Głośny wiatrak w Hrtke HA 3500
No mam Kartona HA 3500. Brzmieniowo pasuje, nie znam się, ale nie pasuje mi głośny wiatrak. Mam dwa pomysły, wymiana na cichy wiatrak i włącznik termiczny.

Pamiętam, że Zappa na WD forum coś kombinował z wymianą na inny, ale zabij, szczegółów nie przypominam sobie.[/align]
Najlepsze zwierzątka domowe to rybki. Nie szczekają, nie drapią, błota nie naniosą, nie chrapią, a jakby co, to zagrycha pod ręką.
Odpowiedz
Spróbuj go wyczyścić - w sali prób po wyczyszczeniu HA5500 zaczął chodzić cicho.
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
Zacznij od pozbycia się kurzu Wink
Odpowiedz
Ja wymieniałem kiedyś wiatrak w HA3500. Bo pracował głośno. Potem zaczął rzęzić. A na końcu przestał działać Smile
Wyjąłem go (banalnie proste), sczytałem parametry z naklejki (też niezbyt skomplikowane), wklepałem w Google, znalazłem sklep, który taki sprzedawał i kupiłem. Potem go włożyłem i śmigał elegancko Smile

Może faktycznie chodzi tylko o to, że jest zasyfiony, więc wyczyść dokładnie zanim Ci umrze tak jak mi Emotka_2755
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
On chodził tak od nowości. TMTM (ten model tak ma).
Najlepsze zwierzątka domowe to rybki. Nie szczekają, nie drapią, błota nie naniosą, nie chrapią, a jakby co, to zagrycha pod ręką.
Odpowiedz
U mnie też od nowości był głośny, wymieniłem na jakiś odpowiednik i było sporo ciszej.
Luxor Jazz Bass / Markbass CMD 121P / Noisybox 1x12
Odpowiedz
Miałem 3500 i swojego nie słyszałem wcale. Też bym spróbował z wyczyszczeniem.
Odpowiedz
To aż tak głośno chodzi że przy grze przeszkadza?
Mi w starym HA2000 chodzi tak jak stary pecet. Za każdym razem jak go odpalam to wszyscy czekają aż piknieSmile
Ja go do cichej gry nie używam więc mi to nie przeszkadza.