Tajna Melina of Spector B-hood
(01-28-2013, 10:39 PM)ralf-p napisał(a):
(01-28-2013, 10:21 PM)Alfik napisał(a):
(01-28-2013, 10:11 PM)DEFENCE napisał(a): Podsumowując to co napisałeś najlepsza opcja to rebop. Dziwne, że większość ludzi (metal,hc) gra na euro/ns.

a słychać ich...

Normą w tej muzyce jest, że bass jest prawie kompletnie niesłyszalny pod ścianą gitar - na płytach. W sytuacji live jest jeszcze gorzej.

a nagrań np. Cannibal Corpse słuchał... ? Emotka_2755

Słuchał i lubi muzykę ale na jego ucho bass słychać tam zdecydowanie za słabo. Dołu jako pasma jest DUŻO ale, co bass gra zbyt często musi się domyślać



1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(01-28-2013, 10:25 PM)obserwacja napisał(a):
(01-28-2013, 10:21 PM)Alfik napisał(a):
(01-28-2013, 10:11 PM)DEFENCE napisał(a): Podsumowując to co napisałeś najlepsza opcja to rebop. Dziwne, że większość ludzi (metal,hc) gra na euro/ns.

a słychać ich...

Normą w tej muzyce jest, że bass jest prawie kompletnie niesłyszalny pod ścianą gitar - na płytach. W sytuacji live jest jeszcze gorzej.

Błażej a co myślisz o tym brzmieniu Spectora ? Napędzanego notabene głową Gallien Krueger 700RB II

1. To jest playback a nie występ na żywo. Może być nagrany na czymkolwiek.
2. Bass brzmi bardzo ładnie tylko, że nie ma kompletnie z czym konkurować w miksie - bardzo dobry aranż by the way. Gitary i klawisze grają kompletnie szczątkowo. Przy tego typu aranżu można grać w zasadzie na czymkolwiek


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
No i wszystko jasne - Spector musi być(!) chujowy - nie ma bata (w razie czego wszystko się da wyjaśnić) mrgreen
Odpowiedz
(01-28-2013, 10:46 PM)Alfik napisał(a): Słuchał i lubi muzykę ale na jego ucho bass słychać tam zdecydowanie za słabo. Dołu jako pasma jest DUŻO ale, co bass gra zbyt często musi się domyślać
jego styl nieco wymusza użycie basu z tak mocną naturalną kompresją
co chwila miesza palce, slap, tapping - gdy grał prościej używał precla, potem precla z grafitowym gryfem
lubi konturowy sound, mój jazz mu się podobał, ale stwierdził, że zbyt "surowy" dla niego
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(01-28-2013, 10:56 PM)OMSON napisał(a): No i wszystko jasne - Spector musi być(!) chujowy - nie ma bata (w razie czego wszystko się da wyjaśnić) mrgreen

Nie musi być chujowy...
Twierdze, że to specyficzne gitary, sprawdzające się w specyficznych zastosowaniach, ale kompletnie nie sprawdzające się w estetyce cięzkiego rocka chyba, że muzykowi nie zależy na tym aby było słychać co gra i jego celem jest wypełnić jedynie najniższe pasmo miksu.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(01-28-2013, 11:08 PM)Alfik napisał(a): Nie musi być chujowy...
Twierdze, że to specyficzne gitary, sprawdzające się w specyficznych zastosowaniach, ale kompletnie nie sprawdzające się w estetyce cięzkiego rocka chyba, że muzykowi nie zależy na tym aby było słychać co gra i jego celem jest wypełnić jedynie najniższe pasmo miksu.

No widzisz - wszystkim nie dogodzisz Smile Mnie notorycznie proszą o przychodzenie ze Statusem w jednej z kapel, bo "lepiej siedzi", a ja tym samym słyszę się inaczej/mniej selektywnie (chuje kochają ten bas). Za to jak biorę Spectora, słyszę się ponad bębnami i ścianą gitar - tylko reszcie to już wtedy nie w smak... Spector to zło, bo "siedzi" z przodu - ma więcej punchu. W plenerze z backline'u identyczna sytuacja. No to jak to jest? Mam Spectora i Kruegera (dopalonego, jak to nazwałeś, "gumową lalką")... mrgreen
Odpowiedz
Który basu nie słyszy? Smile
Odpowiedz
(01-29-2013, 10:51 AM)OMSON napisał(a): Który basu nie słyszy? Smile

no racja, brzmi super
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
a mi się to brzmienie nie podoba, jakieś takie... mdłe.
Odpowiedz
(01-29-2013, 01:18 PM)Bolem napisał(a):
(01-29-2013, 10:51 AM)OMSON napisał(a): Który basu nie słyszy? Smile

no racja, brzmi super

na legendzie z hz
Odpowiedz
(01-29-2013, 01:25 PM)Bjarni napisał(a): a mi się to brzmienie nie podoba, jakieś takie... mdłe.

A jakie byś chciał?Smile Pizgające po uszach? IMHO robi w dole, basu nie trzeba się domyślać - co trzeba więcej? Jest klimat Smile
Odpowiedz
Nie ma w tym poweru i punchu. Jest tylko taki bulgot. Nie moj klimat Wink
Odpowiedz
(01-29-2013, 02:06 PM)Bjarni napisał(a): Nie ma w tym poweru i punchu. Jest tylko taki bulgot. Nie moj klimat Wink

Ten bulgot nazywa się growl Big Grin A jak do tego dodasz trochę klekotu w górze, to się robi całkiem klarowne gówno z powerem, które dobrze klei całość. Smile
Odpowiedz
To z takich rzeczy jeszcze Dan Briggs z Between the Buried and Me. Ewidentnie nie są to klimaty rockowe, kolesia wszędzie słychać, linie basu są fajne, rozpoznawalne i klarowne.
Warwick Corvette $$ -> SWR SM400
Odpowiedz
Co wy na to?:


[Obrazek: spector.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
Mesa Boogie D-180 --> 2x Mesa Boogie 1x15 RR--> G&L L2000 1981'--> kable Mogami --> MXR M-80 --> Darkglass B3K --> TC Electronic Corona Chorus --> Rotosound Swing 66
http://www.inkwizycja.pl/
https://www.facebook.com/InkwizycjaZespol/info
http://www.sertyzur.bandcamp.com
http://www.facebook.com/sertyzur

[Obrazek: punk3.png]

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 15 gości