Liczba postów: 171
Liczba wątków: 8
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
(11-23-2012, 02:56 PM)Alfik napisał(a): MLO... JAKI środek?????????????????????????? Abstrahując od mojego "uwielbienia" dla waszego układu MLO... W przypadku pracy z gitarą basową często potrzebna jest regulacja pasm 160Hz 200Hz 220Hz 250Hz 340Hz 500Hz 600Hz 800Hz 1000Hz 1250Hz 2200Hz 2500Hz 3000Hz 3600Hz ze zmienną dobrocią... To wszystko jest ŚRODEK. Każda gitara jest inna, każdy miks jest inny, każdy gust jest inny, każda sala jest inna... Więc najlepiej aby była to regulacja w pełni parametryczna a wy upieracie się przy MLO. Rozumiem, że chcecie włożyć abigara i wasz preamp do jednej obudowy i sprzedawać jako nowe urządzenie... tylko po co ta dyskusja.
Jeśli ma to być przydatne urządzenie pod nogę to na początek proponuje się skupić nad prostą rzeczą DI-boxem. Pełna klasa A. Wejście na tzw "zrównoleglonej Triodzie". Wyjście na transformatorze jensen lub curnhill. Zasilanie sieciowe. Lampa pracująca na pełnym napięciu. Pancerna obudowa. Pasmo 20-20000Hz +-0.5 dB Odstęp od szumów minimum 86dB optymalnie więcej niz 100dB impedancja wejściowa >1Mohm poziom wyjściowy regulowany + 22 dBu przęłaczany na + 4dBu i tzw "mikrofonowy" Jak sobie poradzicie z tym urządzeniem to można będzie do niego dokoptować drugi kanał przesterowany.
Pomysł jest dokładnie taki jak napisałeś, żeby zapakować TDi i Abigara do jednego pudełka. Pomimo to jest kilka kwesti które można poprawić lub zmienić.
Jaki masz stosunek do tematów które się wcześniej pojawiły:
-blend
-presence
W temacie DI wszystko zanotowałem
Liczba postów: 2388
Liczba wątków: 28
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
1
Nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie?
Liczba postów: 4297
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
9
(11-23-2012, 04:18 PM)Bjarni napisał(a): Nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie?
Ostatnie gniazdo na panelu (koło włącznika) to nie jest przypadkiem insert?
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Liczba postów: 2388
Liczba wątków: 28
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
1
(11-23-2012, 05:21 PM)bartoshek napisał(a): (11-23-2012, 04:18 PM)Bjarni napisał(a): Nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie?
Ostatnie gniazdo na panelu (koło włącznika) to nie jest przypadkiem insert?
A może insert, myślałem, że tam jest input. Dawno na ten panel nie patrzyłem
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
A może lepiej by było wziąć "wszystko" co macie do basu i zamknąć w jednej obudowie. Preamp, przester, kompresor, końcówkę mocy i zrobić z tego wszystkomogący head! Ze względu na impulsowe zasilacze, czy co to tam jest, chyba dałoby się wszystko zmieścić do racka 2 lub 3U. Kontrola poszczególnych urządzeń za pomocą dużego footswitcha, jak w Trace Elliotach. Osobiście brzydzę się kostkami, uważam że są kłopotliwe w podłączaniu, zwłaszcza w czasie koncertu, kiedy jest ciemno, ciasno i mało czasu (oczywiście to tylko moje zdanie). Takie połączenie T-DI i Abigara wydaje mi się trochę na siłę.
Ibanez SR705
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 8
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
11-26-2012, 04:13 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-26-2012, 04:17 PM przez Lacki.)
(11-23-2012, 11:57 AM)Bjarni napisał(a): Czy wejscie/wyjscie liniowe w combie b215 moga dzialac jako petla efektow?
(11-22-2012, 12:26 PM)zakwas napisał(a): Chyba czas skrobnąć reckę kolejnej kostki Taurusa, bo materiał nagrany ino nie poklejony i pomontowany...
I piszę tu o tym po to, żeby mieć lepszą motywację... Ktora kostka?
Cześć,
Sorry, że tyle mi zeszło. Odpowiedz brzmi tak. Możesz używać tego in/out jako pętli efektów.
(11-24-2012, 05:50 PM)jam napisał(a): A może lepiej by było wziąć "wszystko" co macie do basu i zamknąć w jednej obudowie. Preamp, przester, kompresor, końcówkę mocy i zrobić z tego wszystkomogący head! Ze względu na impulsowe zasilacze, czy co to tam jest, chyba dałoby się wszystko zmieścić do racka 2 lub 3U. Kontrola poszczególnych urządzeń za pomocą dużego footswitcha, jak w Trace Elliotach. Osobiście brzydzę się kostkami, uważam że są kłopotliwe w podłączaniu, zwłaszcza w czasie koncertu, kiedy jest ciemno, ciasno i mało czasu (oczywiście to tylko moje zdanie). Takie połączenie T-DI i Abigara wydaje mi się trochę na siłę.
Co do funkcji które wymienileś to wszystkie ( w uproszczonej formie) są np. w headzie THD450 http://www.taurus-amp.pl/bass/head/silve...-450t.html
Nie wiem czy na siłę. Chodzi raczej o zrobienie wygodnego urządzenia które wyjdzie na przeciw oczekiwaniom muzyków. Sam tego typu urządzeń używam od dość dawna i wydaje mi się, że są całkiem przydatne.
Liczba postów: 1889
Liczba wątków: 23
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
2
Ja uważam że Abigar jest całkiem kompletną puszką tylko przydało by się go wysłać na test do Eda Friedlanda albo na Kanał Basstheworld gdzie jest mnóstwo odwiedzających czy to filmiki lub facebook.
Ja zawsze uważałem przester jako ostra przyprawa do dania które ma potencjał bo tak na prawdę jeżeli pickupy w twoim basie i wzmacniacz(jeżeli ma lampy to też te brudniejsze) no i atak na struny są kluczowe. W tym momencie jak przester w kostce nie sieje i ma możliwość mixowania to tak na prawdę więcej nie trzeba.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 8
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Cześć,
Długo nie zawracałem Wam głowy.
Projektujemy nowe combo. Akcja jest taka, że byłoby nam miło gdybyście poświęcili parę minut i wypełnili ankietę. Pytania są proste, niema złych odpowiedzi. Będę bardzo wdzięczny za Wasze opinie.
link do ankiety:
http://www.taurus-design.pl/home
(01-23-2013, 01:47 PM)Lacki napisał(a): Cześć,
Długo nie zawracałem Wam głowy.
Projektujemy nowe combo. Akcja jest taka, że byłoby nam miło gdybyście poświęcili parę minut i wypełnili ankietę. Pytania są proste, niema złych odpowiedzi. Będę bardzo wdzięczny za Wasze opinie.
link do ankiety:
http://www.taurus-design.pl/home
Poszło
poszło
Liczba postów: 11867
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2010
Reputacja:
1
Absurdalnie wypełniona ale poszła
Liczba postów: 145
Liczba wątków: 20
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Liczba postów: 1138
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
Takoż i ode mnie
Fender Jazz Bass MIA, HB JB40FL -> Korg Pitchblack -> Boss OC-2 -> MXR Octave Bass Deluxe -> EHX Deluxe Bass Big Muff Π -> Marshall VBA 400 -> Marshall VBC 412
Alfik napisał(a):a może do rocka jak sama nazwa wskazuje zastosować jednak jazz basa
Liczba postów: 8904
Liczba wątków: 52
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
9
Poszło
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
Lacki jeśli chcesz mogę do was zadzwonić i coś tam podpowiedzieć w sprawie komba
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
|