Ampeg B-HOOD
(05-21-2014, 08:36 AM)Burning napisał(a):
(05-19-2014, 09:21 AM)Mateusz napisał(a): CL to był najslabszy ampeg wczoraj i chyba najslabszy piec lampowy do napierdalania.
CL na Ruby vs. 2pro na Harma - trochę jak Golf III TDi vs Golf IV GTI i stwierdzenie, że III dużo gorsza Wink

Burning nie chciałbym tu podważać twojego autorytetu w kwestii Ampegów - bo sam z twoich rad często korzystam, i podaje te informacje raczej jako powiedzmy odmienne doświadczenia, bo myślę, że warto to wziąć po uwagę...

u Mateusza ogrywałem SVT IIPro na lampach EHX i to podobno fatalnie sparowanych (info od Markusa, a ten facet wie, co mówi w takich kwestiach) oraz SVT Classic na tej samej lodówce.

II Pro dosłownie zrobił z classica miazgę jeśli chodzi o rockowe brzmienia przesterowane. Podobnie jak na bassturbacjach tyle, że teraz ma wypas w lampach, a wtedy miał spory szklany syf we wnętrzu.

Miękkie grube ósemki kostką ala coldplay to nie jest mój obszar zainteresowań, ale na II Pro wciskasz -15dB Pad skręcasz drive do zera i nie wierzę, że ktoś na nagraniu rozpozna, czy sygnał był nagrywany na II Pro czy SVT CL.

Po powrocie do domu włożyłem EHX do SVP Pro i w stosunku do GT, które tam były preamp zaczął brzmieć jak z MP3... do tego stopnia, że nie odważyłem się zostawić ich przyszłemu właścicielowi. Założyłem Ruby, z którym ten preamp kupiłem i zabrzmiało to sto tysięcy razy lepiej (klarowniej, sprężyściej, czytelniej, z mniejszą ilością zamulonej siarki na około 2kHz i z lepszym atakiem, nie wspominając już o znacznie mniejszych szumach). Oczywiście nie aż tak dobrze jak na komplecie GT, Harma i Philipsów, które mam w IIPro, ale przynajmniej dało się tego słuchać.

Oczywiście nie sądzę abyś miał omamy słuchowe, bo nasze spostrzeżenia, co do brzmienia zwykle się mocno pokrywają ale... być może nie wszystkie ruby to kupa przynajmniej w stosunku do EHX.
Ruby branduje zdaje się różne lampy.

Chętnię porównam kiedyś mojego Ampega z twoim CL, bo po różnych nagraniach od paru lat mam niestety wrażenie, że Clka CLce nierówna i to nie tylko z powodu zastosowanych lamp.



1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(05-22-2014, 11:15 PM)Alfik napisał(a): Chętnię porównam kiedyś mojego Ampega z twoim CL, bo po różnych nagraniach od paru lat mam niestety wrażenie, że Clka CLce nierówna i to nie tylko z powodu zastosowanych lamp.
A chętnie - pamiętam, że na wcześniejszych basturbacjach (tych na których byłem, czyli ze 3 lata temu) była moja CL i jakaś druga. I różnica była znaczna, mimo zbliżonych roczników.

Co do Ruby - pisałem o lampach mocy. Może preampówki mają znośne.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Preampówki dość łatwo poznać, mają różne ale chyba najpopularniejsze są te:
[Obrazek: 12AX7ACZHG+-500x500.JPG]
z tyłu z naklejką Ruby.
Nie grają ładnie i w zasadzie są u mnie na czarnej liście razem z Sovtekami 12AX7WA / GT12AX7R.
Szkoda, że EHX wypadły tak słabo, ale to utwierdza mnie tylko w przekonaniu że następny będzie pełny set lamp Shuguang-GT 12AX7C/12AU7C Big Grin

Odpowiedz
Ja tam lubię Ruby. Kiedyś stosowałem na preampie. Może nie numer jeden ale na pewno wybieram je przed Sovtekami każdego dnia. EHX są takie bezpieczne, nie wyróżniające się ale w sumie OK. Moje trzy grosze Smile
Mesa Boogie D-180 --> 2x Mesa Boogie 1x15 RR--> G&L L2000 1981'--> kable Mogami --> MXR M-80 --> Darkglass B3K --> TC Electronic Corona Chorus --> Rotosound Swing 66
http://www.inkwizycja.pl/
https://www.facebook.com/InkwizycjaZespol/info
http://www.sertyzur.bandcamp.com
http://www.facebook.com/sertyzur

[Obrazek: punk3.png]

Odpowiedz
Jakby ktoś szukał lamp na końcówkę do V4BH to polecam JJ7027A....sprawują się świetnie.
Odpowiedz
Miałem wczoraj okazję zagrać próbę około-bluesową na ryżowym stacku kolegi w składzie SVT-3PRO + PF-210HE + PF-115HE.
Korekcja neutralna, EQ i filtry wyłączone, tube gain na 0, master na 10, regulacja gainem. Gwizdki wyłączone.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony walorami brzmieniowymi. Idealnie niemęczące, ładnie klejące zespół a przy tym selektywne i nie ginące w miksie mruczenie.
Jestem też pod wrażeniem ilości błędów, które ten zestaw wybacza. Uchodziły mi na sucho rzeczy, za które SWR kara mnie bezlitośnie ironicznymi spojrzeniami współmuzyków.

Od wczoraj SVT-3PRO jest dla mnie synonimem koncertowego plug and play dla leniuchów. Ćwiczeń na nim chyba jednak bym nie ryzykował, rozluźnienie w kwestii artykulacji wydaje mi się nieuniknione na tak "przyjaznym" headzie.
Gram rocka, grunge, covery oraz wesela Cool
Odpowiedz
Apropo v4.

Nowy V4BH to po prostu kijowy ampeg CL z mniejszą końcówką:d?

CL nie ma nic wspolnego ze starym ampegiem SVT, a V4b to już kompletnie inna bajka. 2 pro jest podobny na czysto, ale jak zaczyna sie nasycać to hoho masakra. Jak dla mnie CL jest najgorszy z całej ferajny.


I drugie pytanie. SVT3 to takie CL , czy takie 2 pro? Z tego co pamiętem to takie troche lepsze CL. ale dawno nie grałem na 3 pro, chyba pozycze od kumpla;d
Odpowiedz
GAS NA B-15 GAS NA B-15 GAS NA B-15

Podobno jak coś dużo razy powtórzysz to to się urzeczywistnia Tongue
Odpowiedz
Mój 3 pro w porównaniu do Cl kumpla był bardziej "matowy" brzmieniowo. Trochę węższe pasmo, mniej dołu i górki. I całkowicie inaczej działające ultra lo. Testowane na dość czystym soundzie.
Odpowiedz
Pytanie mam do was misie.

Szukam SVT-3PRO od kilku tygodni, ale nic moge znalezc.

Jest opcja dostania SVP Pro z koncowka AP-3550. Jest sens sie w to ladowac?
Odpowiedz
Paka ma chyba svt 3 pro na sell
Preamp SVP PRO z kobowka 1200w tez ma ehhe, odezwij sie do niego.
Odpowiedz
A co wyście się w ogóle obudzili z tym SVT 2 PRO Big Grin Jakby to jakaś nowość była że wszyscy teraz robią pod siebie tym wzmakiem Wink Ja bym wolał SVT2 non pro. Ponoć ostatni z Ampegów zbliżony do starego SVT brzmieniowo. SVT 2 Pro to plastik Big Grin
Mesa Boogie D-180 --> 2x Mesa Boogie 1x15 RR--> G&L L2000 1981'--> kable Mogami --> MXR M-80 --> Darkglass B3K --> TC Electronic Corona Chorus --> Rotosound Swing 66
http://www.inkwizycja.pl/
https://www.facebook.com/InkwizycjaZespol/info
http://www.sertyzur.bandcamp.com
http://www.facebook.com/sertyzur

[Obrazek: punk3.png]

Odpowiedz
Kiedyś zrozumiesz.... Wink

Mieliśmy starego non pro i nowe 2pro 1:1 do porownania
Odpowiedz
Spoko, dzieki.

Pozostaje pytanie, czy SVP z koncowka zabrzmi lepiej niz SVT-3PRO?
Odpowiedz
SVP na pewno zabrzmi dobrze, a na 3 pro gralem pare razy bez wiekszego krecenia itp i jakos mega mnie nie zaskoczyl.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 21 gości