07-19-2016, 09:51 AM
Robione ziemniakiem, starym.
![[Obrazek: 28kiohh.jpg]](http://i66.tinypic.com/28kiohh.jpg)
Zdjęcia Sprzętu!
|
07-19-2016, 09:51 AM
Robione ziemniakiem, starym.
![]()
07-19-2016, 11:12 AM
07-19-2016, 11:50 AM
Ten guz na łaczeniu gryfu z główką z tylu tego basu ma jakąś funkcjonalność prócz wizualnej?U mnie w tym miejscu jest wycięcie zeby się wygodniej grało w pierwszej pozycji na H(c-moll),tu chcieli utrudnić?
Humma Kavula
07-19-2016, 01:02 PM
(07-19-2016, 11:50 AM)yarzenioova napisał(a): Ten guz na łaczeniu gryfu z główką z tylu tego basu ma jakąś funkcjonalność prócz wizualnej?U mnie w tym miejscu jest wycięcie zeby się wygodniej grało w pierwszej pozycji na H(c-moll),tu chcieli utrudnić? Ten detal konstrukcyjny ma wzmacniac stabilnosc glowki , tyle tylko , ze tutaj ktos przesadzil....
07-19-2016, 01:07 PM
(07-19-2016, 01:02 PM)Zenek Spawacz napisał(a):Jesli faktycznie ma to dzialac to nie lepiej zagescic ilosc drewna w kierunku glowki, ale nie takim wystajacym koncem, ani to ladne ani praktyczne. Ale tak tez bym przeszedl obok takiego instrument szerokim lukiem, taka lutnicza zabawa w poprawe sustainu czy wywazenia, gdy instrument ma chyba glownie spelniac funkcje srodka do grania nut raczej niz poprawiac sustain realizatorowi. Totalnie mi sie to nie podoba i staram sie zrozumiec czemu muzyk mialby sie meczyc grajac, majac dodatkowe zalety kompletnie zbedne na dluzsza mete.(07-19-2016, 11:50 AM)yarzenioova napisał(a): Ten guz na łaczeniu gryfu z główką z tylu tego basu ma jakąś funkcjonalność prócz wizualnej?U mnie w tym miejscu jest wycięcie zeby się wygodniej grało w pierwszej pozycji na H(c-moll),tu chcieli utrudnić?
07-19-2016, 01:22 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-19-2016, 01:22 PM przez Zenek Spawacz.)
(07-19-2016, 01:07 PM)yarzenioova napisał(a):(07-19-2016, 01:02 PM)Zenek Spawacz napisał(a):Jesli faktycznie ma to dzialac to nie lepiej zagescic ilosc drewna w kierunku glowki, ale nie takim wystajacym koncem, ani to ladne ani praktyczne. Ale tak tez bym przeszedl obok takiego instrument szerokim lukiem, taka lutnicza zabawa w poprawe sustainu czy wywazenia, gdy instrument ma chyba glownie spelniac funkcje srodka do grania nut raczej niz poprawiac sustain realizatorowi. Totalnie mi sie to nie podoba i staram sie zrozumiec czemu muzyk mialby sie meczyc grajac, majac dodatkowe zalety kompletnie zbedne na dluzsza mete.(07-19-2016, 11:50 AM)yarzenioova napisał(a): Ten guz na łaczeniu gryfu z główką z tylu tego basu ma jakąś funkcjonalność prócz wizualnej?U mnie w tym miejscu jest wycięcie zeby się wygodniej grało w pierwszej pozycji na H(c-moll),tu chcieli utrudnić? Wzmocnienie glowki ma duze znaczenie i wiele firm to robi , z tym ze innymi sposobami . Tutaj gosc budujac bas wyraznie przesadzil. Ani to ladne ani funkcjonalne. Tutaj na zdjeciu u Alembika mozna zobaczyc jak takie wzmocnienie wyglada u fachowcow: ![]() Wygodnie , estetycznie , fachowo...
Jak gram na 5tce w 1 pozycji to opieram na stopce kciuk jak łapię np. dźwięk C - z takim guzem by się nie dało... W Alembicu pięknie
![]()
07-19-2016, 05:54 PM
U mnie to wyglada tak,wiem dawno zdjec Alembica nie bylo:
https://www.instagram.com/p/BIDVmg7BJHd/
07-19-2016, 07:03 PM
![]()
07-19-2016, 07:27 PM
Podobuje się mnie :o
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760 '69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic '73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
07-19-2016, 08:22 PM
Nie jest tu trochę...krzywo?
Humma Kavula
07-19-2016, 09:29 PM
Wszystko jest okej, dizajn jak z Fender Bass V
![]()
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760 '69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic '73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30 |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|