Liczba postów: 12181
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
5
05-21-2014, 09:25 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-21-2014, 09:26 AM przez Doman.)
(05-21-2014, 09:08 AM)zakwas napisał(a): Kurwa, ej, ja nie wiem co Wy macie za problemy z mikrofonowaniem basu. Sam nagłaśniam i w 90% przypadków biorę sygnał z linii bo tak chce basista - mi wszystko jedno. Za to jak sam grywam, to nikt nie robi problemu z nagłośnienia mikrofonem - tłumaczę na zasadzie krótkiej piłki, żeby zapomnieli, że to bas, tylko gitara, odpalam fuzza+envelope'a+octavera+tremolo i widząc o jest cięte i że z linii to nie ugrają. 
Nie wiem co kurwa inni mają.
Ja mam tak że wkurwia mnie jak leci mi z czystej linii, bo brzmi to w chuj słabo (vide np Perfect na Stadionie Syrenki w ostatnią sobotę - SVT5pro + lodówa a na przodach chujkowe pierdki z linii).
Zmieniłem wzmacniacz na taki bez wyjscia DI po preampie, więc potrzebuje tego wyjścia z preampem przed wzmacniaczem. Sanamp mi nie robi, mxr tym bardziej, bedziem sprawdzać edena.
Na tym etapie grania jeszcze nie mogę sobie wybrzydzać bo ciężko niektórym przetłumaczyć że linia w basie jest chuj na przodach.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
![[Obrazek: 5oTDjh4.png]](https://i.imgur.com/5oTDjh4.png)
Liczba postów: 10344
Liczba wątków: 39
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
(05-21-2014, 09:24 AM)zakwas napisał(a): Dlatego czasem wożę własny mikrofon. Zdecydowanie pomaga. 
Wtedy warto też wozić statyw, bo i tym mogą się wykręcić
Btw. przypomniała mi się historia, kiedy to techniczny na scenie podpiął się nie pod wyjście liniowe, a głośnikowe (w TE mam wyjście głośnikowe na XLR i jack'u - jack był zajęty, więc logiczne, że trzeba skorzystać z wyjścia XLR, co z tego, że ma napisane "Min 4ohm load speaker output"). 10 minut tłumaczyłem dlaczego jednak lepiej podłączyć do Line out. Potem grała zaprzyjaźniona kapela, ich basowemu użyczałem mojego head'u i historia z outputem głośnikowym się powtórzyła. Kolega grał na Warwicku, więc w sumie to nawet nie wiedziałem czy coś spierdolili czy ten bas grał
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
a to wiadomo 
nawet 30W 15-N robi mega robotę
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 10344
Liczba wątków: 39
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
A ja mam teraz gas na:
http://www.amazon.com/Funkmasters-Great-...1576234436
Trochę się gotówki wolnej zrobi, to se kupię. Będzie dobry pretekst coby się nut nauczyć czytać
Liczba postów: 3370
Liczba wątków: 43
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
jak dobrze ze juz mam sprzet, który mi wystarcza w 100 %
GASu brak !! 
jak tak patrze na Was po basstrurbacjach to współczuję Waszym portfelom
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
yacoob 
mi brakuje troszke setupu i mnostwo cwiczen
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(05-21-2014, 08:41 AM)Doman napisał(a): GAS na jakiś preamp/di z okazji wjazdu pełnej lampy za svt3pro, który to preamp nie będzie sansampem/m80. Na razie stanęło na Edenie WTDI. 
basturbacje bywają tragiczne w skutkach.
Ale warwicka nie sprzedam. 
http://www.demeteramps.com/index.php?rou...duct_id=81
będzie Pan zadowolony.
P.S. po imbusy musisz wpaść...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 12181
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
5
05-21-2014, 11:58 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-21-2014, 12:00 PM przez Doman.)
(05-21-2014, 11:56 AM)Alfik napisał(a): (05-21-2014, 08:41 AM)Doman napisał(a): GAS na jakiś preamp/di z okazji wjazdu pełnej lampy za svt3pro, który to preamp nie będzie sansampem/m80. Na razie stanęło na Edenie WTDI. 
basturbacje bywają tragiczne w skutkach.
Ale warwicka nie sprzedam. 
http://www.demeteramps.com/index.php?rou...duct_id=81
będzie Pan zadowolony.
P.S. po imbusy musisz wpaść...
Zapisany do kolejki. 
A nie szkoda takiego sprzętu targać po klubach?
Preamp edena docelowo ma lądować w pedałboardzie...
w sumie to też by tam weszło, trzeba tylko większy pedalboard kupić.  Zaczyna się.
PS. Wpadnę, jak mi kumpel odda Xotica, obadasz go.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
![[Obrazek: 5oTDjh4.png]](https://i.imgur.com/5oTDjh4.png)
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 12181
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
5
Myślę że prędzej niż ten DI to ja HBP-1 zgarnę.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
![[Obrazek: 5oTDjh4.png]](https://i.imgur.com/5oTDjh4.png)
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
To ten skurwysyn ma lampę?
Jezusie Świebodziński, chcę.
Liczba postów: 3636
Liczba wątków: 4
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
Radial robi DI Boxa podłączanego między heada a kolumnę, może to jest jakaś droga? Choć kosztuje też pewnie niemało...
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11
(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Liczba postów: 3066
Liczba wątków: 30
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
5
(05-21-2014, 12:00 PM)Alfik napisał(a): ...
Błażej, a z zupełnie innej beczki. Grałeś może na igorrowej paczce 215 na FaitalPro 15PR400, albo na czymś innym z tymi głośnikami? Z opisów i opinii w sieci są one nie do zastąpienia w tej cenie, jeśli chodzi o selektywność i masę dolnego pasma przy czym nie brakuje im góry, a do tego mają smaczek retro brzmienia. Grałem na nich, ale tylko chwilkę w klubie, i były świetne, ale szczerze mówiąc nie powaliły mnie ilością dołu - choć to może być wrażenie tej sali.
Jabłanica (bułg.: Община Ябланица) − gmina w środkowej Bułgarii. Populacja wynosi 6600 mieszkańców.
blue colander stompboxes
|