[chwale się] custom pedalboard polska myśl techniczna
#16
(07-12-2010, 01:21 PM)rufus napisał(a): maciek_lukas Twoja cena nie jest atrakcyjna Undecided
Poszukam raczej demetera bez "pro". Jest tańszy, a PODOBNO nie odczuwa się braku gałek atack i release.
Alfik powiedz mi jeszcze, co to jest to różowe pod oktawerem mxr'a?

NIe jest to fuzz od Igora?
Odpowiedz
#17
(07-12-2010, 01:51 PM)Alfik napisał(a): rufus dla mnie poprzednia wersja demetera bez gałek attack i release jest bezwartościowa - parametry tam ustawione są raczej do telecastera country a nie do basu - zdecydowanie zbyt krótki czas ataku. Dopiero wersja pro pozwala ustawić dobre brzmienie basu.

Śmiem mieć na ten temat odmienne zdanie. Zresztą z tego co wiem nie tylko ja śmiem mieć odmienne zdanie na temat Demetera.

Podobnie jak na temat preampu Sadowskiego.
Odpowiedz
#18
http://www.bassplayer.com/article/demete...010/115987

Inni zaś śmią mieć zdanie podobne do mojego...

zwracam uwagę na zdanie:

With both the ATTACK and RELEASE knobs set to FAST, you can replicate the vibe of its vintage predecessor, but such extreme compression settings can compromise high frequencies and dull the attack of notes that are picked, tapped, slapped, or otherwise. By rolling either of these knobs to a slower setting, you have much more control over the compression’s onset and decay.

Miałem jeden i drugi w studiu wersja pro jest znacznie bardziej użyteczna i można za jej pomocą uzyskać dużo naturalniejszą kompresję

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#19
Ja mam jeden i gram na basie. Bas brzmi jak bas, nie jak Telecaster.
W studio też go używałem. Realizator słyszał bas, nie Telecastera.
Odpowiedz
#20
Dodam, że Gałki attack i release na minimum to ustawienia z wersji "nie pro"
Napisałem, że parametry tego kompresora najlepiej sprawdzają się na tele granym w stylu country... a nie, że bass będzie brzmieć jak tele... do basu czas ataku jest zbyt krótki i go dusi... już przy dość lekkiej kompresji

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#21
Bassplayer zawsze sie w testach spuszcza nad sprzetem, ktory testuje. Teraz pisza, ze te galki w Pro dopiero robia z tego dobry kompresor, ze ustawione na ustawienia z nie-pro powoduja, ze bas nie brzmi. Pare lat temu jak testowali owego nie-pro, zachwycali sie, ze ma tak malo galek i ze sa zupelnie niepotrzebne, bo wszystko jest ustawione wlasnie optymalnie do basu i brzmi zajebiscie.
Odpowiedz
#22
imperfect to prawda - pamiętam ten test. Pamiętajmy, że lepsze jest wrogiem dobrego... IMO na tym nowym byłem w stanie uzyskać pond 2 dB większą kompresję bez słyszalego negatywnego wpływu na brzmienie.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości