www.mateusz-piotrowski.prv.pl
http://mateusz-piotrowski.prv.pl/ Co jakiś czas będę dodawać różne wpisy mniej lub bardziej ciekawe, Zapraszam! Jeśli macie jakieś sugestie, chcecie zgłosić błąd czy napisać, że piszę głupoty to proszę o kontakt lub komentarz. Fajnie jak ktoś podsunie jakiś pomysł co mam jeszcze na stronie umieścić (treść).

PS. Nie jestem informatykiem i i tak uważam za cud, że w ogóle udało mi się takie coś skleić, więc grafika i design raczej biedne.
Odpowiedz
(05-20-2010, 01:24 PM)Mateusz Piotrowski napisał(a): http://mateusz-piotrowski.prv.pl/ Co jakiś czas będę dodawać różne wpisy mniej lub bardziej ciekawe, Zapraszam! Jeśli macie jakieś sugestie, chcecie zgłosić błąd czy napisać, że piszę głupoty to proszę o kontakt lub komentarz. Fajnie jak ktoś podsunie jakiś pomysł co mam jeszcze na stronie umieścić (treść).

PS. Nie jestem informatykiem i i tak uważam za cud, że w ogóle udało mi się takie coś skleić, więc grafika i design raczej biedne.

Bardzo fajna stronka, i ciekawe testy można znaleźć, zwłaszcza gitarek i flaty/roundy,

może jeśli masz dostęp to test jakichś efektów/preampów ?
Odpowiedz
Mroq!!! Siema :-)
Odpowiedz
Już się układ kolumn rozpierdolił.
:/
;]
Odpowiedz
gdzie?
Odpowiedz
Pod Twoim nickiem.
Odpowiedz
O, Mroku żyje.
(01-06-2012, 11:05 AM)miklo napisał(a): Jak muzyka płynie i włos się na mosznie stroszy, to nie ważny na czym i jak szybko grasz.

Odpowiedz
Nick za długi to się przesunęło, ale stronka przyjemna.
Odpowiedz
Nick za długi nie jest, bo system na taki pozwala :-) Niedopatrzenie ze strony projektanta ;-)
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Za długi na ramkę i się przesuwa Wink
Odpowiedz
Nie za długi, tylko powinien się w dwóch wierszach układać.