Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(07-11-2011, 02:38 PM)gsb napisał(a): (07-11-2011, 02:30 PM)jetofuj napisał(a): A jeżeli chodzi o Reevesa, to jeżeli chcesz kopię Hiwatta, to zerknij sobie na Webera - niemiecką manufakturę, która robi właśnie współczesne kopie tych wzmacniaczy.
Nie chce Reevesa - nie moja bajka brzmieniowa. Mialem Hiwatta 200 z 69 roku od kolegi z forum. Nie bylem w stanie uzyskac tego czegos co ma ampeg. W sensie ten wzmak miał jakby tone sub-basu nawet przy skreconych basach.... ja jakos nie jestem maniakiem dołu w basie, bo gram głównie środkowym dołem. No ale co kto lubi...
Napaliłem sie na GT200 bo to podobno na schemacie Orane Matamp 200 z konca lat 60-tych, ktory jest moim ideałem brzmieniowym od lat i ktorego ciezko dostac (widzialem tylko 2x na ebayu).
A nie był uszkodzony??? Hiwat nie ma tony subbasu tylko wybitnie zrównoważony agresywny sound... CLka przy nim strasznie zamula... Nagrywałem 5 różnych egzemplarzy zawsze było genialnie... Nasz gitarzysta ma 100w i zawsze jest great... W studiu z resztą wystarczy nawet te 100W...
Tu jest Hiwatt... IMO nikt nigdy nie uzyskał lepszego brzmienia przesteru na basie niż Wetton w tym nagraniu... dla mnie to wzorzec metra (tak od 11.30 jak się komuś spieszy  )
http://www.youtube.com/watch?v=Z9IQnDRYIYU
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
oj Alfik, Alfik.. większość CLek może i zamula 
a w mojej jeszcze będą poprawki..
Hiwatt ładnie brzmi (na poprzednim forum ktoś miał i powalało), ale Red to nie jest mistrzostwo przesteru IMO.
Zdecydowanie wolę to ampegowe 'chrum'.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 4767
Liczba wątków: 17
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
1
:O masakra to brzmienie....
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
Precision (bez płytki (autentycznie) ) z jazzową przystawką przy bridge i kilka Hiwattów. Uwaga - grane z palca a nie kością jakby się mogło komuś wydawać
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 3811
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
5
(07-11-2011, 09:38 PM)Alfik napisał(a): (07-11-2011, 02:38 PM)gsb napisał(a): (07-11-2011, 02:30 PM)jetofuj napisał(a): A jeżeli chodzi o Reevesa, to jeżeli chcesz kopię Hiwatta, to zerknij sobie na Webera - niemiecką manufakturę, która robi właśnie współczesne kopie tych wzmacniaczy.
Nie chce Reevesa - nie moja bajka brzmieniowa. Mialem Hiwatta 200 z 69 roku od kolegi z forum. Nie bylem w stanie uzyskac tego czegos co ma ampeg. W sensie ten wzmak miał jakby tone sub-basu nawet przy skreconych basach.... ja jakos nie jestem maniakiem dołu w basie, bo gram głównie środkowym dołem. No ale co kto lubi...
Napaliłem sie na GT200 bo to podobno na schemacie Orane Matamp 200 z konca lat 60-tych, ktory jest moim ideałem brzmieniowym od lat i ktorego ciezko dostac (widzialem tylko 2x na ebayu).
A nie był uszkodzony??? Hiwat nie ma tony subbasu tylko wybitnie zrównoważony agresywny sound... CLka przy nim strasznie zamula... Nagrywałem 5 różnych egzemplarzy zawsze było genialnie... Nasz gitarzysta ma 100w i zawsze jest great... W studiu z resztą wystarczy nawet te 100W...
Tu jest Hiwatt... IMO nikt nigdy nie uzyskał lepszego brzmienia przesteru na basie niż Wetton w tym nagraniu... dla mnie to wzorzec metra (tak od 11.30 jak się komuś spieszy )
http://www.youtube.com/watch?v=Z9IQnDRYIYU
Święta prawda, ten przesterowany bas jest absolutnie najgenialniejszym brzmieniem świata.
Liczba postów: 1267
Liczba wątków: 32
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Ale to właściwie jest przesterowana końcówka?
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(07-11-2011, 10:03 PM)jetofuj napisał(a): Ale to właściwie jest przesterowana końcówka?
rozkręcona przesterowana końcówka daje znacznie lepsze rezultaty brzmieniowe niż popierdywanie preampu. Jak nagrywasz lampowca to zawsze master na 100% inaczej będzie brzyczał jedynie...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 778
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
(07-11-2011, 10:13 PM)Alfik napisał(a): (07-11-2011, 10:03 PM)jetofuj napisał(a): Ale to właściwie jest przesterowana końcówka?
rozkręcona przesterowana końcówka daje znacznie lepsze rezultaty brzmieniowe niż popierdywanie preampu. Jak nagrywasz lampowca to zawsze master na 100% inaczej będzie brzyczał jedynie...
master na 100% w ampegu svt ?  ło żesz karwasz barabasz 
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster
Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46
http://www.zbigniewforysband.pl/
Toż to stara muzyczna prawda, że żeby lampa zabrzmiała trzeba ją ROZKURWIĆ na 100%
Liczba postów: 1219
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
07-11-2011, 10:20 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2011, 10:21 PM przez Rumcayz.)
(07-11-2011, 10:15 PM)ralf-p napisał(a): (07-11-2011, 10:13 PM)Alfik napisał(a): (07-11-2011, 10:03 PM)jetofuj napisał(a): Ale to właściwie jest przesterowana końcówka?
rozkręcona przesterowana końcówka daje znacznie lepsze rezultaty brzmieniowe niż popierdywanie preampu. Jak nagrywasz lampowca to zawsze master na 100% inaczej będzie brzyczał jedynie...
master na 100% w ampegu svt ? ło żesz karwasz barabasz  
A tam barabasz 
Skręcasz gain na 1\100 i może nie rozwalisz ściany na przeciwko
EDYTA WRÓĆ:
W SVT... o kurwa
o żesz w morde, tam jest jedna gałka od głośności...
Nie chcialbym być w promieniu 500metrów
Stąd też np lampowe wzmacniacze gitarowe o mocy 30W - Na małe kluby więcej nie trzeba, a master leci na maksa. A 100-200W lampy strach w małym klubie rozkręcić.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
07-11-2011, 10:29 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2011, 10:43 PM przez Alfik.)
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
posłuchałem Om i gas na GreenAmpa wraca 
ale ze względów praktycznych zostanie CL, który jest złotym środkiem między brzmieniem, a rozsądkiem
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 1219
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
Chcesz powiedzieć, że w takim wypadku tam końcówka i tak pracuje na 100%? A gain rozkręca tylko preamp? Czy czegoś nie skumałem?
Liczba postów: 1267
Liczba wątków: 32
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Non-master działa też lepiej z fuzzami
|