08-06-2011, 11:49 AM
![[Obrazek: cK6KW.png]](http://i.imgur.com/cK6KW.png)
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Zdjęcia Sprzętu!
|
08-06-2011, 01:17 PM
08-06-2011, 01:34 PM
Zajebisty!!!
MM czy jakas podróba?
08-06-2011, 01:44 PM
niestety nie MM, to włoski bas Alusonic S-Special, podstawowa wersja czwórki 2500 ojro:
http://www.alusonic.com/aluminium-bass-S-Special.html ten filmik daje jakieś tam rozeznanie jak może zabrzmieć bas z korpusem z "antykorodalu": http://youtu.be/evqEs9ED8eA piękne instrumenty, ale nie wiem, czy chciałbym mieć taki bas, nawet gdyby było mnie stać. W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
http://imageshack.us/f/534/fruduagfj4tobaccoburst.jpg/
Włoska basówka FRUDUA GFJ 4 Cena: € .1,800.00 Bezpośredni Cena oferty: € .852.00 Kup teraz: € .789.00 ^Przetłumaczyłem w translatorze z włoskiego.Bardzo ładne i brzmiące basy wg mnie.Link do stronki z basami http://www.fruduastore.com/alder-toni-bu...=1301_1323
08-06-2011, 04:43 PM
Takie małe porno
![]() ![]() Jest tylko jedna rzecz lepsza niż stary Jazz Bass... stary Jazz Bass x4 ... Moja rodzinka w komplecie: od lewej: 1971 olcha (cięzka) palisander progowy 1978 jesion klon progowy 1973 olcha (lekka) palisander fretless 1972/1983 Body stary Ibanez jesion + spalted Maple Gryf wczesny Fender MIJ fretless wszędzie badass II poty CTS no load tone pickupy Fender American Vintage kieszenie gryfu wyczyszczone dociski strun hipshot siodełka mosiężne w progowych i kość we fretlessach podstrunnice lakierowane fullerplastem płytki uroczyście spalone (wcześniej wytarzane w gnoju, smole, ovankolu i rozjechanych czołgiem resztkach pickupów EMG). Spalted maple ma pickup Merlin Humbucker przy mostku a neckowy odłączony (gitara na scene - musi nie brumieć ![]() złośliwców którzy stwierdzą, że przydały by się jeszcze precle informuję, że dwa MIA 1983 znajdują się na drugiej kanapie. Więcej basówek już nie chcę - przydał by się czas na ćwiczenie bo jakoś kurcze same nie chcą grać.... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
08-06-2011, 09:47 PM
Ten trzeci wygląda, jakby ktoś do niego ze śrutówki strzelał, na reszcie tego tak nie widać...
![]()
08-07-2011, 08:31 AM
A czy pozostawienie tylko 1 struny bez docisku do główki nie sprawia że odstaje ona brzmieniowo od reszty?
08-07-2011, 08:36 AM
Też kiedyś na to zwróciłem uwagę, Alfik stwierdził, że nawija strunę E pod odpowiednim kątem na odpowiednią ilość zwojów i jest git.
08-07-2011, 09:27 AM
(08-07-2011, 08:31 AM)haraszo napisał(a): A czy pozostawienie tylko 1 struny bez docisku do główki nie sprawia że odstaje ona brzmieniowo od reszty? Nie zauważyłem, żeby pozostawienie nawet 2 strun bez docisku do główki jakoś wpływało na sound ![]() Fabryczne ratainery FTW. Różnica pewnie wypływa (albo i nie wypływa, ale jest jakoś tam słyszalna) przy nagraniowej ekstremie, ale nie sądzę żeby każdego z nas było stać na studio za 300zł za godzinę żeby wpływ retainera na sound dało się usłyszeć ![]()
08-07-2011, 09:39 AM
Twoje zdanie w tym temacie znam dlatego nie pytałem o to pod zdjęciami Twoich basów
![]() Ja na razie nie wybieram się do żadnego studia. Pytam po prostu z ciekawości i pytam człowieka dla którego nawet najmniejsze pierdoły mają znaczenie bo taka jego praca ![]()
08-07-2011, 10:01 AM
(08-02-2011, 05:54 PM)Kowal napisał(a): Podoba mi się ten J-retro 01, gdzie mogę go kupić bezposrednio na stronie johna easta - sprawdzone ![]() no i polecam, bo uzywam od jeden z jego preampow od 3 lat i sobie chwale ![]()
Miałem firmę
:: https://www.facebook.com/grubebrzmienie :: https://brzmienie.eu Miałem zespół :: https://www.facebook.com/perspecto/ :: https://perspecto.bandcamp.com/
08-07-2011, 11:49 AM
(08-07-2011, 09:27 AM)mazdah napisał(a):(08-07-2011, 08:31 AM)haraszo napisał(a): A czy pozostawienie tylko 1 struny bez docisku do główki nie sprawia że odstaje ona brzmieniowo od reszty? Mazdah różnica w barwie jest niewielka aczkolwiek słyszalna. Na pewno nie zauważył bym jej na flatach i przesterowanym zamulonym ampegu bez gwizdka. Natomiast bardzo duża jest różnica w zachowaniu się struny pod palcami.... przy graniu podwójnych oktawek i fingerfunka w tempie powyżej 120 bardzo jasną barwą dla mnie to jest troszke być albo nie być 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|