04-21-2016, 05:27 AM
Nie, załatw sobie pętlę efektów z regulacją poziomu wyjściowego. Albo sam sobie złóż, to proste jak dymanie
Efekty, Pedalboardy - zdjęcia, testy, opinie
|
04-21-2016, 05:27 AM
Nie, załatw sobie pętlę efektów z regulacją poziomu wyjściowego. Albo sam sobie złóż, to proste jak dymanie
04-21-2016, 06:08 AM
04-21-2016, 07:18 AM
Na przykład Boss LS-2, Radial Tonebone Mix-Blender. Ten drugi ma przełącznik polaryzacji - podobno niektóre efekty odwracają fazę. Ja ostatnio eksperymentuję z LS2 i jeśli chodzi o ustawienie poziomów głośności działa. Mój przester z tego co wyczytałem prawdopodobnie odwraca fazę ale jakoś tego nie słyszę przy miksowaniu sygnału przesterowanego z czystym. Może przy okazji ktoś wyjaśnić jak to powinno być odczuwalne?
04-21-2016, 11:51 AM
Sadowsky Bass DI. Na końcu chaina? Na początku? Gdzie go używać? Głównie jako aktywne "dopalenie" pod kciuka i misia do Ferdka JB. Discuss BassKitty.
☓ Buzz ☓ Sire ☓ Wzmacniacze klasy D ☓ EMG ☓ Płytki na Fenderach
Nie używam! STOP AGRESYWNEJ PROPAGANDZIE!
04-21-2016, 04:24 PM
04-21-2016, 05:28 PM
To już jak sobie będziesz życzył. Ja mam tuner przed (do wyciszenia sygnału) a w pętlę wsadziłbym to co po włączeniu mocno podbija głośność i ustawił jej poziom pokrętłem. Możesz przełączać między kanałami A i B (lub bypass zamiast B) i każdemu ustawić indywidualnie poziom albo łączyć A+B i wracać do bypassu jednym kliknięciem, więc zależy które efekty chcesz mieć non stop a które załączane pedałem. Jest trochę filmów na YT jak można tego używać. No i w instrukcji są dostępne schematy wariantów połączeń a możliwości jest sporo.
04-22-2016, 11:09 AM
04-22-2016, 11:38 AM
Bartek, a tak uszczypliwie zapytam - a po co Ci kompresor i jak chcesz go używać?
04-22-2016, 03:05 PM
Do wyrównania poziomu głośności gry?
04-22-2016, 05:09 PM
(04-22-2016, 03:05 PM)bartek86xxx napisał(a): Do wyrównania poziomu głośności gry? Spoko Pytam, bo na poprzedniej stronie napisałeś o tym, że kompresor daje się raczej na początku pętli efektów. Generalnie nie ma żadnych pisanych praw by tak nie było, musisz jedynie wiedzieć, że kompresor stawiany przed efektami, a tym samym przed preampem wzmacniacza, zmieni Ci barwę instrumentu. Osobiście miałem przyjemność pracować i grać na wysokiej klasy kompresorze masteringowym / używanym do mixów i nigdy nie wepnę jakiegokolwiek kompresora, czy to rackowego, czy kostkowego przed efekty. Jeśli chcesz faktycznie tylko wyrównywać poziom głośności gry, to zakręć się za jakąś dobrze brzmiącą konstrukcją i wepnij go w pętlę efektów wzmacniacza. Nie żebym grał na tym chaosie, ale gdy widzę tekst o "standardzie w kompresji" to mi się morda szyderczo uśmiecha Tym bardziej że ten kompresor nie ma czasu ataku / release czy chociażby ratio.
04-23-2016, 05:46 AM
To jest kopia Rossa, wiec można uznać za pewien indystry standard. Niestety średnia do basu, gdyż lubi zgubić trochę dołu. W zasadzie to bardziej specyficzny ubarwiacz niz przezroczysty kompresor.
04-23-2016, 11:58 AM
Dzięki za info!
Może EBS MultiComp?
04-23-2016, 01:49 PM
Kup, pobawisz się na jednej próbie i będziesz chciał sprzedać, miałem dwa kompresory Ashdown Dual Band i Pigtronix Philosophers tone i dokładnie tak to się skończyło. Jedyny jaki mi się podobał to w LDM ba100, obecnie mam headzie ebs td650 ustawiony minimalnie, inaczej za bardzo ingeruje w brzmienie i dynamikę i moim zdaniem na niekorzyść. Pewnie ten Multicomp nie będzię lepszy tym bardziej że w kostce. A o kompresorach poczytaj sobie na ovnilab.com jest też tam recenzja tego o który pytasz.
04-23-2016, 02:07 PM
Pilich chyba przez dłuższy czas używał tego EBSa.
Widziałem na własne oczy tylko raz jak włączał go przed solo slapem. Więc domyślam się, że używał go jako boostera.
04-23-2016, 04:09 PM
Królik używa multicompa zdaje się nonstop, ale b. lekko ustawionego
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|