Absolutnie wszystko o STRUNACH
(04-14-2010, 07:51 AM)Burning napisał(a): Rumcayz - po twoim opisie wiem, że Galli trzeba omijać szerokim łukiem Wink wolę zwarty dół, masywny dolny środek i zgrzyt w nie za wysokiej górze Smile to dają mi roto.

btw: co wam ta szmatka na końcu przeszkadza?!

Sypie się na główce, wszędzie są kłaki i syf mrgreen Jak komuś z kolei przeszkadza kolorowy oplot, kupujcie Sadowskie czarne, maja oplot w kolorze strun, w ogóle nie widać Smile
Odpowiedz
po ilu praniach/gotowaniach/moczeniach w dykcie zaczyna się sypać?
przez 2-3miechy trzyma się bez problemu i kłaków nigdzie nie mam.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Ja przy pierwszym komplecie rotosów miałem kłaki już po ok. tygodniu. Przy drugim już tego problemu nie miałem. Oplot z Sadowskich też trzyma się dobrze. Nie wiem jak reszta Tongue
Odpowiedz
W Galli oplot się nie sypie, ale jasnoniebieska owijka do mhrocznego basu pasuje jak... no wiadomo o co c'man.

Burn- grałeś na moim Specu, miałem wtedy Galli na nim i nie powiedziałbym że różnica była gigantyczna w brzmieniu, ba nie powiem że jedne obiektywnie brzmią lepiej. Po prostu mi bardziej siedzą Galli, są pełniesze, dół jednak jest zwarty. Po prostu ma trochę inny charakter.
Odpowiedz
grałem, leżało średnio, choć nie było tragedii..
a ja na niebieskim basie mam czerwone sznureczki i... lata mi to koło chuja Big Grin
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
no właśnie... Czerwone sznureczki Roto wyglądają kozak. Niebieskie nie. Dlatego postanowiłem potraktować je palnikiem Band666
Odpowiedz
Z tą owijką kolorową to już naprawdę ;d

A ja nadmienię po raz kolejny (choć na tym forum chyba pierwszy), że dla mnie absolutnie rządzą Ernie Balle Power Slinky 55-110.
Odpowiedz
Low - dorzucę do tego co piszesz EB Power Slinky 55-135 Cool , D'addario EXL165-5 oraz EXL170 Smile nic innego na razie mi nie podeszło Big Grin
...mO_Om...

Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
A potem zapytał o zarobki nasze - usiadł i zapłakał..."
Odpowiedz
Planuje niedługo zakupić flaty Chromes'y i zastanawiam się jaki wybrać rozmiar.
Do tej pory grałem na stalowych Rotosound'ach RS66 45-105, a ostatnio na Ernie Ball nikle 50-105. Rotosoundy wydawały mi się sztywniejsze i bardziej mi odpowiadały niż EB (w nich E wydaje mi się troche za luźna).
Jaki w takim razie powinienem wybrać rozmiar Chromes'ów - 45-100 czy 50-105? Czytałem że flaty ogólnie są sztywniejsze i należy brać cieńsze niż odpowiedniki round'owe.
http://eluktrick.bandcamp.com
Ibanez Roadstar II RB650 (DiMarzio DP122) + Ampeg V4BH & SVT-CL + Trace Elliot 1048H
Odpowiedz
baton - Chromesy są dość elastyczne, ale jeśli lubisz zwartość Roto to omijałbym je.
walą strasznym kapciem imho i osobiście zdecydowanie wolę flaty Fendera (jak brzmią na Preclu możesz posłuchać w próbkach basów, wrzuciłem wczoraj)
ja wybrałem 50-105, ale gdybym miał kupować znów kupiłbym raczej 45-100, bo 50-105 są ciut sztywniejsze od Roto 45-105, a 40-95 już zbyt miękkie.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
No teraz to już sam nie wiem Smile
http://www.youtube.com/watch?v=HDZJMKfgaCk - na tym filmiku Chromes'y fajnie wypadły moim zdaniem.
Zresztą czytałem, że mają najwięcej góry spośród flatów. A Ty piszesz że walą kapciem strasznie Smile No i mam mętlik.
http://eluktrick.bandcamp.com
Ibanez Roadstar II RB650 (DiMarzio DP122) + Ampeg V4BH & SVT-CL + Trace Elliot 1048H
Odpowiedz
dół jest w nich okrutnie skapciały i ni chuja nie gadają z drivem.
Pamiętaj, że nowe brzmią inaczej, ale kluczowy we flatach jest sound po miesiącu.
po tym filmiku też wybrałem Chromesy, a po przesiadce na Fendahy opadła mi szczena, bo mają więcej warknięcia.
Imho fajniej siedzą w kontekscie kapeli.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Przemyślę to w takim razie, bo akurat lekki drive z Ampega jest dla mnie kluczowy Smile
http://eluktrick.bandcamp.com
Ibanez Roadstar II RB650 (DiMarzio DP122) + Ampeg V4BH & SVT-CL + Trace Elliot 1048H
Odpowiedz
(04-26-2010, 12:20 PM)Burning napisał(a): gdybym miał kupować znów kupiłbym raczej 45-100, bo 50-105 są ciut sztywniejsze od Roto 45-105, a 40-95 już zbyt miękkie.

aktualnie 45-100 sa najcienszym setem, potem mamy 50-100 i 55-105. mowa oczywiscie o fenderach
Odpowiedz
@Paka, a Ty jakich flatów używasz? Smile
http://eluktrick.bandcamp.com
Ibanez Roadstar II RB650 (DiMarzio DP122) + Ampeg V4BH & SVT-CL + Trace Elliot 1048H
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości