Przykłady nagrań LCR z perkusją na jednym kanale
#1
Potrzebuję pomocy i postanowiłem wykorzystać Was! Potrzebuję nagrań gdzie bębny są zrealizowane w sposób wymieniony w tytule, czyli mniej więcej tak:







Kruczek w tym, że im nowsze tym lepsze, bo to, że pierwsze stereo tak się rozwiązywało, to wiem, ale szukam czegoś w miarę współczesnego. Wink

Emotka_2755
Odpowiedz
#2
Naprawdę nikt nic nie zna? Sad
Odpowiedz
#3
Z nowych nie.. na pewno Hey Jude brzmi świetnie.
Ale fanem nie jestem (może za mało umiem?)
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#4
Albo pierwsze nagrania Rolling Stones Wink
Odpowiedz
#5
(03-05-2013, 11:48 PM)Burning napisał(a): Z nowych nie.. na pewno Hey Jude brzmi świetnie.
Ale fanem nie jestem (może za mało umiem?)

Miks "Son of a Preacherman" mi się zajebiście podoba. Cash to najbardziej współczesne co mi się udało znaleźć póki co... Sad

Cały problem polega na tym, że chcę zmiksować w ten sposób jeden numer Boso, ale boję się, że w dobie ogólnej głośności nagrań po upchnięciu bębnów w jeden kanał i dociągnięcia głośności miksu do znośnych poziomów będzie do brzmiało mocno nieznośnie. Z drugiej strony, wspomniany utwór wcale specjalnie cichy nie jest... Rolleyes
Odpowiedz
#6
"Hey Jude" ma wędrujący werbel w miksie... Tongue
Odpowiedz
#7
Tutaj krótko i na temat:
http://therecordingrevolution.com/2011/0...t-4-of-31/

Od siebie dodam, że OH twardo lewo/prawo spotyka się często...
Natomiast wiem, że stare konsolety, które miały switche, miały też często dość zauważalny (słyszalny) crosstalk na sumie.. może dlatego w cyfrze rozrzucam OH na 70-80%, aby brzmiało "po staremu" Wink
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#8
Ogólnie LCR to ponad połowa moich miksów. Wink Tutoriale Grahama znam doskonale wszystkie (BTW - pierwszego marca ruszyło nowe "5 minutes to a better mix"), jednak nie rozwiązuje to problemu perkusji w jednym kanale.
Odpowiedz
#9
a czemu ma być w jednym?
OH i tomy L/R, stopa i werbel C.
Stopa Ci nie wlezie w wokale przecież.

U mnie problem jest zminimalizowany, bo nadużywam M/S Big Grin
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#10
Ja wiem, że nie wlezie - posłuchaj sobie tych nagrań co postowałem, albo:



Zupełnie inny klimat przy odsłuchu... Wink
Odpowiedz
#11
http://forum.cockos.com/showthread.php?p=269003

w tym wątku znajdziesz trochę o LCR (konkretnie o Son of...), przeszukaj też to forum pod tym kątem, bo jest tam dużo dobrego
Odpowiedz
#12
(03-06-2013, 06:41 PM)Michaś napisał(a): http://forum.cockos.com/showthread.php?p=269003

w tym wątku znajdziesz trochę o LCR (konkretnie o Son of...), przeszukaj też to forum pod tym kątem, bo jest tam dużo dobrego

Jestem w trakcie czytania tego wątku - ktoś go ostatnio postował z reszta tu na forum. Wink

Ale dzięki! Emotka_2755
Odpowiedz
#13
Ja go postowalem Wink
Odpowiedz
#14
Zakwas może to:

Połaczenie nowoczesności z totalnym vintagem
popełniłem tak ze dwa lata temu:

http://www.voila.pl/359/ymikz/index.php?get=1&f=1

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#15
Tak zwany "oszukany vintage". Big Grin

Dzięki, posłuchane, będę kminił dalej, jakieś rady przy tego typu realizacji nagrań?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości