Liczba postów: 906
Liczba wątków: 37
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
07-24-2010, 05:23 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-24-2015, 12:51 PM przez crazy.)
Nie może tak być żeby nie było B-hoodu MM
Do b-hoodu mogą dołączyć posiadacze basu markowej marki Musicman.
Po numerki na PW.
1. crazy
2. Maciejeq
3. Petrus
4. questionmaker
5. Pery
6. flytoo
666. demanufacture
7. grigorr
8. Aroniusz
9. Doman
10. hennoh
11. jb90
12. dragonik
13. citizenkane
14. Sobass
15. braQweny
16. Fabian
17. Majek
18. ale Tomasz
19. yarzenioova
Fender Jazz Bass Deluxe FMT5 => MM Stingray5 => Cort GB5 Custom => Aguilar TH700 + PTC Audio Lil'B 115 + 112
Liczba postów: 582
Liczba wątków: 4
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
ja mam sr4
Stingray4/Tokai Jazz Bass/Greco Precel/Microkorg ->Korg Pitchblack - BF2 - OC2 - OC2 - LPB-1 - CEB - Zoom ms60B - DigiTech bass synth wah - mooer slow engine - TC flashback - SA Manta - Joyo American - Joyo ult drive - Digitech Jamman Stereo -> ASH ABM 300 -> TC RS212
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 10
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
Mam SR V, zdjęcia później... Mam czarnego potwora z klonem na podstrunnicy.
pozdro
www.pataconez.com - klip na stronie!!
_______________________________________________________________
Pozdrawiam
Flytoo
Liczba postów: 6389
Liczba wątków: 67
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
7
hennoh, przy sr4 mamy do czynienia z opcjami:
korpus jesion, olcha
gryf jeden kawalek klonu, gryf klon i postrunnica palisander
elektroniaka 2eq (vol treble bass), 3eq (vol treble mid bass)
starsze beda mialy "duzy mostek" (sprzed 96 roku)
Liczba postów: 10344
Liczba wątków: 39
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
Tak apropo tych mostków sprzed 96- one wiele różnią się od tych po 96, poza wyglądem? Są cięższe?
Liczba postów: 1742
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jul 2010
Reputacja:
1
Ja mam starego sr4 (bez preampu, używam Tone Hammera).
Myśle że różnica w brznieniu spowodowana mostem może być minimalna.
Dużo bardziej istotna jest różnica konstrukcji gryfu (pojedyńczy pręt, regulowany od strony główki = lżejszy gryf, bardziej 'drewniany' vintage'owy sound, ale i bardziej podatny na wilki, na szczęście u mnie jest ok) no i płytka mocująca na 4 śrubach ( jak w fenderach) co daje teoretycznie mniejszą stabilność gryfu.
Liczba postów: 266
Liczba wątków: 4
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Starsze Sting Raye mają na mostku regulowane gąbki do tłumienia strun. Nie wiem jak to się fachowo nazywa , ale daje podobny efekt jak przy graniu palm mutingiem.
Liczba postów: 231
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
08-01-2010, 12:11 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2010, 12:21 PM przez demanufacture.)
poproszę o numer 666
dobra trochę przedstawię co to za wiosło jakby ktoś nie wiedział:
Musicman Cutlass rocznik (prawdopodobnie) 1980, na bank nie jest to 1983 tak jak wcześniej myślałem.
Korpus: Jesion
Gryf: Włókno węglowe
Prystawki: Seymour Duncan SMB-4b oraz Seymour Duncan SJB-1N
Struny: Status Round Hexacore 105-45
Wiosło jest pasywne, wcześniej siedział tam preamp Aguilar OBP-2. Pokrętła volume, volume oraz rozłączanie cewek w SMB. Most to jakieś gówno od Mayo które koniecznie będę musiał wymienić. Klucze oryginalne MM również pójdą do wymiany bo słabo trzymają strojenie.
Wykonuje kolumny na zamowienie. Kontaktowac sie na PW.
Gear: MM Cutlass, rig is under production.
Sprzedam:
Aguilar OBP-2
Ashdown Perfect Ten
Harman Kardon PM635i