Klinika GASu
(03-26-2012, 02:14 PM)Burning napisał(a): ja mam problem z targaniem mojego half-stacka na gigi czasem, dlatego pomysł z 2ma zestawami upadł

Na żywo bez własnego akustyka który na prawdę ogarnia temat i zna materiał na wylot bym się nie porywał na to - nawet w studio zgrać dwa piece jest niełatwo, a co dopiero live.

Ewentualnie czysty bas di, brudny mikrofon (tak chyba robi braci braci?) ale to też nie do końca 5 minut roboty...
Odpowiedz
(03-26-2012, 02:10 PM)sledz napisał(a):
(03-26-2012, 01:47 PM)Alfik napisał(a):
(03-25-2012, 10:54 PM)sledz napisał(a):
(03-25-2012, 04:40 PM)dr_kciuk napisał(a): Ja ciągle kminię ,żeby grać na dwie głowy.Znalazłem już taką na tor "czysty".Jest nim matamp.Właśnie jest headroom,przebicie.Będzie grał pełnym pasmem,a nie tylko dołem ,czy dołem i górką.Natomiast druga głowa to będzie tor środkowego brudu i apokalipsy.

Pyszny pomysł. Od jakiegoś czasu tak właśnie gram: basowy stack plus raczej gitarowy łeb na EL34 i gitarowa 2x12". Efekty są fantastyczne, choć 100W na tym brudnym torze to trochę za dużo, żeby porządnie go rozszmacić bez dodatkowego przesteru Smile

Ameryki żeście raczej nie odkryli... Stosuje takie patenty od 12 lat... i też Ameryki nie odkryłem. Pierwszy który to świadomie wykorzystał był chyba Chris Squire jakieś 40 lat temu...

Ja stosuję ten patent 11 lat krócej od Ciebie ale co to zmienia? Czy mniej mi się efekt podoba albo powinienem w ogóle nie wypowiadać się?

Nie odbieraj tego ofensywnieSmile Cieszę się że tak grasz bo to doskonała recepta na rockandrollowy sound. Po prostu pisaliście o tym jak by było to wasze odkrycieSmile Coś jak z odkrywaniem koła na nowo tylko tyleSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
mazdah: Deathmanu jest mniejsza i znacznie lżejsza od lodówy, a techniczny radzi sobie z masą heada sam...
gorzej bywa z miejscem w busie, bo Th0rniak ma spory zestaw Sad
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(03-26-2012, 02:28 PM)groza napisał(a):
(03-26-2012, 02:14 PM)Burning napisał(a): ja mam problem z targaniem mojego half-stacka na gigi czasem, dlatego pomysł z 2ma zestawami upadł

Na żywo bez własnego akustyka który na prawdę ogarnia temat i zna materiał na wylot bym się nie porywał na to - nawet w studio zgrać dwa piece jest niełatwo, a co dopiero live.

Ewentualnie czysty bas di, brudny mikrofon (tak chyba robi braci braci?) ale to też nie do końca 5 minut roboty...

Masz racje trudna sprawa do ogarnięcia na żywo ale wykonalna. Dlatego wszystkim polecam własnego akustyka... mało to studentów łaknących doświadczeń - podejrzewam że zgodzili by się jeżdzić nawet za psie pieniądze aby się czegoś nauczyć - ja przynajmniej tak robiłem za młoduSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Burning:Fakt dźwiganie dwóch lampiaków plus paczki może zniechęcić.Ja mam ten komfort ,że wszystko mam w jednym miejscu a zmienia się tylko obsada.Jeszcze tylko nad akustyką trzeba popracować...Ale za to jest kominek i barek także w zimie ciepłoWink
Nasz gitarzysta jest akustykiem także mam wsparcieSmile...poza tym na razie podchodzę do tematu czysto akademicko
Odpowiedz
(03-26-2012, 02:03 PM)depravedsouls napisał(a): alfik gdzie ogrywales tego meteoro i jaki koszt?

Ogrywałem 5 lat temu we frankfurcie potem o nich słuch zaginął. Udało mi się kupić w zeszłym roku także jest do przetestowania w moim pedalboardzie - zapraszam na bassturbacje. W polce dystrybutorem jest silesia music. Kosztuje koło tysiaka ale ma też DI więc można go stosować jako standalone preamp. Clean całkiem sensowny. Crunch najbardziej przypomina lampę z tego co do tej pory miałem.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(03-26-2012, 02:33 PM)Burning napisał(a): mazdah: Deathmanu jest mniejsza i znacznie lżejsza od lodówy, a techniczny radzi sobie z masą heada sam...
gorzej bywa z miejscem w busie, bo Th0rniak ma spory zestaw Sad

Wiem ze jest mniejsza i lżejsza. Ale lodówę podnosi się tylko w wyjątkowych sytuacjach, a 410 byle schodek zatrzymuje.
Chociaż wciąganie lodówy po schodach nie jest takie cudowne jak mi się na początku wydawało, to ze schodów zjeżdża sama, a ładowanie jej do auta (nawet hatchbacka) to raj w porównaniu do ładowania HLFy Wink
Odpowiedz
a jaki efekt wam znany ma przester ale taki bardziej bulgoczacy growl niz distortion ,moze booster z chrunczem?i co z moim pytaniem na temat ze tranzystorowa kostka moze wytworzyc parzyste lub nie harmoniczne,bo zawsze myslalem ze to domena lampy.
Odpowiedz
SFT zasilane z 18V?
[suspended]Wykonuje efekty na zamówienie. Naprawiam także. Info na PW [/suspended]

Fender Japan Precision PB70 -> Dunlop 105Q -> SFT by me -> Sansamp VT Bass -> TE GP7-> TE 1048h
Odpowiedz
(03-26-2012, 04:06 PM)depravedsouls napisał(a): a jaki efekt wam znany ma przester ale taki bardziej bulgoczacy growl niz distortion ,moze booster z chrunczem?i co z moim pytaniem na temat ze tranzystorowa kostka moze wytworzyc parzyste lub nie harmoniczne,bo zawsze myslalem ze to domena lampy.

Możesz pokombinować mieszając fuzz z niedovoltowanym H&K, którego posiadasz. Przydałby Ci się do tego ParaLooper od Pinia (na pewno zwiekszyłoby możliwosci, jakbyś coś zmiksował z podstawowym sygnałem) i na pewno jakieś BBE lub Exciter (bo te pierwsze zabawy robią gównie w środku, a wypadałoby wyciągnąć brzegi pasma). Co do tranzystorów wytwarzających harmoniczne parzyste, to z tego co się orientuję, już ze 20-parę lat temu, opatentowano technologię SansAmp, uzyskując brzmienie lampy w torze analogowym... Wink
Odpowiedz
tak jak piszesz OMSON chyba dam do przerobki warpa by dodano mix i dsb tylko puzniej jak nie podpasuje to ciezko bedzie z odsprzedaza go bo przerabiany itd.BBE to moj faworyt do kupna zaraz po pickupach.Brzmienie lampy a przenoszenie harmonicznych to 2 rozne kwestie i wydaje mi sie ze tylko lampa to potrafi,moge sie mylic bo mam mialkie doswiatczenia z lampami.A jak ma sie SFT do VTbass?
Odpowiedz
(03-27-2012, 05:57 AM)depravedsouls napisał(a): tak jak piszesz OMSON chyba dam do przerobki warpa by dodano mix i dsb tylko puzniej jak nie podpasuje to ciezko bedzie z odsprzedaza go bo przerabiany itd.BBE to moj faworyt do kupna zaraz po pickupach.Brzmienie lampy a przenoszenie harmonicznych to 2 rozne kwestie i wydaje mi sie ze tylko lampa to potrafi,moge sie mylic bo mam mialkie doswiatczenia z lampami.A jak ma sie SFT do VTbass?

Moim zdaniem niczego nie powinieneś przerabiać. Zamów ParaLooper u Pinia Emotka_2755
Odpowiedz
(03-26-2012, 04:06 PM)depravedsouls napisał(a): (...)i co z moim pytaniem na temat ze tranzystorowa kostka moze wytworzyc parzyste lub nie harmoniczne,bo zawsze myslalem ze to domena lampy.

Nie jestem eksertem, ale z tego co się orientuję tranzystor może dodawać harmonicznych. Niby na jakiej zasadzie miałyby działać tranzystorowe preampy, przecież potrafią diametralnie różnić się brzmieniem od innych tranzystorów. To czy są mniej czy bardziej transparentne i jakich harmonicznych dodają zależy głównie od projektu.

[Obrazek: 360+pro.jpg]
MNIAM
Odpowiedz
to jest preamp z acustica z fuzem?a koncowka mocy tranzystorowa tez potrafi dodawac harmoniczne? jak to jest ze 200watt tranzystora jest ciche do 50watt lampy?wydaje mi sie ze o te harmoniczne chodzi.Trza obczaic ten paraloper.
Odpowiedz
[Obrazek: 113_01.jpg]

Z każdym dniem coraz mocniej ;(
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości