Liczba postów: 2326
Liczba wątków: 45
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
10
Liczba postów: 5527
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
2
(11-08-2014, 08:57 PM)pinio napisał(a): http://www.ebay.pl/itm/LIMITED-OFFER-PRI...SS:PL:3160
Body: Wood Fiber - co to?
Wood fibers are usually cellulosic elements that are extracted from trees and used to make materials including paper.
Czyli płyta pilśniowa.
Liczba postów: 5242
Liczba wątków: 35
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
4
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(11-11-2014, 03:16 PM)Kempes napisał(a):
Wraith Bass
są gdzieś próbki brzmieniowe?
Konstrukcyjnie bardzo mi się ten pomysł podoba. Genialnie przemyślana konstrukcja.
To jest poważna innowacja.
Być może największa od czasu wynalezienia jazz bassa.
Pytanie jak brzmi.
Jak tak jak stare Kramery to bardzo bym taki basss chciał mieć
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
Tajemnica brzmienia starych kramerow to specyficzna glowka. Aluminium wcale nie tak duzego wplywu na ten kramerowski metal w brzmieniu.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(11-11-2014, 03:56 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Tajemnica brzmienia starych kramerow to specyficzna glowka. Aluminium wcale nie tak duzego wplywu na ten kramerowski metal w brzmieniu.
Jak będziesz miał chwilkę to proszę napisz na ten temat więcej
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 928
Liczba wątków: 55
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
0
(11-08-2014, 08:07 PM)ice napisał(a): "Pszczelnie" to wygląda
Squier VM '70s JB 5 | Fender JB '78 | Buzz Hornet
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
Mialem widelca ponad dziesiec lat zanim mi go nie ukradli. Stagemaster custom z Dimarzio. Mialem rowniez kilka kramerow Duke . Aluminiowa szyjka robiona technologia jak widelec ale oczywiscie headless . Brzmienie nigdy mi sie nie podobalo. Natomiast widelec w aluminiowych kramerach glowkowych dzialal jak kamerton. Jedyna wada to brak trussa. Mam teraz w zakamarkach gryf Vaccaro z kramerowa glowka ,ktory posiada trussa ale nie moge go wykorzystac z powodu braku kleju ,ktory mi zlapie podstrunnine fenolowa z drewniana obudowa dwuteownika. Gryf ten zreszta dostalem od forumowiczow WD w prezencie za co jeszcze raz dziekuje...
Liczba postów: 5242
Liczba wątków: 35
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
4
(11-11-2014, 03:43 PM)Alfik napisał(a): (11-11-2014, 03:16 PM)Kempes napisał(a):
Wraith Bass
są gdzieś próbki brzmieniowe?
Konstrukcyjnie bardzo mi się ten pomysł podoba. Genialnie przemyślana konstrukcja.
To jest poważna innowacja.
Być może największa od czasu wynalezienia jazz bassa.
Pytanie jak brzmi.
Jak tak jak stare Kramery to bardzo bym taki basss chciał mieć
Przyznam, że kopara mi siadła jak zobaczyłem.
Większość konstruktorów/producentów kombinują jak koń pod górę, by wyjść z czymś nowym, ale to bije wszystkich na głowę.
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
Tu nie ma zadnej innowacji ... Jest zestaw pomyslow zaczerpniety od innych. Przesuwane picki juz byly i sie nie przyjely bo zazwyczaj i tak sie gra na jednej konkretnie wypracowanej pozycji. Aluminum uzyte w basach rowniez nie jest niczym nowym. Nawet na starym forum mielismy forumowicza ,ktory sklecil bas z tego materialu. Travis Bean ,Spalt ,Teuffel ,Gittler i inni robili badz robia podobne konstrukcje. Jaks holenderska chyba firma uzywa nachylenia gryfu ,ktore jest do uzyskania w tym wiosle powyzej. Chodzi o odciazenie lewego nadgarstka. Zrobilem kidys probe i rzeczywiscie lewa reka ma wygodniej , problem jest z prawa gdyz jej nadgarstek jest przy tym rozwiazaniu zmuszony do intensywniejszego zgiecia. Rozwiazaniem jest gryf "skrecony"w osi ... Sa takie instrmenty ale tez sie nie przyjely. Pozostaje koszt tego basu. Napewno warto sprawdzic instrument ale nie jestem pewien czy to bedzie nowy standart.
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
Naszlo mnie i wstawie moje instrumenty ,ktore aktualnie uzywam...
Ten headless z lewej jest w remoncie ale bardzo go lubie ,wiec znalazl sie na zdjeciu.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(11-11-2014, 08:14 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Tu nie ma zadnej innowacji ... Jest zestaw pomyslow zaczerpniety od innych. Przesuwane picki juz byly i sie nie przyjely bo zazwyczaj i tak sie gra na jednej konkretnie wypracowanej pozycji. Aluminum uzyte w basach rowniez nie jest niczym nowym. Nawet na starym forum mielismy forumowicza ,ktory sklecil bas z tego materialu. Travis Bean ,Spalt ,Teuffel ,Gittler i inni robili badz robia podobne konstrukcje. Jaks holenderska chyba firma uzywa nachylenia gryfu ,ktore jest do uzyskania w tym wiosle powyzej. Chodzi o odciazenie lewego nadgarstka. Zrobilem kidys probe i rzeczywiscie lewa reka ma wygodniej , problem jest z prawa gdyz jej nadgarstek jest przy tym rozwiazaniu zmuszony do intensywniejszego zgiecia. Rozwiazaniem jest gryf "skrecony"w osi ... Sa takie instrmenty ale tez sie nie przyjely. Pozostaje koszt tego basu. Napewno warto sprawdzic instrument ale nie jestem pewien czy to bedzie nowy standart.
Wiem, że te pomysły już były, ale tutaj są ładnie połączone w sensowną wydaję mi się całość
Standardem raczej nie będzie
Mało kto potrzebuje takiej customizacji.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 30
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
4
11-12-2014, 12:01 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-2014, 12:05 PM przez tapczan.)
(11-11-2014, 08:14 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Tu nie ma zadnej innowacji ... Jest zestaw pomyslow zaczerpniety od innych (...)
Gdzie zaczyna się i kończy innowacja?
Czy połączenie dwóch lub więcej istniejących już rozwiązań w jeden "pakiet" w taki sposób, żeby to razem ze sobą działało nie jest już innowacją?
Idąc tym tropem można się zastanowić, czy np. przesuwane pickupy można nazwać innowacyjnymi - przecież pickupów nikt tutaj na nowo nie wymyślił, a pomysł na przesuwanie rzeczy po prowadnicach też nie był niczym nowym.
Przez analogię - czy pierwszy telefon komórkowy z wbudowanym aparatem fotograficznym można nazwać innowacyjnym? Telefony komórkowe nie były już wtedy nowością, podobnie jak fotografia cyfrowa, a jednak ktoś musiał pierwszy wpaść na pomysł, żeby to ze sobą połączyć.
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
11-12-2014, 12:03 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-2014, 12:05 PM przez Basstard.)
(11-12-2014, 12:01 PM)tapchan napisał(a): (11-11-2014, 08:14 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Tu nie ma zadnej innowacji ... Jest zestaw pomyslow zaczerpniety od innych (...)
Gdzie zaczyna się i kończy innowacja?
Czy połączeniu dwóch lub więcej istniejących już rozwiązań w jeden "pakiet" w taki sposób, żeby to razem ze sobą działało nie jest już innowacją?
Idąc tym tropem można się zastanowić, czy np. przesuwane pickupy można nazwać innowacyjnymi - przecież pickupów nikt tutaj na nowo nie wymyślił, a pomysł na przesuwanie rzeczy po prowadnicach też nie był niczym nowym.
Przez analogię - czy pierwszy telefon komórkowy z wbudowanym aparatem fotograficznym można nazwać innowacyjnym? Telefony komórkowe nie były już wtedy nowością, podobnie jak fotografia cyfrowa.
A już w ogóle sam koncept przesuwania rzeczy liczy sobie tysiąclecia.
Liczba postów: 3843
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
2
11-12-2014, 12:47 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-2014, 12:47 PM przez Pecu.)
a koncept posuwania niekoniecznie rzeczy gwarantuje nam przetrwanie od niepamiętamkiedy
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410
|