(08-22-2016, 12:09 PM)yarzenioova napisał(a): Bohen napisał(a): (08-22-2016, 08:16 AM)groza napisał(a): Bohen, kup inny bas. jak masz ntb to na 95% będziesz musiał go polakierować całego od nowa. Cena własnie wzrosła o kolejne 600zł...
Wiem że to najlepsze rozwiązanie ale trochę mi jest się z nim ciężko rozstać. Czy ktos tu sugerowal zebys sprzedal? Kup kolejny instrument Ty wiesz, że tu dwa basy są? Rozumiem że niebieski?
Humma Kavula
Liczba postów: 722
Liczba wątków: 16
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
08-22-2016, 04:24 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-22-2016, 04:25 PM przez Bohen.)
(08-22-2016, 04:24 PM)Bohen napisał(a): (08-22-2016, 03:30 PM)yarzenioova napisał(a): (08-22-2016, 12:09 PM)yarzenioova napisał(a): Bohen napisał(a): (08-22-2016, 08:16 AM)groza napisał(a): Bohen, kup inny bas. jak masz ntb to na 95% będziesz musiał go polakierować całego od nowa. Cena własnie wzrosła o kolejne 600zł...
Wiem że to najlepsze rozwiązanie ale trochę mi jest się z nim ciężko rozstać. Czy ktos tu sugerowal zebys sprzedal? Kup kolejny instrument Ty wiesz, że tu dwa basy są? Rozumiem że niebieski? Oba mi się podobają, ale ten z hebanem trochę bardziej. Mnie sie jednak nie podoba heban na bezprogu, przynajmniej z tego co slysze w roznych filimkach i probkach. To drewno jest idealne do basow ktore character brzmieniowy biora z gornych rejestrow jak np. w Alembikach. Bezprog jak dla mnie ma dawac jak najwiecej z dolnych rejestrow, zeby dobrze miauczal raczej trzeba ciemniejszego brzmienowo drewna. Zauwaz, ze nawet wibrato lepiej wybrzmiewa na tych filmikach Adriana na palisandrze, nawet widac jak Adrian unika wibrowania na hebanie, bo wlasciwie znika. Przynajmniej na tych filmikach, nie wiem czy to zgodne jest z rzeczywistoscia. Jak chcesz bezproga bierz 1200zl i kupuj Vintage zamiast mordowac swoj bas, ja w tym jestem zakochany od miesiaca:
Liczba postów: 12181
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
5
Bo klon jest bardzo ciemnym drewnem.
Ogarne się to ponagrywam próbek, jak przyjdą nowe pipaki (spokojnie Alfik, zamówiłem u Pedulli).
Moim zdaniem Pedulla nie ma racji bytu w tej konwersacji, to swietnie wykonany produkt i pewnie wszystkie dywagacje kolekcjonerow z basscity maja w glebokim powazaniu, bo co zrobia to zabrzmi jak powinno. Tudziez my tu mowimy o standardowych basach, pewnie stylizowanych na jakiejs serii jakiejs firmy, ktore customowo maja heban i brakuje w nich progow. Instrument wykonany lutniczo w kierunku idealnie grajacego bezproga na drewnie z hebanu to nie Fender ktory mial byc progowy a ktos wymysli heban bez nich, to zwykle bedzie gralo podobnie jak na filmikach Adriana zdaje sie.
Wlasciwie to co usilnie probowalem przekazac, juz zostalo napisane fachowo przez Alfika powyzej.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(08-23-2016, 08:30 AM)Doman napisał(a): Bo klon jest bardzo ciemnym drewnem.
Ogarne się to ponagrywam próbek, jak przyjdą nowe pipaki (spokojnie Alfik, zamówiłem u Pedulli).
Cały czas pisze że w Pedulli wszystko się udało pomimo NTB klonu i hebanu, bo tak dobrał pickupy, że gada to zajebiście. Dla mnie te basy to wzorzec metra w kategorii bezprogowiec nowoczesny.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 4394
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Sam szablon gryfu i główki.
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Liczba postów: 4241
Liczba wątków: 4
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Pany, płytka z potencjometrami mi odpada z dżezbasu. Jak najlepiej naprawić otwory na wkręty? Zapchać zapałkami z klejem? Zaklajstrować jakąś masą? Wkręcić dwugwintową mufkę?
(09-22-2016, 07:01 AM)Husky napisał(a):
Sam szablon gryfu i główki.
Baaardzo sluszny...
Liczba postów: 3636
Liczba wątków: 4
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
(09-22-2016, 07:54 AM)goly napisał(a): Zapchać zapałkami z klejem?
Tak. Reszta wydaje się lekką przesadą.
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11
(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Liczba postów: 451
Liczba wątków: 22
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
zapałki są miękkie, to wystarczy na chwilę
lepiej zakołkować twardszym drewienkiem i odwiercić nowe dziurki
IHMO oczywiście
Liczba postów: 3857
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
2
(09-22-2016, 09:07 AM)Bisq napisał(a): (09-22-2016, 07:54 AM)goly napisał(a): Zapchać zapałkami z klejem?
Tak. Reszta wydaje się lekką przesadą.
ew. wykałaczki, są twardsze
fender -> fender -> fender
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(09-22-2016, 07:54 AM)goly napisał(a): Pany, płytka z potencjometrami mi odpada z dżezbasu. Jak najlepiej naprawić otwory na wkręty? Zapchać zapałkami z klejem? Zaklajstrować jakąś masą? Wkręcić dwugwintową mufkę?
Ja mam zapałki
Jak jest bardzo źle to jadę do Witwy - kołkowanie plus nowy otwór.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 87
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
09-29-2016, 11:41 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-29-2016, 12:55 PM przez freshman.)
Panowie,
mam zapytanie: czy spotkał z ktoś Was takie ustrojstwo w postaci dodatkowego basenu w stratocasterze?
Ogarniam trochę koledze japońskiego strata "no name" i nie bardzo wiem jak by najlepiej zamaskować ten basen?
Po oględzinach i porównaniu tego pierwszego pod pickguardem i tym wydumanym, wygląda na to, ze jeden i drugi jest oryginalny. Tak, jakby jakiś preamp został dodany, podobnie jak Sadowsky w JB MM.
BYłbym też wdzięczny, gdyby komuś z Was udało się zidentyfikować ten instrument. Gryf ma klonowy z klasyczną fenderowską główką. Na początku wyglądał na NO NAME ale po bliższym przyjżeniu się widać, ze ktoś starł napis...ale można odczytać końcówkę ....NDO. Z tyłu na blaszce pod gryfem ma napis MADE IN JAPAN.
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
|