09-19-2011, 11:56 AM
Dokładnie...
Ale co tam - nie brzmię fatalnie, to jest fajne. Niemniej - nie umiem dalej grać
.
Ale co tam - nie brzmię fatalnie, to jest fajne. Niemniej - nie umiem dalej grać

P-BASS FANCLUB
|
09-19-2011, 11:56 AM
Dokładnie...
Ale co tam - nie brzmię fatalnie, to jest fajne. Niemniej - nie umiem dalej grać ![]()
09-19-2011, 04:04 PM
(09-19-2011, 11:55 AM)Burning napisał(a): imho każdy basman powinien zaczynać od dobrego opanowania PreclaJakos tak sie zlozylo, ze kazde moje wioslo przed zakupem jazza bylo aktywem na humbuckerach. Musialem sie uczyc grac od nowa. ;o
09-19-2011, 05:30 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-19-2011, 06:15 PM przez bunialski.)
To jakieś żarty?
Dla mnie nie ma to kompletnie znaczenia czy bas ma aktyw, pasyw, alnico czy ceramic. Nie ma znaczenia w kontekście moich umiejętności gry na basie. Dużo większe znaczenie ma dla mnie rozstaw progów, grubość gryfu etc. A już ta gradacja stopni wtajemniczenia - Precel - > Jazz to jakieś jaja. Wszystko zależ od indywidualnych predyspozycji. Ja nie ma wielkich łap a lepiej mi siedzi P-Bass niż Jazz. Mnóstwo basmanów ma na odwrót. Różnica w aktywach jest taka że rzeczywiście jest trochę mniej możliwości artykulacyjnych, jakbyś nie uderzył brzmi podobnie, ale żeby przez to się łatwiej na nich grało? Wręcz przeciwnie bo nie ma takiej zabawy jak przy pasywach.
09-19-2011, 07:06 PM
09-20-2011, 12:41 AM
No możecie mnie skreślić, nie mam już precla. Może kiedyś jeszcze
![]()
09-26-2011, 05:22 PM
Panowie
Bylem ostatnio u pewnego kolegi, ktory sprzedaje stare precle na Allegro. Nie wiem, czy ów kolega jest tu na forum, tak wiec napisze. Przytargalem i swojego '77. A juz tam czekaly 4 stare chyba 74, 77,77,78? nie pamietam dokladnie. Oprocz jednego wszystkie klon na podstrunnicy. KAZDY brzmial inaczej - testowalismy tylko na sucho. Zaden nie byl "gluchy" ani nic. Ale kazdy brzmial inaczej, miazga!!! Na sucho!!! Cudowne spotkanie precli tak to nazwę ![]()
-
09-26-2011, 06:19 PM
(09-26-2011, 05:22 PM)gsb napisał(a): Panowie Tak Tak brzmialy zdecydowanie inaczej ![]() aż mnie kusi aby nagrac dwa moje precle w podobny sposób jak jazzy w eksperymencie... zobaczymy jakie to ogromne różnice brzmieniowe są pomiędzy starymi preclami... jak ktoś ma wolnego badassa II i pickup American Vintage to mogę to zrobić... bo na razie różnią się osprzętem i strunami... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
09-26-2011, 06:39 PM
Jeszcze zależy który pickup American Vintage, bo ja mam dwa takie i oba różne
![]() (nie wiem jak bardzo się różnią, nadbiegunniki mają na pewno inne)
09-26-2011, 08:42 PM
(09-26-2011, 06:19 PM)Alfik napisał(a):(09-26-2011, 05:22 PM)gsb napisał(a): Panowie Zapewniam Cie ze roznice byly wieksze niż w jazzie bez płytki ![]() PS: Testowalismy bez wzmaka, jak pisałem. Na sucho
-
10-08-2011, 10:39 AM
Wybaczcie ale nie mogłem się powstrzymać....wydaje mi się, że to precel identyczny jak mój...?? Mam rację ?? Czyżby taka seria była w 78 roku puszczana?? Mam na myśli kolor, pickupy podstrunnice....
http://allegro.pl/fender-precision-usa-1...00986.html sorki ale wypatrzyłem go na allegro stąd link.
Fender Brother Hood 15
P-BASS FANCLUB 42 Ampeg B-HOOD - cały czas czekam... Tradycyjny J-BASS B-HOOD - cały czas czekam....
10-08-2011, 10:52 AM
klucze się zgadzają, pożółknięcie podstrunnicy też
lakier korpusu imho nie, choć na ebay'u takie widziałem (ale nie wiem, czy z oryginalnym lakierem) gryfy S8xxxxx pojawiały się nawet w instrumentach z początku lat 80, więc wiele jest możliwe ![]() cena moim zdaniem bardzo dobra, jeśli instrument gada prawidłowo (ja swojego, młodszego, tak tanio bym nie puścił)
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
10-08-2011, 06:39 PM
maciek_lukas - gdyby nie to, ze kupilem busa i mechanik mnie kosztuje, ten Pbass juz bylby u mnie!
10-08-2011, 06:48 PM
Spokojnie, absolutnie nie spieszy mi się ze sprzedażą tego basu.
Co prawda jest jako "back-up" i stoi w futerale, ale czasami go wyciągnę i zaczyna się ogień ;-)
10-08-2011, 06:50 PM
Instrument z cyklu zajebistych mam dwa ale gdyby nie to to juz by byl mój
![]() lakier sie zgradza - to bass z początku 80siatych skladak na starych częsciach i nowszych atrakcyjniejszych lakierach IMO najlepsza kombinacja 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|