04-23-2012, 11:21 PM
No tak, ale Omson chyba nie pracuje w studio
Bassturbation Studio 7 2012
|
04-23-2012, 11:21 PM
No tak, ale Omson chyba nie pracuje w studio
04-23-2012, 11:45 PM
Chcesz się kłócić?
Chcesz się kłócić? Trzymajcie mnie!
04-24-2012, 12:13 AM
W ryj?
04-24-2012, 02:14 PM
(04-23-2012, 09:31 AM)miklo napisał(a):(04-22-2012, 09:25 PM)Fabian napisał(a): To nie jest istotne czy tam bylem czy nie. Mam wrazenie, ze gdyby Alfik albo Mroku powiedzieli, sprzedajcie te basy, sa slabe, to 95% by to zrobilo. I tylko tyle w tym temacie, to moje zdanie.Mylisz się Fabian. Byłem rok temu i po osobistej rozmowie z chłopakami i dotknięciu kilku sprzętów wiem swoje. Mieliśmy nieco różne wizje brzmienia - na przykład mój G&L bardziej mi pasował z cewkami szeregowo, Alfikowi równolegle i nikt nikogo palcem nie wytykał. Gdy komuś bas gadał słabo, to było to słychać od pierwszego dźwięku i nie trzeba było nic mówić. Podobnie było z pakami - mi najbardziej usiadł zestaw 2x10 + 1x15, a Alfikowi i niektórym chłopakom 4x10. I co? I nic! Pogadaliśmy, pokiwaliśmy głowami i nikt nikomu nic nie wmawiał. To na prawdę świetne warsztaty i towarzyskie spotkania. Bardzo żałuję, że tym razem nie mogłem być i na następne chętnie się wybiorę. Polecam też i Tobie - choćby dlatego, że można poznać ludzi, z którymi się koresponduje już kawał czasu, można ograć wiele sprzętów i na prawdę czegoś się dowiedzieć. Po zlocie poszedłem na rozsądny kompromis gram teraz na 4x10 i 1x15 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
04-24-2012, 02:42 PM
04-24-2012, 03:26 PM
(04-24-2012, 02:42 PM)mazdah napisał(a):(04-24-2012, 02:14 PM)Alfik napisał(a): Po zlocie poszedłem na rozsądny kompromis gram teraz na 4x10 i 1x15Zasilane z jednego pieca? Alfik ma to podpięte pod jeden, jednak paczka 4x10 jest na 8ohm a 1x15 na 4 ohm- daje to 3,2ohm łącznie, co sprawia, że ta 15' ma chyba trochę mniej mocy i bardziej ''dopełnia" pasmo, a nie próbuje się przekrzyczeć przez 4x10.
04-24-2012, 03:34 PM
gdyby 1x15" miała 4Ohm, czy 8Ohmowej 4x10" to 15 dostanie więcej mocy
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
04-24-2012, 03:37 PM
Bądź co bądź paczki są podpięte pod SWR sm900 i z tego co Błażej mówił działają na 7ohm.
(04-24-2012, 03:26 PM)Maciejeq napisał(a):(04-24-2012, 02:42 PM)mazdah napisał(a):(04-24-2012, 02:14 PM)Alfik napisał(a): Po zlocie poszedłem na rozsądny kompromis gram teraz na 4x10 i 1x15Zasilane z jednego pieca? Jest dokładnie odwrotnie 1x15 8ohm 4x10 4ohm. Wypadkowa oporność 2.7 ohm Na 1x15 idzie połowa mocy mniej, gdyż ma ona moc znamionową mniej więcej o połowę mniejszą. Daje to dopełnienie powodujące, że bass z odległości paru metrów dalej kopie dołem i nie trzeba stać przy samej kolumnie 4x10 aby czuć tzw "punch". Na nagraniach mikrofonuje zwykle 2x10 bo ma mniejsze przesunięcia fazowe. Charakterystyka 1x15 zwykle nie jest potrzebna w nagraniu. Pamiętaj że Aguilar 1x15 to bardzo specyficzna szybka 1x15 - w latach kiedy ją produkowali wygrywała wszystkie rankingi. Z większością 1x15 jest tak, że rzeczywiście lepiej ich nie mieszać bo mogą pojawić się spore problemy. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
04-24-2012, 03:40 PM
To na odwrót
04-24-2012, 03:47 PM
(04-24-2012, 02:43 PM)Fabian napisał(a): Ale ja nie mowie o wmawianiu! Mowie o tym, ze ludzie ida slepo za 'autorytetem', tylko tyle. A co do zlotu, bylem na jednym w Poznaniu i bardzo milo wspominam. Szczegolnie delikatny dotyk Herpa. Fabian powiem to czego inni przez grzeczność chcą Ci oszczędzić. Jesteś arogancki, trolujesz, próbujesz strywializować idee naszych spotkań i obrażasz innych uczestników forum (mnie sugerując, że szamańskimi metodami im coś wmawiam, kolegów którzy przyjeżdzają na zloty sugerując, że nie mają własnych uszu i gustu) i pierdolisz głupoty. Nie byłeś, nie słyszałeś, nie mądrz się proszę, bo za przeproszeniem gówno jeszcze wiesz na ten temat. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
04-24-2012, 03:48 PM
Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że gdzieś wyczytałem, że połączenie 8 i 4 daje 2,7ohm.
Chyba nawet w jakiejś instrukcji od kolumn to było.
04-24-2012, 04:04 PM
(04-24-2012, 03:48 PM)Berec napisał(a): Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że gdzieś wyczytałem, że połączenie 8 i 4 daje 2,7ohm. Absolutnie masz racje. Mój błąd już poprawiam 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
ja tam jestem super wdzięczny za te warsztaty.jako początkujący basista dowiedziałem się bardzo dużo, mogłem zmacać i ograć sprzęt z wyższej półki bez stojącego nademną sprzedawcy, w zajebistej atmosferze, mogłem poznać opinię osób które sieedzą w branży i wiedzą co mówią. Dzięki Błażej, bo wkładasz w to bardzo dużo roboty i serca, a jedyne co masz w zamian to tlyko naszą wdzięczność.
E: mówisz, że bez problemu Twój SWR uciągnie 2.7 ohma a z założenia jest na 4, mój Peavey też uciagnie jakby co taki zestaw?? Tommi napisał(a): Melanż, laski, kąpiel w kasie Brylant napisał(a): Jak człowiek dojrzeje, to wie ze poza vol mu nic więcej nie potrzebaaktualnie: https://moontoy.bandcamp.com dawniej: http://muhuisland.bandcamp.com
04-24-2012, 04:34 PM
Zbychoo, w imieniu bywalców, wypraszam sobie! Nie tylko wdzięczność! Również koszulkę (o zgrozo! ) basoofki i kubek Warwicka.
Ale co prawda, to prawda. To, co robi Błażej wymyka się wszelkim klasyfikacjom. Organizuje dla nas wypasione studio, poświęca masę czasu i do tego nocuje tabun takich łachudrów, jak wy. Nie wspominając już o tem, że i w okresach pozazjazdowych można u niego szukać basowego ratunku. Kiedyś wzniesiemy mu pomnik z przetopionych mostków Badassa. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|