Tajna Melina of Spector B-hood
tylko niech to bedzie granie metalu w stylu CC czy slayer a nie dziadki z Black sabbath. Jak dotąt, dla mnie fender ssał w cięższej muzie jak irona maiden

FEnDER SRENDER!


Odpowiedz
(05-27-2012, 08:52 PM)OMSON napisał(a):
(05-27-2012, 06:30 PM)Alfik napisał(a): W Polandii za to co drugi miłośnik cięższego grania albo gra na specu albo o tym marzySmile Parę lat temu na forach też były wychwalane jako genialne rozwiązanie do cięższej muzy... gdzie nie spotkałem jakiegoś sługę szatana to było "wiesz spector to napierdala men..." a z tym mitem po prostu kompletnie się nie zgadzam

Nagraj coś na swoim najlepszym jazz basie, tylko załóż struny od piątki i nastrój go do A-zero. Sygnał prosto w interfejs audio (bez preampów i wszystkich Twoich audio-voodoo, jeśli test ma być zbliżony). Porównamy sobie próbki... Podejmiesz rękawicę? Smile

Prosto w interface się nie da - pasyw wymaga diboxa. Jak będę potrzebować czegoś w niskim stroju to nie ma sprawy. Ty grasz kością ja kompletnie nie umiem... z kolei porównanie z palca raczej nie wypadło by korzystnie dla Ciebie...

Proponuję zabrać jednak graty na najbliższe basturbacje lub chętnie podejmę Cie w studiu poza nimi.
Porównywaliśmy tam burningowego speca z moim jazzem jak wypadło... zapytaj kolegów.


(05-27-2012, 09:23 PM)artur napisał(a): tylko niech to bedzie granie metalu w stylu CC czy slayer a nie dziadki z Black sabbath. Jak dotąt, dla mnie fender ssał w cięższej muzie jak irona maiden

Kocham Iron Maiden i Black Sabbath Smile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(05-27-2012, 09:23 PM)artur napisał(a): tylko niech to bedzie granie metalu w stylu CC czy slayer a nie dziadki z Black sabbath. Jak dotąt, dla mnie fender ssał w cięższej muzie jak irona maiden

Niech to będzie cokolwiek... Możemy nawet zagrać palcami, skoro Alphard gardzi kostką Wink Proponuje dogadać się co do zagrywki i wystawić kilku uczestników do "turnieju"... Warunki określiłem: bas-->kabel-->interfejs (żadnych ściem po drodze). Wtedy każdy sobie posłucha i osobiście wyrobi zdanie... Po co się licytować, jak można posłuchać?
(05-27-2012, 09:26 PM)Alfik napisał(a): Prosto w interface się nie da - pasyw wymaga diboxa. Jak będę potrzebować czegoś w niskim stroju to nie ma sprawy. Ty grasz kością ja kompletnie nie umiem... z kolei porównanie z palca raczej nie wypadło by korzystnie dla Ciebie...

Przecież każdy podrzędny interfejs audio, ma na wyposażeniu wejście Hi-Z.
Druga sprawa - mieliśmy ocenić brzmienie a nie umiejętności techniczne.

(05-27-2012, 09:26 PM)Alfik napisał(a): Proponuję zabrać jednak graty na najbliższe basturbacje lub chętnie podejmę Cie w studiu poza nimi.

No nie wiem... Chyba czułbym się nieswojo. Ponoć masz skłonności do bezwiednego wypychania policzka językiem...


(05-27-2012, 09:26 PM)Alfik napisał(a): Porównywaliśmy tam burningowego speca z moim jazzem jak wypadło... zapytaj kolegów.

Tak samo nastrojone? Smile
Odpowiedz
Hm...
Może dorzucę trochę za wiele, ale precel siedział idealnie na nowym demku. W sumie nie fenderowski, więc się nie liczy, ale metyl generalnie gram na nim. I to wcale nie lekki ani vintage... Był gruz, była jazda na dokarmionej dobrze kurtyzanie. No Smile.
Wprawdzie ślad szóstki też poszedł, ale jako uzupełnienie do precla.
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
Alfik, Omson, co Wy chcecie porównywać? Dwa różne basy grane przez dwóch różnych basistów? Trochę bezcelowe, przyznajcie Wink Uwielbiam ten powracający temat o spectorach w metalu, naprawdę mrgreen

@dr_kciuk: Robbie Merill od dawien dawna już gra na spectorach Smile
Warwick Corvette $$ -> SWR SM400
Odpowiedz
(05-27-2012, 10:32 PM)Asmo napisał(a): Alfik, Omson, co Wy chcecie porównywać? Dwa różne basy grane przez dwóch różnych basistów? Trochę bezcelowe, przyznajcie Wink Uwielbiam ten powracający temat o spectorach w metalu, naprawdę mrgreen

@dr_kciuk: Robbie Merill od dawien dawna już gra na spectorach Smile

Staram się to właśnie Omsonowi wytłumaczyć... i zaprosić go do porównania bezpośredniego. Zamiast ja nagrywać na chujowym sprzęcie on nagrał by sobie na dobrym. Porównywanie dwóch instrumentów granych przez różnych instrumentalistów nie ma sensu o czym mówiliśmy już wielokrotnie....

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(05-27-2012, 10:39 PM)Alfik napisał(a):
(05-27-2012, 10:32 PM)Asmo napisał(a): Alfik, Omson, co Wy chcecie porównywać? Dwa różne basy grane przez dwóch różnych basistów? Trochę bezcelowe, przyznajcie Wink Uwielbiam ten powracający temat o spectorach w metalu, naprawdę mrgreen

@dr_kciuk: Robbie Merill od dawien dawna już gra na spectorach Smile

Staram się to właśnie Omsonowi wytłumaczyć... i zaprosić go do porównania bezpośredniego. Zamiast ja nagrywać na chujowym sprzęcie on nagrał by sobie na dobrym. Porównywanie dwóch instrumentów granych przez różnych instrumentalistów nie ma sensu o czym mówiliśmy już wielokrotnie....

Ja z chęcią przytaszczę swojego Speca do Alfikowa, o ile termin byłby pasujący. I byś Błażeju nagrał próbkę moją i próbkę któregoś ze swoich basów, który Twoim zdaniem do metalu nadałby się genialnie. Ten sam instrumentalista, ten sam tor sygnałowy, tylko basy inne. Każdy by ocenił, tylko byś Ty to nagrywał, bo z moimi umiejętnościami to wstyd Big Grin

Ja co do spectorów zdania nie zmienię, mi brzmienie odpowiada, w kontekscie kapeli siedzi jak trzeba, reszta niech rozmyśla Wink
Warwick Corvette $$ -> SWR SM400
Odpowiedz
(05-27-2012, 10:43 PM)Asmo napisał(a):
(05-27-2012, 10:39 PM)Alfik napisał(a):
(05-27-2012, 10:32 PM)Asmo napisał(a): Alfik, Omson, co Wy chcecie porównywać? Dwa różne basy grane przez dwóch różnych basistów? Trochę bezcelowe, przyznajcie Wink Uwielbiam ten powracający temat o spectorach w metalu, naprawdę mrgreen

@dr_kciuk: Robbie Merill od dawien dawna już gra na spectorach Smile

Staram się to właśnie Omsonowi wytłumaczyć... i zaprosić go do porównania bezpośredniego. Zamiast ja nagrywać na chujowym sprzęcie on nagrał by sobie na dobrym. Porównywanie dwóch instrumentów granych przez różnych instrumentalistów nie ma sensu o czym mówiliśmy już wielokrotnie....



Ja z chęcią przytaszczę swojego Speca do Alfikowa, o ile termin byłby pasujący. I byś Błażeju nagrał próbkę moją i próbkę któregoś ze swoich basów, który Twoim zdaniem do metalu nadałby się genialnie. Ten sam instrumentalista, ten sam tor sygnałowy, tylko basy inne. Każdy by ocenił, tylko byś Ty to nagrywał, bo z moimi umiejętnościami to wstyd Big Grin

Ja co do spectorów zdania nie zmienię, mi brzmienie odpowiada, w kontekscie kapeli siedzi jak trzeba, reszta niech rozmyśla Wink

Będziem działać - chętnię go posłucham.

Odczułeś dużą różnicę po zmianie na USA?

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(05-27-2012, 10:39 PM)Alfik napisał(a): Staram się to właśnie Omsonowi wytłumaczyć... i zaprosić go do porównania bezpośredniego. Zamiast ja nagrywać na chujowym sprzęcie on nagrał by sobie na dobrym. Porównywanie dwóch instrumentów granych przez różnych instrumentalistów nie ma sensu o czym mówiliśmy już wielokrotnie....

No dobrze, a czy na potrzeby prostego testu, nie możesz zwyczajnie coś nagrać w linię? Nie podoba mi się ten cały szum, jaki zaczynasz robić...
Pożycz od kogoś prosty interfejs audio i nagraj. Tym samym, nasze próbki nie będą odbiegać jakościowo od siebie. Mógłbyś?
Odpowiedz
UP THE IRONS ALF!



ps. czemu spece coraz droższe? ;/ Kilka latek temu o mało nie kupiłem eurosa za 3k, teraz 4k to jest gut cena. U samego producenta cena wzrosła z 300$!

FEnDER SRENDER!


Odpowiedz
(05-27-2012, 10:52 PM)Alfik napisał(a): Odczułeś dużą różnicę po zmianie na USA?

Szczerze, nie aż tak dużo jak się spodziewałem. Ciężko mi to nawet jakoś opisać. Większa jest różnica w komforcie gry, niż w brzmieniu. USA w wersji bolt-on mają większy i mniej wygięty korpus od Europejczyków, więcej dechy rezonuje, gitara jest cięższa i nie leci na głowę jak jej europejski kuzyn. Na pewno preamp jest bardziej neutralnych niż spectorowy TonePump i brzmienie jest dużo mniej gumowate. Do tego (przynajmniej jak dla mnie), nie trzeba w ogóle kręcić gałami, ja podbijam sobie (naprawdę, naprawdę) odrobinę górę i górny środek na basie jak struny już zdychają. Do tego świetnie mi się dogaduje z SWRem Smile W sumie to trzeba usłyszeć, nie ma co się rozpisywać.

Z brzmienia jestem zadowolony, teraz katuję siebie, bo pieniążki na sprzęt wydane, to teraz wypadałoby się uczyć lepiej grać Tongue
Warwick Corvette $$ -> SWR SM400
Odpowiedz
mrgreen

[Obrazek: 576790_3449003474826_1562900510_32809546...6484_n.jpg]

[Obrazek: 248055_3448504382349_1546057992_n.jpg]

[Obrazek: 456853_3448737828185_1562900510_32809242...0497_o.jpg]
Odpowiedz
Ktoś tu srogo z kwasem przesadził Big Grin
Odpowiedz
(06-06-2012, 12:42 AM)Viking napisał(a): mrgreen

[Obrazek: 576790_3449003474826_1562900510_32809546...6484_n.jpg]

Viking - zawodowa fota mrgreen Emotka_2755
Odpowiedz
Wink

[Obrazek: siedze_na_koniu.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 15 gości