Ampeg B-HOOD
(06-01-2011, 05:11 PM)Rumcayz napisał(a): Ja sobie zbieram już na SVT II... A do tego lodówka jako stack koncertowy. . W moim przypadku bardziej płaskie brzmienie jest na plus, łatwiej się przebije Wink

Emotka_2755Emotka_2755Emotka_2755Emotka_2755
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster

Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46


http://www.zbigniewforysband.pl/

Odpowiedz
Ja wiem że SVT II i SVT II Pro to jest trochę co innego. W IIce brakuje mi zdecydowanie oddzielnej kontroli gain i master, dlatego chyba jednak zdecyduję się na SVT II, z tej niebieskiej serii Wink

ralf-p milordzie, namówiłeś mnie Emotka_2755
www.facebook.com/rustedbrain
www.rustedbrain.pl
www.rustedbrain.8merch.com

Fernandes BXB -> Ampeg SVT (już za chwileczkę, już za momencik) II PRO -> Ampeg SVT 810E = Thrashing Madness \m/
Odpowiedz
hm, ja też będę miał na sprzedaż SVT 2 Pro Tongue wersja z kolorowym logiem...legendy głoszą, że to z lat '90 Wink
Czy ja wiem czy bardziej płaskie ? inne niż CL...na pewno nie gorsze... Wink
Co jest lepsze od lodówy? - dwie lodówy.
Odpowiedz
(06-01-2011, 05:50 PM)rafal12121 napisał(a): Czy ja wiem czy bardziej płaskie ? inne niż CL...na pewno nie gorsze... Wink

różne rzeczy mógłbym powiedziec o brzmieniu mojego svt2pro ale napewno nie to że jest płaskie Smile Emotka_2755
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster

Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46


http://www.zbigniewforysband.pl/

Odpowiedz
Użyłem złego słowa, nie chodziło mi o płaskie w negatywnym sensie. Miałem na myśli in-your-face!
Odpowiedz
Otóż to! 2Pro łoi dupe po szyje... ;D
Co jest lepsze od lodówy? - dwie lodówy.
Odpowiedz
Moim zdaniem o ile nie gracie na naprawdę dużych scenach, to te 300W nie zabrzmi wam fajnie. Żeby CLka zabrzmiała jak trzeba to musi naprawdę dostać po dupie, a jest to głośność na pewno nie na próbą ani małą scenę klubową.
http://eluktrick.bandcamp.com
Ibanez Roadstar II RB650 (DiMarzio DP122) + Ampeg V4BH & SVT-CL + Trace Elliot 1048H
Odpowiedz
baton - sporo robi dobór lamp
i tak marzy mi się 'prawdziwe' SVT, ale to nie wiem, gdzie bym go rozkręcał Wink
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(06-01-2011, 08:52 PM)baton napisał(a): Moim zdaniem o ile nie gracie na naprawdę dużych scenach, to te 300W nie zabrzmi wam fajnie. Żeby CLka zabrzmiała jak trzeba to musi naprawdę dostać po dupie, a jest to głośność na pewno nie na próbą ani małą scenę klubową.
Zamiast wprowadzać kolejne wątpliwości w mój wybór lepiej byś mi sprzedał swojego V4BH Wink

Zapraszam na stronę mojego bandu Omni mOdO- http://www.facebook.com/OmnimOdO
Odpowiedz
Czy SVT2-Pro może pracować z jedną kolumną 8Ohm?

Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
Ludzie używają CL-ek i 2Pro w studiu, co jednak nie zmienia faktu, że jest to ewidentnie sprzęt do łojenia na scenie.
Odpowiedz
(06-02-2011, 08:29 AM)Pecu napisał(a): Czy SVT2-Pro może pracować z jedną kolumną 8Ohm?

niby może...aczkolwiek specyfikacja mówi jasno - 4 lub 2 ohm Smile
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster

Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46


http://www.zbigniewforysband.pl/

Odpowiedz
Pecu: może, ale nie jest to polecane, gdyż występuje impedance mismatch.
1) trafo bardziej się grzeje - efekt zaniedbywalny, bo i tak jest w chuj gorące. Żywotność trafo spada ze 100, do 70 lat Wink
2) lampy szybciej się zużywają, gdyż nie pracują w optymalnym zakresie prądów (tu mogłem cos pokręcić - Markus lub Solartron mogą to rozwinąć/sprostować)
3) mój efekt 'na ucho' - bardziej rozlany dół, wynikający z punktu pracy lamp mocy (patrz. pkt 2)

jetofuj:
SVT to klasyk w nagraniach, wzmak baaaaaaaaaaaaardzo często używany w studio.
CL to jego bezpośredni następca (wywalono 1 kanał, zmieniono regulację środka z 3 na 5 pktów, dodano gałę Master i scalaka do kontroli lamp), więc nie widzę, czymi nie miałby być idealnym wzmakiem studyjnym (może zaraz po B-15 portaflex Wink )
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Jasne, tylko że w studiach raczej królują stare SVT o mniejszej mocy.
Odpowiedz
(06-02-2011, 08:45 AM)ralf-p napisał(a):
(06-02-2011, 08:29 AM)Pecu napisał(a): Czy SVT2-Pro może pracować z jedną kolumną 8Ohm?

niby może...aczkolwiek specyfikacja mówi jasno - 4 lub 2 ohm Smile

Dlatego zapytałem Smile Emotka_2755

(06-02-2011, 08:53 AM)Burning napisał(a): Pecu: może, ale nie jest to polecane, gdyż występuje impedance mismatch.

Czyli musiałbym dokupić drugiego TE1048h albo lodówkę i ciągać się nawet po małych scenach z takim potwornym zestawem...
Chyba zostanę na razie przy SVT3-Pro...
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości