Efekty, Pedalboardy - zdjęcia, testy, opinie
(02-11-2013, 08:51 PM)Asmo napisał(a): darkglass zamówiony Big Grin

Ile trzeba czekać ? Big Grin Gratki.
Odpowiedz
do miesiąca
Warwick Corvette $$ -> SWR SM400
Odpowiedz
a co to?
Odpowiedz
fajny przester
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Też mam fajny. mrgreen
Odpowiedz
(02-11-2013, 09:42 PM)Bjarni napisał(a): Też mam fajny. mrgreen

Kiedy mi go podrzucisz na testy?
Odpowiedz
(02-11-2013, 09:42 PM)Bjarni napisał(a): Też mam fajny. mrgreen

Też jakoś nie narzekam mrgreen
Fender Jazz Bass MIA, HB JB40FL -> Korg Pitchblack -> Boss OC-2 -> MXR Octave Bass Deluxe -> EHX Deluxe Bass Big Muff Π -> Marshall VBA 400 -> Marshall VBC 412

Alfik napisał(a):a może do rocka jak sama nazwa wskazuje zastosować jednak jazz basa
Odpowiedz
A u mnie takie zmiany (zamiast dbx160A) Smile

[Obrazek: 15x66b.jpg]
Odpowiedz
Który fajniejszy?
Odpowiedz
Wizualnie mxr Big Grin Tongue
Odpowiedz
MXR to taka zabawka z kiosku trochę (letkie gówno) Wink ISP to ciężki kawał kloca. Tak czy siak, basowy kompresor MXR ma moim zdaniem bez porównania lepsze brzmienie niż rackowe dbx160A, dbx160X czy Symetrix501 - bo te wszystkie miałem okazje porównywać na jednym i tym samym stacku. Z tego co facet pisze na www.ovnilab.com - przy budowie tego kompresora MXR bazował na legendarnym Urei 1176. M87 nie podcina pasma górnego i dolnego, a kompresja działa jak należy (nie jak w optycznym Aphex Punch Factory, gdzie co prawda nie tnie, ale kompresji trzeba się domyślać).

Edit:

Tak się teraz zastanawiam - może lepiej było wziąć polskiego G-Laba BC-1 w tej kasie... Tez niczego nie ucina, a opcji ma od chuja.
Odpowiedz
(02-13-2013, 08:10 AM)OMSON napisał(a): w optycznym Aphex Punch Factory [...] kompresji trzeba się domyślać
O to chodzi w optykach - kompresuje, a tego nie słychać Smile
love it or hate it

Optyki raczej nie są stworzone do wyrównania poziomów, tylko raczej albo jako sustainer (na początku toru), albo jako 'recovery' po masie efektów.
Można też nimi nieco poudawać naturalną kompresję lampy - co prawda puści pierwszy peak, ale potem będzie ładnie i długo dystrybuował energię ataku, pozwalając kleić miks.
Zdecydowanie optyk nie jest do każdych zastosowań, ale ja je lubię Smile
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(02-13-2013, 09:09 AM)Burning napisał(a):
(02-13-2013, 08:10 AM)OMSON napisał(a): w optycznym Aphex Punch Factory [...] kompresji trzeba się domyślać
O to chodzi w optykach - kompresuje, a tego nie słychać Smile
love it or hate it

Optyki raczej nie są stworzone do wyrównania poziomów, tylko raczej albo jako sustainer (na początku toru), albo jako 'recovery' po masie efektów.
Można też nimi nieco poudawać naturalną kompresję lampy - co prawda puści pierwszy peak, ale potem będzie ładnie i długo dystrybuował energię ataku, pozwalając kleić miks.
Zdecydowanie optyk nie jest do każdych zastosowań, ale ja je lubię Smile

http://www.ovnilab.com/reviews/punchfact.shtml Wink
Odpowiedz
pozostało tylko czekać na paczkę z USA

[Obrazek: 44361_339706322806224_923730661_n.jpg]
Odpowiedz
(02-14-2013, 11:35 AM)wahrocker napisał(a): pozostało tylko czekać

[Obrazek: 44361_339706322806224_923730661_n.jpg]

Może bardziej coś takiego? http://www.emcustom.eu/?page_id=69

Ma midi jeszcze.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 61 gości