(08-20-2013, 08:20 AM)bartoshek napisał(a): Dużo krzemu w torze, prawdopodobnie napięcie anodowe bez rewelacji, wejście nie wchodzi na siatkę lampy bezpośrednio. Do basu lepiej swoje składać jeżeli ktoś umi - wyjdzie zupełnie inna liga 
A jakbyś ocenił tego Presonusa:
http://www.djshop.pl/i10428,presonus,pre...re-v2.html
Ma 1Mohm na wejściu instrumentalnym - można chyba dość ładnie obciążyć pickup?
Edit: Znalazłem takie recenzje:
http://www.soundonsound.com/sos/feb13/ar...bedpv2.htm
http://www.gearslutz.com/board/reviews/6...bepre.html
Edit2: A właśnie sobie kupiłem...
Liczba postów: 4376
Liczba wątków: 59
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
1
(08-20-2013, 08:32 AM)jetofuj napisał(a): (08-20-2013, 07:48 AM)pinio napisał(a): Ten Art, za dużo kolorowych diód i przełączników, tak jak mówi bartoshek chodziło mi o coś totalnie prostego, oprócz ganu bez żadnych dodatkowych ubarwiaczy
Chyba czas zrobić coś samemu...
Skomplikowane raczej nie jest:
http://www.flickr.com/photos/thetonyballs/8282352886/
o! o! 
jakby coś takiego
z możliwością tube gain 
i jestem
Liczba postów: 4313
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
9
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Liczba postów: 4376
Liczba wątków: 59
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
1
Bo mi by się taki przydał
Liczba postów: 4313
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
9
(08-20-2013, 10:31 AM)OMSON napisał(a): A jakbyś ocenił tego Presonusa:
http://www.djshop.pl/i10428,presonus,pre...re-v2.html
Ma 1Mohm na wejściu instrumentalnym - można chyba dość ładnie obciążyć pickup?
Edit: Znalazłem takie recenzje:
http://www.soundonsound.com/sos/feb13/ar...bedpv2.htm
http://www.gearslutz.com/board/reviews/6...bepre.html
Edit2: A właśnie sobie kupiłem... 
Niech służy  Z reguły w sprzętach tego typu lampa jest już po szeregu op-ampów więc można
a) dopalić harmonicznych lampą
b) zamulić sygnał op-ampami przed dopaleniem
Nie jest to top z tego, co można wykrzesać z konstrukcji z lampą na pokładzie, ale cena też nie jest hajendowa
Jak kiedyś trafnie powiedział Turek na grand bazarze: 'Jaka cena taka kwalita'
Co nie znaczy, że sprzęt się nie sprawdzi przy nagrywaniu - w zależności od oczekiwań (wiadoma sprawa)
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Sądzę, że będzie to lepsze rozwiązanie, niż preamp z Soundcraft Compact4, albo goły preamp interfejsu ESI UGM96
Liczba postów: 4313
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
9
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
08-20-2013, 11:33 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-20-2013, 11:33 AM przez Alfik.)
(08-20-2013, 08:12 AM)OMSON napisał(a): (08-20-2013, 07:48 AM)pinio napisał(a): Ten Art, za dużo kolorowych diód i przełączników, tak jak mówi bartoshek chodziło mi o coś totalnie prostego, oprócz ganu bez żadnych dodatkowych ubarwiaczy
Chyba czas zrobić coś samemu...
A nie żal Ci czasu? Masz to za 139 zł... Podejrzewam, że koszt DIY wyjdzie podobny, jak nie większy + nakład czasu.
http://allegro.pl/art-tube-mp-przedwzmac...75333.html
(ja nie widzę w nim żadnych ubarwiaczy poza prostą kontrolą Gain/Output - reszta to jakieś ficzersy od DI)
Znasz się na elektronice???
Bo znowu gadasz głupoty... i wprowadzasz swoją oczywiście subiektywną opinią ludzi w błąd.
ten art jest urządzeniem wibitnie niskiej jakości, który z lampowym torem i brzmieniem, ultra krótką drogą sygnału i dźwiękiem wysokiej klasy (czyli cechami wyróżniającymi dobry DI ma niezwykle mało wspólnego. Obejrzyj sobie foto bartoshka...
Omson masz owszem prawo do własnych opinii... do własnych faktów już niestety nie...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
Dam sobie glowe uwrac ze w srodku tego art i w tym
jest prawie to samo.
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
08-20-2013, 11:45 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-20-2013, 11:47 AM przez groza.)
Nagrywaliśmy kiedyś coś przez Arta - nie dam głowy, ale był to chyba albo jakiś prosty mikser pt 8 hebli albo preamp rackowy (to było baaaardzo dawno temu) . Fatalne to było - szumy własne (bez wpiętego żadnego kabla) sądzę, że godnie nadawały by się do nagrywania płyt relaksacyjnych z szumem wodospadu.
Otwarty REDDI
Mój kolega go ma, jest BARDZO zadowolony.
(08-20-2013, 11:33 AM)Alfik napisał(a): (08-20-2013, 08:12 AM)OMSON napisał(a): (08-20-2013, 07:48 AM)pinio napisał(a): Ten Art, za dużo kolorowych diód i przełączników, tak jak mówi bartoshek chodziło mi o coś totalnie prostego, oprócz ganu bez żadnych dodatkowych ubarwiaczy
Chyba czas zrobić coś samemu...
A nie żal Ci czasu? Masz to za 139 zł... Podejrzewam, że koszt DIY wyjdzie podobny, jak nie większy + nakład czasu.
http://allegro.pl/art-tube-mp-przedwzmac...75333.html
(ja nie widzę w nim żadnych ubarwiaczy poza prostą kontrolą Gain/Output - reszta to jakieś ficzersy od DI)
Znasz się na elektronice???
Bo znowu gadasz głupoty... i wprowadzasz swoją oczywiście subiektywną opinią ludzi w błąd.
ten art jest urządzeniem wibitnie niskiej jakości, który z lampowym torem i brzmieniem, ultra krótką drogą sygnału i dźwiękiem wysokiej klasy (czyli cechami wyróżniającymi dobry DI ma niezwykle mało wspólnego. Obejrzyj sobie foto bartoshka...
Omson masz owszem prawo do własnych opinii... do własnych faktów już niestety nie...
Błażeju Domański, znam się za to wystarczająco na ludziach, aby z całym przekonaniem stwierdzić, że kwalifikujesz się do hospitalizacji, z powodu rozchwiania emocjonalnego, zaś Twoje ataki stały się męczące już nie tylko dla mnie, ale i dla reszty czytajacych
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(08-20-2013, 11:57 AM)herp napisał(a): ![[Obrazek: 140546-do-i-need-600-direct-box-reddi2.jpg]](http://www.gearslutz.com/board/attachments/high-end/140546-do-i-need-600-direct-box-reddi2.jpg)
Otwarty REDDI
![[Obrazek: reddi.jpg]](http://basstasters.com/images/preamps/reddi.jpg)
Mój kolega go ma, jest BARDZO zadowolony. jeden z najlepszych DI na świecie - jedyna wada zbyt niski poziom sygnału wyjściowego jak do standardu +22dBu z jakim pracują zwykle profesjonalne konwertery
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
mnie nie męczą, wiec chyba sie nie znasz omson
(08-20-2013, 12:05 PM)Mateusz napisał(a): mnie nie męczą, wiec chyba sie nie znasz omson
Ja nie jestem czyimś przydupasem, to nas chyba odróżnia...
|