Klinika GASu
(05-23-2012, 10:46 PM)bratekr napisał(a): Ostatnio gasuję na:

http://www.sandi.si/wp-content/uploads/o...5476-1.jpg

Ale tylko do precla. Szóstka się zupełnie z tym zestawem nie dogaduje... Potwierdza się moja teza, że do SVT3Pro z basem o słabym sygnale nie warto podchodzić Big Grin. Jeśli się chce mocarny wygar, ma się rozumieć.

Hmm... Chyba jednak będę musiał na najbliższej próbie ogarnąć ten temat.
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11


(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Odpowiedz
Grając na szóstce o niskim sygnale czegoś mi w tym stacku brakowało. Z jesionowym preclem i przystawką P4 Ibaneza był miód-malina.
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
Zalatw sobie booster Wink

Odpowiedz
(05-23-2012, 11:11 PM)bratekr napisał(a): Grając na szóstce o niskim sygnale czegoś mi w tym stacku brakowało. Z jesionowym preclem i przystawką P4 Ibaneza był miód-malina.

Ale próbowałeś podnosić pickupy blisko strun? Jak z wysterowaniem gainu na headzie (skompensowałeś nim słabszy sygnał z tej szóstki)?
Odpowiedz
Spokojnie - wysterowuję, ale to raczej kwestia brzmienia tego basu. Brzmi za grzecznie, nawet na Roto 66. Ma pazura, ale to nie to samo, co trzydziestoletni jesion na korpusie. W preclu skręciłem przystawki dosyć mocno w dechę, bo na TE miałem momentami peaka (trzystopniową skalę ma), a Ampeg palił mi się wciąż na czerwono mrgreen. I niby aktyw, ten mój MPG Wink.
Co do przystawek w szóstce - nie dam rady ich podnieść. Poza tym odpowiada mi ta wysokość Smile. Ten problem pojawia się tylko na Ampegu - TE gra bardzo ładnie.
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
Nie dam rady, bo są mocno wsunięte w korpus. Nie chcę uszkadzać obudów Wink. Co nie zmienia faktu, że na moje ucho ten bas się z SVT3 nie do końca dogaduje.
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
[Obrazek: image.jpg]

może nie tyle gas co poważna opcja nabycia lekkiego zestawu...Emotka_2755
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster

Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46


http://www.zbigniewforysband.pl/

Odpowiedz
Szatl? Kiedyś Ed Friedland takiego prezentował i gadało mu to świetnie, no ale to Ed Friedland i jego paluchy... Wink
Odpowiedz
No właśnie - jemu Warwick też świetnie gadał mrgreen
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Music 
Basówki już mam takie jakie chciałem - pozostał gas na umiejętności

a z urządzeń to marzy mi się:

[Obrazek: MikeACZ-TS2.JPG]

może się kiedyś udaSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Mam nadzieję, że nie po to, żeby sobie strzelić w baniak, gdy jednak umiejętności nie będą Cię satysfakcjonować mrgreen
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Błażej gra po prostu w trochę inne gry niż Twoje dzieci... Wink
Odpowiedz
(05-26-2012, 12:58 PM)miklo napisał(a): Mam nadzieję, że nie po to, żeby sobie strzelić w baniak, gdy jednak umiejętności nie będą Cię satysfakcjonować mrgreen

Nie - zacząłem trenować, to co zawsze chciałem za młodu a już czasu nie starczyło

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Dziewięciomilimetrowy S&W to dla mnie bluźnierstwo. Dla tych pistoletów stworzony jest po prostu kaliber .40. .45 tylko dla klasycznego 1911 Smile.
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
(05-26-2012, 01:03 PM)bratekr napisał(a): Dziewięciomilimetrowy S&W to dla mnie bluźnierstwo. Dla tych pistoletów stworzony jest po prostu kaliber .40. .45 tylko dla klasycznego 1911 Smile.

To jest CZ75 Tactical Sport. S&W jest owszem podobnySmile Ta wersja jest też produkowana na nabój 0.40 - taki mamy w klubie ale amunicja jest droga... 9x19 możesz już po złotówce albo nawet taniej dostać. Moc obalająca - w przypadku strzelania tarczowego jest raczej mało istotnaSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 31 gości