09-24-2013, 09:25 AM
Ludzie to już teraz niczego się nie boją... poczucie obciachu zanika wraz ze wzrostem zapotrzebowania na gotówkę.
W ramach równouprawnienia żądam wprowadzenia do handlu serków heterogenizowanych...
Czy to oryginalna Fodera ?
|
09-24-2013, 09:25 AM
Ludzie to już teraz niczego się nie boją... poczucie obciachu zanika wraz ze wzrostem zapotrzebowania na gotówkę.
W ramach równouprawnienia żądam wprowadzenia do handlu serków heterogenizowanych...
09-24-2013, 10:34 AM
Heh... ogólnie masakra. Imho nie przeszkadza mi, że ktoś robi kopie, ale sprzedawanie jako oryginał to masakra. BTW. Najśmieszniejsze jest w tym, że ja też mam pewną przygodę z tym Panem... Chciałem zrobić podobną kopię lutniczą, wycenił na 5tys. PLN. Jakoś przypadkowo już po tej wycenie wygadałem się, że jestem z Krakowa. Dlaczego piszę, że wygadałem się, bo wygląda na to, że informacja ta była bardzo ważna ponieważ w momencie kiedy zadzwoniłem następny raz, że się zdecydowałem okazało się, że cena wzrosła do 7tys. PLN... niestety nagłego wzrostu ceny o 2 koła w przeciągu tygodnia nie potrafił wytłumaczyć, żenada.
Oczywiście dałem sobie spokój.
09-24-2013, 10:41 AM
(09-23-2013, 09:40 PM)herp napisał(a):(09-23-2013, 10:20 AM)Alfik napisał(a): założę się, że wszyscy użytkownicy tego forum korzystali lub korzystają z takowego trzepiąc swoje demówki... to zamieniam "wszyscy" na "ogromna przytłaczająca większość" - teraz jest political correct? 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
09-24-2013, 10:56 AM
(09-24-2013, 10:34 AM)evilek napisał(a): Heh... ogólnie masakra. Imho nie przeszkadza mi, że ktoś robi kopie, ale sprzedawanie jako oryginał to masakra. BTW. Najśmieszniejsze jest w tym, że ja też mam pewną przygodę z tym Panem... Chciałem zrobić podobną kopię lutniczą, wycenił na 5tys. PLN. Jakoś przypadkowo już po tej wycenie wygadałem się, że jestem z Krakowa. Dlaczego piszę, że wygadałem się, bo wygląda na to, że informacja ta była bardzo ważna ponieważ w momencie kiedy zadzwoniłem następny raz, że się zdecydowałem okazało się, że cena wzrosła do 7tys. PLN... niestety nagłego wzrostu ceny o 2 koła w przeciągu tygodnia nie potrafił wytłumaczyć, żenada. Dobrze że nie bogocz warszowiok to by chyba z dychę zawołał.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
09-24-2013, 10:57 AM
(09-24-2013, 10:41 AM)Alfik napisał(a):(09-23-2013, 09:40 PM)herp napisał(a):(09-23-2013, 10:20 AM)Alfik napisał(a): założę się, że wszyscy użytkownicy tego forum korzystali lub korzystają z takowego trzepiąc swoje demówki... Dla mnie lepiej. Bo ja nie używalem nigdy nic nielegalnego do nagrywania. I nie chodzi tu o political correctness. Raczej o fakty. (09-23-2013, 10:36 AM)groza napisał(a): Mój znajomy gitarzysta ma dwie takie gitary. Michał to nie jest arogancja... Owszem często, ale akurat nie tym razem. Ja po prostu nie cierpię pewnego rodzaju hipokryzji i postawy internetowego bojownika ligi obronny moralności - która tak często występującej w internecie. Dużo łatwiej było by mi napisać tutaj, że wg polskiego prawa to przestępstwo i inne tego typu teksty pod publiczkę zwłaszcza, że jestem osobą jakoś tam rozpoznawalną i wypadało by mi pokazać jaki to ja jestem nieskazitelny i niepokalany... ...ale podobnie jak ogromna większość (jakieś 100%) z obecnych tu na forum codziennie np przekraczam prędkość na drodze - co też nie jest zgodne z polskim prawem. Powiem więcej, że względu na Fodere z Mielca nie zginą ludzie, chyba, że po twoim mailu Vinnie się podk..wi i wyśle dwóch murzynów do Mielca. Od przekraczania prędkości giną. Nie czuję się więc moralnie upoważniony do piętnowania Pana Więcka podobnie jak nie przeszkadza mi, że ktoś chce mieć podróbę Fodery - chociażby po to aby utrzeć nosa snobom słuchającym napisu. Natomiast to, iż ktoś sprzedaje to ja jako oryginał uważam za Skurwysyństwo i tyle. Oczywiście Ty jako ze wszechmiar i nadwyraz albowiem bardzo prawy obywatel masz prawo krzewić tu ogień moralności i przy jego pomocy utylizować na stosie wszelkich niegodnych istnienia. Ja jako typowy człowiek, czyli istota ze swej natury zła i plugawa nie czuję się na siłach Pana Więcka piętnować, choć z przyjemnością skopał bym dupsko sprzedającemu. (09-24-2013, 10:34 AM)evilek napisał(a): Heh... ogólnie masakra. Imho nie przeszkadza mi, że ktoś robi kopie, ale sprzedawanie jako oryginał to masakra. BTW. Najśmieszniejsze jest w tym, że ja też mam pewną przygodę z tym Panem... Chciałem zrobić podobną kopię lutniczą, wycenił na 5tys. PLN. Jakoś przypadkowo już po tej wycenie wygadałem się, że jestem z Krakowa. Dlaczego piszę, że wygadałem się, bo wygląda na to, że informacja ta była bardzo ważna ponieważ w momencie kiedy zadzwoniłem następny raz, że się zdecydowałem okazało się, że cena wzrosła do 7tys. PLN... niestety nagłego wzrostu ceny o 2 koła w przeciągu tygodnia nie potrafił wytłumaczyć, żenada. Do mnie do studia jak przyjeżdżają z Krakowa nagrywać to zniżkę daję... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
09-24-2013, 11:39 AM
A mi w takich sytuacjach bliżej do kata niż do sędziego
Też nie ma sensu więcej pisać... W ramach równouprawnienia żądam wprowadzenia do handlu serków heterogenizowanych...
09-24-2013, 12:18 PM
A ja chętnie kupiłbym taką sztuczną Foderę. Bardzo mi się podobają te instrumenty wizualnie. Jak ten jeszcze brzmi to nawet motylek nie będzie mi przeszkadzał. Myślę, że byle kto takiego basu nie kupi, więc raczej nie da się nabrać.
Aukcji nie popieram ale basem bym nie pogadził. Więcej nie napisze, jak przedmówcy.Dziwię się, że ten temat obrodził już w tyle stron.
09-24-2013, 12:38 PM
05-20-2023, 09:11 AM
05-20-2023, 10:34 AM
(05-20-2023, 09:11 AM)mazdah napisał(a): I mamy rok 2023 To ogłoszenie nie jest już dostępne
05-20-2023, 12:16 PM
Albo Gruby.
05-20-2023, 01:51 PM
Nie można też wykluczyć Fabiana. Mógł kupić na dożywocie.
Gram na nerwach.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|