Liczba postów: 12181
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
5
(05-03-2017, 08:30 PM)Alfik napisał(a): partia basu jest dublowana przez brzmienie syntetyczne z "klawisza".
O to to. Bawiłem się kiedyś w fruity loopsie i dogrywałem bas do tego, wyszło podobnie.
Tutaj ten synth to nawet glosniej od normalnego basu jest.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
![[Obrazek: 5oTDjh4.png]](https://i.imgur.com/5oTDjh4.png)
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
05-04-2017, 03:30 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-2017, 03:30 PM przez Alfik.)
(05-04-2017, 08:21 AM)olek256 napisał(a): Szczerze,to myslalem ze to bedzie jakis dealey. Bo to podbicie jest takie rowne. A najbardziej mi chodzi o uzyskanie tego podwojnego powtorzenia dzwieku...
to podwojne odbicie to arpegiator grajacy podobna partie. Facet przez wiekszosc czasu gra poprostu prymke "na i" i tyle
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 883
Liczba wątków: 13
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
22
Ale ugrać takie disco/hardrock na basie to sztuka jednak jest
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
(05-04-2017, 03:30 PM)Alfik napisał(a): (05-04-2017, 08:21 AM)olek256 napisał(a): Szczerze,to myslalem ze to bedzie jakis dealey. Bo to podbicie jest takie rowne. A najbardziej mi chodzi o uzyskanie tego podwojnego powtorzenia dzwieku...
to podwojne odbicie to arpegiator grajacy podobna partie. Facet przez wiekszosc czasu gra poprostu prymke "na i" i tyle
o to to to.... jakim sprzetem mozna takie cos uzyskac?
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
05-04-2017, 07:08 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-2017, 07:08 PM przez mazdah.)
(05-01-2017, 09:10 PM)olek256 napisał(a): witajcie, mam wielka prośbę o pomoc i z góry przepraszam, jeśli nie w odpowiednim dziale. Choć ten wydał mi się najtrafniejszy.
poniżej pod linkiem jest utwór. chce się dowiedzieć jaki efekt daje to podbicie basu. Jeśli ktoś kiedyś miał do czynienia z nazwą efektu to wielka prośba o podanie
https://youtu.be/0-cchUEi0oY
(05-04-2017, 03:30 PM)Alfik napisał(a): to podwojne odbicie to arpegiator grajacy podobna partie. Facet przez wiekszosc czasu gra poprostu prymke "na i" i tyle
(05-04-2017, 05:11 PM)przemak napisał(a): Ale ugrać takie disco/hardrock na basie to sztuka jednak jest 
(05-04-2017, 06:23 PM)olek256 napisał(a): (05-04-2017, 03:30 PM)Alfik napisał(a): (05-04-2017, 08:21 AM)olek256 napisał(a): Szczerze,to myslalem ze to bedzie jakis dealey. Bo to podbicie jest takie rowne. A najbardziej mi chodzi o uzyskanie tego podwojnego powtorzenia dzwieku...
to podwojne odbicie to arpegiator grajacy podobna partie. Facet przez wiekszosc czasu gra poprostu prymke "na i" i tyle
o to to to.... jakim sprzetem mozna takie cos uzyskac?
Sprzętem - chyba tylko Arpanoid przychodzi mi do głowy:
https://www.youtube.com/watch?v=9PMoROB0wIA
Ale dziadki kiedyś potrafiły bez tego, samym preclem na flatach
https://www.youtube.com/watch?v=dDQmEYvwIC0
Liczba postów: 10366
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
2
przecież tu właśnie klawiszowiec pomaga basiście w tym disco pulsie ukaszu
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
(05-04-2017, 07:38 PM)MrPapaBear napisał(a): przecież tu właśnie klawiszowiec pomaga basiście w tym disco pulsie ukaszu
Kurdeż a wiesz ile ja dupogodzin wysiedziałem żeby prawie i mocno koślawo ale jakoś to ugrać?
Liczba postów: 883
Liczba wątków: 13
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
22
05-04-2017, 09:25 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-2017, 09:29 PM przez przemak.)
(05-04-2017, 07:50 PM)mazdah napisał(a): (05-04-2017, 07:38 PM)MrPapaBear napisał(a): przecież tu właśnie klawiszowiec pomaga basiście w tym disco pulsie ukaszu
Kurdeż a wiesz ile ja dupogodzin wysiedziałem żeby prawie i mocno koślawo ale jakoś to ugrać? 
Ja prosiłem kolegów, że ten numer jak nie może być wolniejszy to żeby chociaż był troszkę krótszy
Dla ambitnych jest też opcja oktawowa
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
(05-04-2017, 07:08 PM)mazdah napisał(a): Sprzętem - chyba tylko Arpanoid przychodzi mi do głowy:
https://www.youtube.com/watch?v=9PMoROB0wIA a są takie efekty do basu w kostkach? czy tylko mozna to zrobić dogrywając klawisz albo programowo z kompa?...
Liczba postów: 5661
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
2
Ten efekt będzie też działać z basem, ale dalej trochę overkill dla tego efektu - kup sobie synth w kostce i zrób split na dwa wzmaki
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 2463
Liczba wątków: 22
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
pytanie może głupie, a może nie... Mam sobie Digitecha Jammana, który ma polaryzację z minusem w środku.
Czy gdzieś można kupić kabelek, który z jednej strony będzie miał potrzebną mi końcówkę, a z drugiej strony da się podpiąć do mojego zasilacza?
Liczba postów: 2579
Liczba wątków: 14
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
(05-19-2017, 08:11 PM)ANTonio napisał(a): pytanie może głupie, a może nie... Mam sobie Digitecha Jammana, który ma polaryzację z minusem w środku.
Czy gdzieś można kupić kabelek, który z jednej strony będzie miał potrzebną mi końcówkę, a z drugiej strony da się podpiąć do mojego zasilacza?

Tak.
Liczba postów: 521
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
Możesz sobie taki zrobić, jeśli nie jesteś manualnym idiotą
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 4
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
0
05-20-2017, 06:48 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-20-2017, 06:50 AM przez przemvelbenny.)
Np. polska firma Yankee takie robi. Trzecia pozycja od góry na ich stronie - przejściówka zmieniająca polaryzację (o ile o taką chodzi, bo nie jestem pewien):
http://yankee.com.pl/adapters/
A tutaj bezpośrednio do sklepu:
https://www.musiccenter.com.pl/product/1...zacje.html
Kupowałem ich kable zasilające łączące zasilacz z efektem i muszę przyznać, że są naprawdę solidne. Izolacja jest gruba i wytrzymała a końcówki solidne i lepszej jakości, niż takie typowo chińskie.
ESP LTD ELITE J-4 AMBER (EMG JVX+EMG BQC) > KORG PITCHBLACK > TC ELECTRONIC SPECTRA COMP > TECH21 SANSAMP BASS DRIVER PROGRAMMABLE > HOTONE SKYLINE GATE > HOTONE OMNI IR CAB SIM > MARKBASS LITTLE MARK III 15TH ANNIVERSARY 500W + MARSHALL MBC410
|