Efekty, Pedalboardy - zdjęcia, testy, opinie
(04-14-2014, 02:52 PM)jetofuj napisał(a): He, VA 360+ PCB właśnie leży przede mną na stole Emotka_2497

https://viva-analog.com/product/360-pro/

Krzysiu jestem pełen podziwu oraz...

Robie się bardzo poważnie zazdrosny!!!

Ja obecnie pałuje się zrobionym przez Ciebie Brassmasterem.
Piekielnie dobrze i inspirująco brzmi to cacko!

Masakruje rzeczywistość wręcz doskonale.


(04-16-2014, 07:50 AM)dudi999 napisał(a): Z góry przepraszam za autoreklamę ale nie mogłem się powstrzymać Wink.

Jeśli szukasz fajnego Drive'a to może zainteresuje Cie nowość na polskim rynku: http://www.amptweaker.pl/efekty-basowe/a...ght-drive/

Cena ponad Twój pułap ale wszystko jest do dogadania. Zresztą jak pojawią się one w sklepach to podejrzewam, że ceny rynkowe będą niższe.

Efekty są już w Polsce więc niedługo powinna ruszyć sprzedaż. Jeszcze w kwietniu będziemy chcieli nagrać jakąś prezentację tego Bass Tight Drive.

Zapowiedź brzmi interesująco

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Panowie i Panie,
czy ktoś z was używa (najlepiej od dawna) Delaya Line 6 dl4 i mógłby mi coś napisać o jego awaryjności, obsłudzie i takie takie? Mile widziane również byłyby refleksje brzmieniowe.

Edytka: http://maczosbass.pl/product-pol-52813-t...ooper.html - o take jeszcze mi się podoba, może ktoś używał?
Stingray4/Tokai Jazz Bass/Greco Precel/Microkorg ->Korg Pitchblack - BF2 - OC2 - OC2 - LPB-1 - CEB - Zoom ms60B - DigiTech bass synth wah - mooer slow engine - TC flashback - SA Manta - Joyo American - Joyo ult drive - Digitech Jamman Stereo -> ASH ABM 300 -> TC RS212
Odpowiedz
Nie bardzo wiedziałem, gdzie wrzucić, więc rzucam tu. Jeśli popełniłem błąd, serdecznie proszę moderację o przeniesienie/wydzielenie Wink

Poszukuję fuzza/drive'a, flangera, kompresora. Zastanawiam się nad:
przester: wooly mammoth, RAT
flanger: BF-2, BF-3, BF-2B
kompresor: Joyo JF-10, EBS multicomp

Przede wszystkim ciekawi mnie kompresor. Ktoś porównywał basowego flangera bossa do BF-3 i BF-2? Wszystkie 3 są dostępne w okolicach 200-250zł i nie wiem który by mi dobrze siadł do okolicznościowych solówek i lekko kosmicznego brzmienia. A może jakieś propozycje innych marek?
Kompresor - z tego co mi wiadomo, Joyo są solidnymi kopiami dużo droższych kostek, więc ponoć warto. Ewentualnie - czy multicomp jest wart ceny?
Przester interesuje mnie ciężki i mocny (stoner, inspiracje Reverend Bizzare, Kyuss, Electric Wizard, Belzebong itd), gram na Ashdownie EVO II 500 i Trace Elliot 1048H. Interesuje mnie wyrazisty środek i niegryząca siarą górka przy zapędach na wyższych strunach Smile

EDIT: zapomniałem dodać, że napieram kostką, co ma wymierny wpływ na środkowo-górne brzmienie!

Pomożecie coś dobrać? Na forum jest również wątek zakupowy, gdzie można złożyć ofertę Smile
Odpowiedz
Ja mogę tylko pisać za siebie.
Kompresor
Aphex punch factory
http://allegro.pl/kompresor-optyczny-aph...70595.html

Przester
http://allegro.pl/chaos-bad-bass-distort...58757.html

Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
Jako przester wziąłbym Deluxe Bass Big Muff. Miałem, grałem na nim stoner. Mi pasował.
Odpowiedz
Catalinbread SFT
Odpowiedz
(04-17-2014, 01:04 PM)RPA napisał(a): Nie bardzo wiedziałem, gdzie wrzucić, więc rzucam tu. Jeśli popełniłem błąd, serdecznie proszę moderację o przeniesienie/wydzielenie Wink

Poszukuję fuzza/drive'a, flangera, kompresora. Zastanawiam się nad:
przester: wooly mammoth, RAT
flanger: BF-2, BF-3, BF-2B
kompresor: Joyo JF-10, EBS multicomp

Przede wszystkim ciekawi mnie kompresor. Ktoś porównywał basowego flangera bossa do BF-3 i BF-2? Wszystkie 3 są dostępne w okolicach 200-250zł i nie wiem który by mi dobrze siadł do okolicznościowych solówek i lekko kosmicznego brzmienia. A może jakieś propozycje innych marek?
Kompresor - z tego co mi wiadomo, Joyo są solidnymi kopiami dużo droższych kostek, więc ponoć warto. Ewentualnie - czy multicomp jest wart ceny?
Przester interesuje mnie ciężki i mocny (stoner, inspiracje Reverend Bizzare, Kyuss, Electric Wizard, Belzebong itd), gram na Ashdownie EVO II 500 i Trace Elliot 1048H. Interesuje mnie wyrazisty środek i niegryząca siarą górka przy zapędach na wyższych strunach Smile

EDIT: zapomniałem dodać, że napieram kostką, co ma wymierny wpływ na środkowo-górne brzmienie!

Pomożecie coś dobrać? Na forum jest również wątek zakupowy, gdzie można złożyć ofertę Smile

Kompresora potrzebujesz do....?

Nie że się przypierdalam, ale chcesz wyrównać dynamikę, podbić atak, czy co innego?

Różne sprzęty będą robić różne efekty. Niektóre są uniwersalne do zup i sosów, inne jednogałkowe z magiczną gałką compress.

Jak będzie wiadomo czego oczekujesz będzie łatwiej coś poradzić
mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
Chcę wyrównać głośność, grają mi struny różnie, co ewidentnie przeszkadza Smile
Odpowiedz
(04-17-2014, 03:31 PM)RPA napisał(a): Chcę wyrównać głośność, grają mi struny różnie, co ewidentnie przeszkadza Smile
Na to najlepszym "kompresorem" są tzw. dupogodziny.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Dupogodziny wyrobione, z tym się nie da wygrać.
https://soundcloud.com/arpiej/b-se-inception-jam - tutaj przykładowe jam session z próby mojej kapelki. Pełne impro. Chciałoby się więcej szatana. Wink Od kiedy gram na czwórce, jest lepiej, bo H grała ciągle zdecydowanie głośniej pomimo kombinowania z wysokością pickupów, eq itd.
Odpowiedz
(04-17-2014, 03:46 PM)RPA napisał(a): Dupogodziny wyrobione, z tym się nie da wygrać.
Nie chciałbym podważać Twojego wieloletniego doświadczenia, ale jak mawiał były patron tego forum: "10 lat po 10 godzin..."
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
No wiadomo, że zawsze może być lepiej, ale efekt jest od tego, by poprawić efekt Smile
Odpowiedz
(04-17-2014, 01:04 PM)RPA napisał(a): Poszukuję fuzza/drive'a, flangera, kompresora.


http://www.youtube.com/watch?v=UAGrDnah4AA

http://www.youtube.com/watch?v=AAy1vJ1L4Wo


Odpowiedz
(04-16-2014, 11:38 PM)Alfik napisał(a):
(04-16-2014, 07:50 AM)dudi999 napisał(a): Z góry przepraszam za autoreklamę ale nie mogłem się powstrzymać Wink.

Jeśli szukasz fajnego Drive'a to może zainteresuje Cie nowość na polskim rynku: http://www.amptweaker.pl/efekty-basowe/a...ght-drive/

Cena ponad Twój pułap ale wszystko jest do dogadania. Zresztą jak pojawią się one w sklepach to podejrzewam, że ceny rynkowe będą niższe.

Efekty są już w Polsce więc niedługo powinna ruszyć sprzedaż. Jeszcze w kwietniu będziemy chcieli nagrać jakąś prezentację tego Bass Tight Drive.

Zapowiedź brzmi interesująco

Rozważam podjechanie z tym efektem na Bassturbacje więc będzie można osobiście sobie go ograć. Ale wszystko zależy od tego czy znajdę na to czas.
Mayones Jabba V Classic, Flame CS4, Harley Benton JB75, Langowski Fretless -> TC Electornic BG250 115

www.dbcenter.pl -nowy odświeżony dbcenter.pl już otwarty. Chcesz rabat? To pisz, na pewno dostaniesz !!
www.boogieband.com.pl -  zespół na Twoje wesele Wink

Odpowiedz
jak użyjesz kompresora żeby wyrównać poziomy które są zbyt rozpieprzone z powodu złej techniki lub źle użytej technologii, to z góry skazujesz się na porażkę. Jeśli te poziomy sygnału są na tyle różne że to słyszysz, to i kompresor sobie z tym nie poradzi. Im mocniej kompresuje dany dźwięk, tym bardziej też zmienia różne parametry jego brzmienia: obwiednię, amplitudę, srudę etc. Wyrównując więc nawet kompresorem różne głośności różnych strun, załóżmy że to się nawet uda (do czego potrzebowałbyś kompresora z superszybkim atakiem i tzw "twardym kolanem" zadziałania, co niespecjalnie dobrze brzmi z basem jeśli chcesz mieć jakieś pierdolnięcie), masz w efekcie różne struny brzmiące zupełnie inaczej od siebie. Nie od tego jest to urządzenie. Dobry, dobrze ustawiony kompresor dodany w momencie gdy instrument i łapy są ustawione tak, że wcale "potrzeba" dodania kompresji nie występuje, potrafi zdziałać cuda. Natomiast to co bywa uważane za ową potrzebę, jest zwykle potrzebą ćwiczenia i/lub setupu.

I mówię to wszystko jako wielki zwolennik stosowania kompresorów.
[Obrazek: 17m.gif]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 30 gości