink

I tylko o to mi chodzi. Emotka_2755 Kompletnie nie rozumiem przyzwolenia, na tego typu zachowanie, jakie reprezentuje Błażej Domański. Swoje racje można wykładać bez personalnych ataków, czy traktowania z góry (vide - jesteś głupszy ode mnie a ja jestem naj). To nawet nie chodzi o tolerancję... Dziwne jest dla mnie przede wszystkim to, że każdy rejestrując się na tym forum, czyta regulamin i wyraża zgodę na jego przestrzeganie, natomiast administracja cyklicznie przymyka oko na zachowania z nim niezgodne - w zależności kim jest delikwent.

Odpowiedz
(08-20-2013, 12:08 PM)Basstard napisał(a): A ja uważam tak: Alfik ma sporo racji jeśli chodzi o meritum, ale forma jest słaba. Niech sobie Omson używa nawet Thumba NTB na EMG, przykręci do niego płytkę, podpina się pod G-K czy choćby Behringera i nagrywa używając plug-inów ściągniętych z netu - jeśli jest zadowolony to nam nic do tego Wink

Nigdy nie byłem mistrzem tzw politycznej poprawności szwedzi i anglicy owszem... i teraz maja problemy z muzułmanami w swoich własnych państwach...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(08-20-2013, 12:08 PM)Alfik napisał(a): Ależ Drogi Omsonie ja nie atakuję Ciebie tylko głupoty, które namiętnie i z namaszczeniem wypisujesz...

To może popracuj nad asertywnością - rodzaj który Ty reprezentujesz, jest eufemistycznie ujmując "denerwujący".
Odpowiedz
(08-20-2013, 12:17 PM)Alfik napisał(a): Nigdy nie byłem mistrzem tzw politycznej poprawności szwedzi i anglicy owszem... i teraz maja problemy z muzułmanami w swoich własnych państwach...

Nie no, to wiemy Wink Ale dajmy już spokój - Ty masz doświadczenie i wiedzę, Omson ma swoje pomysły, niech się ich trzyma, jeśli mu się sprawdzają. Srsly.
Odpowiedz
BTW - przecież ja tam nic nie napisałem na temat elektroniki, ze się wielce znam czy coś...
Normalnie, po koleżeńsku sobie wymieniałem informacje z ludźmi, a ten na mnie naskoczył jak jakiś psychol... Nie kumam tego.
Odpowiedz
[Obrazek: 480599_203159259824635_930692389_n.jpg]

To body, z prawej strony, mniam.
RYBSKI ROX!
Odpowiedz
Anegdotka - nie podam nazwiska, ale pewien znany i ZNAKOMITY gitarzysta polski kiedyś odpisał - anonimowo - w temacie odnośnie jego techniki legato. Został zjebany jak pies, że co to za bzdury i tak w ogóle to ryj bo masz mało postów i pan Gerwazy ma postów 25.000 więc wie lepiej bo rozmawiał z rzeczonym gitarzystą kiedyś po koncercie i zna prawdę.

Czy ktoś poza mną zdaje sobie sprawę z tego, ilu znanych i wybitnych basistów było na naszym forum anonimowo? I po 3-4 postach zrezygnowało w wyniku utraty przytomności wynikającej z niedotlenienia wynikającego z 15 minutowego ataku śmiechu?

Nie wypada mi pisać o nikim innym (jestem na to zdecydowanie zbyt trzeźwy - powiem tylko, ze nie byłem jedynym przypadkiemSmile, natomiast moje własne cudowne mądrości nie raz i nie dwa zostały po prostu wyśmiane. Co uważam za cenne przeżycie i od tego czasu można w mojej twórczości znaleźć nieudolny nurt szacunku i pracy u podstaw.

Co polecam, bo to nie może źle działać, niezależnie od tego, że nie do końca wychodzi mi tego reklamowanie.
Odpowiedz
Mocno Alembikiem inspirowana ta wykończona decha, śliczności.

A tam z tyłu to Kazik? mrgreen
Odpowiedz
Kazik jak nic.
Odpowiedz
(08-20-2013, 12:50 PM)Fabian napisał(a): [Obrazek: 480599_203159259824635_930692389_n.jpg]

To body, z prawej strony, mniam.
RYBSKI ROX!
Pan Sławomir (który - swoją drogą - wygląda jak Flea Big Grin ) robi śliczne gitary.
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 126 gości